Legalny bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN na zakłady. Kliknij tutaj i odbierz 20 PLN!

Nie żyje kibic Górnika

Nie żyje kibic Górnika

2017-10-31

W poniedziałek wieczorem zmarł 26-letni Dariusz, kibic z Zabrza skatowany w zeszłym tygodniu w Rudzie Śląskiej. Zamieszkujący w powiecie gliwickim mężczyzna był bity, kopany i uderzany pałką. Media informują, że padło on ofiarą porachunków grup kibicowskich Górnika oraz Ruchu.

 

"27 października dziesięcioosobowa grupa pseudokibiców zaatakowała trzy osoby w Rudzie Śląskiej. Najciężej ranny, 26-letni mężczyzna Dariusz, trafił nieprzytomny do szpitala" - czytamy w internetowym wydaniu Dziennika Zachodniego.

 

Do tragicznego w skutkach zdarzenia doszło we wtorek, 24 października, około godziny 22. Ofiara trafiła nieprzytomna do szpitala. Oprócz Dariusza pobite zostały także dwie inne osoby, które jednak odniosły znacznie łagodniejszych obrażeń i opuściły już oddział szpitalny.

 

- Aktualnie analizujemy materiały, które zostały zebrane w sprawie tego pobicia - mówił niedługo po zdarzeniu asp. Arkadiusz Ciozak, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej.

 

Po śmierci Dariusza w załobie pozostają fani Górnika Zabrze z grupy "Torcida".





Komentarze (170)

Stary żabol89 - 2017-11-19 01:20:23

S z Gliwic odstaw mefedron


S z Gliwic - 2017-11-18 22:43:41

DO PANA ESENDE !!! Nie mam w zwyczaju brać udziału w takich dyskusjach ale jak czytam Twoje komentarze to aż mnie zbiera na wymioty, i nie potrafię powstrzymać się od komentarza ... Bo gdy bym miała NIE-przyjemność spotkać się z Tobą w twarzą w twarz to chyba bym Ci w nią napluła ...W momencie kiedy ginie człowiek to bez względu na jego pochodzenie, barwy klubowe, miejsce zamieszkania, płeć czy chodź by to jakim człowiekiem był i ile rzeczy nie zrobił by źle, ile błędów nie popełnił to zawsze pozostaje człowiek żywa istota która czuje i uczucia ma jak każdy z nas, a skoro Bóg dał mu życie to było ono tak samo wartościowe jak każdego z nas i nikt niema prawa go odbierać dlatego że coś mu nie spasowało, a prawda jest taka że w dzisiejszych czasach mogło to spotkać każdego z nas takie niestety mamy czasy. Jeśli nawet były złe rzeczy które w swoim życiu robił to prędzej czy później poniósł by za to karę ale słuszną i odpowiednią bo na taki los nie zasługuje żaden człowiek jaki by on nie był. Wyobraź sobie panie Esende że go tak samo jak Ciebie ktoś kochał i czekał na jego powrót do domu!! Podać możesz sobie rękę z panią prezydent która zamiast dawać autorytet i potępiać takie zachowanie wypowiadała się tak jak by je popierała, czyli mam rozumieć że jeśli ktoś jest wobec mnie agresywny mam prawo pozbawić go życia?? Mamy 21 wiek, nie średniowiecze. Piszesz cyt. "torcipa do bicia" jestem ciekawa jak Ty byś w takiej sytuacji zachował ... Uciekasz jeden sam przed "bandą pojebów" bo inaczej nazwać ich nie można to nawet nie bandyci bo nawet Ci mają swój honor i jakieś zasady i nie chodzi tu o zasadę leżącego się nie kopie! Co to za kozacy co w kilku idą na jednego ze świadomością że jego szanse są równe zeru,tłuką puki przestajesz się ruszać, a kiedy orientują się jakie skutki ma ich zachowanie uciekają jak piz ... bo nie są w stanie przyjąć na klatę tego co zrobili i zostawiają człowieka na pastwę losu na środku ulicy, gdzie nie ludzkie było by nawet psa tak zostawić. Kiedyś starsza kobieta która ledwo stała na nogach pomogła mi wnieść wózek z synkiem po schodach kiedy podziękowałam i powiedziałam ze nie potrzebnie się męczyła zapytała mnie czy wiem dlaczego pomaga chociaż sama tej pomocy potrzebuje, stanęłam w szoku bez słowa a ona odpowiedziała że dlatego że dobro wraca podwójnie, ale ze złem jest to samo ... Tak wiec panie Esende trochę więcej pokory .!!


Esende - 2017-11-12 19:14:31

Stary zabol dobrze gadasz mimo animozji między naszymi klubami


Qmaty - 2017-11-12 19:11:01

Wśród decyzyjnych krążą informacje, że z powodu zabicia tego kibica Wisła "ochłodziła" kontakty z Ruchem, żeby nie stracić wizerunkowo. Nie chcą trzymać z mordercami.


Stary żabol89 - 2017-11-12 03:19:25

Też to wszystko przerabialiśmy na naszym fc.Zemsta goni zemste i tak sie to wszystko sie kończy...


gornik z zawodu - 2017-11-11 21:40:54

wiele w zyciu widzialem i i rozne rzeczy robilem sam nie bylem swiety ale po tym nagraniu to zal mi tych gosci ktorzy to zrobili . W starozytnosci ludzie jak sie chcieli sprawdzic to bili sie jeden na jednego nawet ze sprzetem tak jak to nazywacie a tu rece opadaja brak slow patologia kopac po glowie lezacego ja na miejscu tego goscia co ostatni kopie to bym sie powiesil i niemoglbym spojrzec w lustro ale jego widocznie tak rodzice wychowali a ten film bym pokazal jego ojcu zeby zobaczyl na jakiego twardziela syna wychowal a on to pewnie wielki sportowiec jak wszyscy to widac w 10 z palami sami sportowcy ciekawe co by powiedzial na ten czyn wasz trener ? Pewnie bylby z was dumny Nie znalem ś, P . Pastora ale nikt nie zasluguje na taka smierc jesli sie takiego czynu niedopuscil a w czlowieku musi byc troche honoru i zasad ale jak widac na tym nagraniu tej grupie mlodych ludzi tego zabraklo widocznie zamalo jeszcze w zyciu przezyli nigdzie nie byli i przede wszystkim nie otarli sie jeszcze o smierc . Nie bede pisal o zemscie bo nie jestem czlowiekiem msciwym ale tak sobie pomyslalem zeby ktoregos z tej ekipy zamknac w wiezieniu w Egipcie , w Afryce badz w Meksyku i niech pisze listy do kolegow jak tam jest fajnie !


damian - 2017-11-11 09:18:58

To zwykłe lamusy go zabiły. Brudasy i frajerzy. Prawdziwy kozak w grupie nie katuje. Ale o czym tu mowa jak od razu widać ze to totalna patologia w dresach. Każdego szkoda, ale Darka najbardziej. Żaden z was mu nigdy nie dorówna i jakby żył moglibyście mu buty czyścić wy szmaty! Życzę jak i cała Polska w tej chwili kary surowej dla tych obrzyganych odpadów społeczeństwa! A karę poniosa na pewno. Sraja teraz w gacie bo nie tak miało to się skończyć i pewnie się ukrywaja jak tchórze.


Życie - 2017-11-11 01:34:36

Zawsze szkoda gdy ginie człowiek, zwłaszcza gdy z rąk kibiców ginie drugi kibic. Jeśli jednak musi dochodzić do takich tragedii to lepiej zeby to zawsze był jakiś zabol.


dark - 2017-11-11 00:39:47

Złapią ich to pewne.


pp - 2017-11-10 23:17:24

Ale trzeba być szmatą by katować w grupie bezbronnego. Wy śmierdzące szmaty!!!!


mantoo - 2017-11-10 22:41:04

Na nagraniu widać jak katuja go gdy on już jest nieprzytomny. Szczególnie jeden zwyrodnialec skacze mu na koniec po głowie i w tym czasie jeden go odciaga bo juz widzi że przegieli... A potem uciekają. To jest ta wasza ekipa. 10 kiboli w obsranych smierdzacych dresach. Nagranie ujrzało światło dzienne i pokazuje jacy to honorowi jesteście. Cała Polska was nienawidzi!


Kriss - 2017-11-10 21:57:08

Czytam i jestem przerażony. Debile robią sobie jaja ze śmierci człowieka. Banda DEBILI zabiła gościa, bili go w kilku, leżącego a do tego używali sprzętu, to są ludzie honoru? Czy wy debile wiecie co to słowo oznacza? Dawniej za takie coś ci ludzie byliby napiętnowani przez ludzi bo zabili w sposób nie honorowy, nie godny wojownika a tutaj niektórzy rozpływają się nad bohaterstwem tych debili, mocnych w grupie, gdy ten jeden atakowany akurat leży i nie może się bronić...


Emigrant z Ruchu Chorzów - 2017-11-10 08:16:49

Jakaś parówa z torcipy trzyma łape nad tematem?


Emigrant z Ruchu Chorzów - 2017-11-10 08:15:41

już nie wiem co napisać aby przeszło.Ładna pogoda?


do nizej - 2017-11-10 08:09:07

gorolu grozny gorolski skond moze byc stadion im adolfa hitlera te gorol dali mocie wuszty za 5 zl gimbazo juz klynkocie 2-1 ty gorolu zabrza


Groźny - 2017-11-10 00:00:19

esende "z kad" - hahaha, co za gimb! To klękaj przed tym Wielkim Szachtiorem!


Esende - 2017-11-09 21:28:50

Pola a może powiesz wszystkim z kad pochodzi ten komunistyczny twór nie wiesz to ja Ci powiem SZACHTIOR ZABRZE klub wszystkich komunistów założony na wzór radzieckich klubów przywiezieni prosto z Moskwy w takiej czarnej teczce prosto z Moskwy na rozkaz samego Józefa S na wzór radzieckich klubów w Polsce nazywano ich Górnik a w reszcie komunistycznych państw SZACHTIOR nawet prasa europejska pisała SZACHTIOR ZABRZE


do polka - 2017-11-09 21:27:22

ty szmato zdziro gorny slonsk cie pierdoli ty wypierdalaj do oswiecimia ty kurwo


naRa - 2017-11-09 17:18:24

2-1


HaKaeS - 2017-11-09 10:16:56

Nie pisz bzdur dziewczyno, bo klaps na pupę będzie. Polski Śląsk - Niebieski GóRny Śląsk ! Je.ać policję i KS9KS.


Polka - 2017-11-09 08:44:41

nie-POLSKI klub razem z tymi nie-POLAKAMI przenieść tam gdzie ich miejsce do ligi NRD...


19/R\20 - 2017-11-08 20:17:20

Wielki Górnik Zabrze ? Hahahaha, Kawał roku. W czym ? W uciekaniu to jest Wielki :) Cykory Żabskie i Gieksiarskie. Groźny nie błaźnij się i twojej ekipy.


Groźny - 2017-11-08 20:05:15

esende: "...nikt nie wieŻy" - hahaha, lepiej zrób zadanie domowe z ortografii i poczytaj o zasadach interpunkcji, bo ciężko się czyta twoje gimbokomenty. Ty serio wierzysz, że Wielki Górnik boi się ekipy, która przegrała 2 razy z rzędu z Sosnowcem? Pewnie koledzy nie wspomnieli ci o tych meczach rugby...


DO GROZNY - 2017-11-08 19:13:09

HAHAHHAHAHHA A KTO CI TO POWIEDZIAL ZE TAK BYŁO WIECZORYNKA SIE JUZ DAWNO SKONCZYŁA SŁUCHAJ AFERZYSTKO TO JESTESCIE ZNANI OD LAT 80 KONFI I AFERKI


.... - 2017-11-08 18:52:15

czyli niePOLACY znowu mordują POLAKÓW ... historia zatoczyła koło ... ruskie i szwaby od 1000 lat mordują Polaków...


Esende - 2017-11-08 15:28:24

Groźny w wasze komunistyczne bajki nikt nie wieży i ruską propagandę wy dzwoniliscie ha ha ha chyba do termaliki Nieciecza bo to ekipa waszego pokroju Bełchatów Stomil góral Huntik te ekipy was bily po tych ruskich cipkach a wy dalej jakieś bajki piszecie torcipa ekipa do bicia ciągle bici ponizani to ruskiego szachtiora fani ustawcie się po równych liczbach a zapomnialem stRach i kupa w majtach wam nie pozwala co umiecie najlepiej szybko biegać i pisać ruskie bajki oto całą prawda o kibicach komunistycznego szachtiora


prezes - 2017-11-08 13:32:53

a torcipa moze se decydowac co chce to pojdzie w oba kierunki i beda nawzajem sie atakowac i do tego dojdzie ze kazdy z ekipy bedzie chodził z gnatem i 4 raze oglądał sie za plecy


znawca sceny - 2017-11-08 10:15:06

Tobiasz, to tajne informacje, ale są przecieki-Torcida zdecydowała o brutalnym wyeliminowaniu kibiców Ruchu ze sceny kibicowskiej.


Tobiasz - 2017-11-08 08:06:36

Jaka decyzje podjela torcida w reakcji na smierc jednego ze swoich??? ktos moze cos wiecej ??


Groźny - 2017-11-08 05:58:37

esende, nie wierz we wszystko co mówią twoi gimbokoledzy. KSGKS dzwonił do PF i jakoś kibice z Chorzowa nie byli chętni do ustawki. Pamiętam jak było dzwonione gdy Koalicja czekała na was godzinę czasu w Nowym Bytomiu (teren 100% ruch wg was) i odwołała waszą prezentację-nikt nie odebrał telefonu. Było dzwonione, żeby walczyć o skradzione flagi-ruch nie był skory do walki. Specjalnie chciał walczyć tylko o 3 flagi, bo wiedział, że GKS się na to nie zgodzi. Przykłady można mnożyć, ale nie widzę w tym sensu. Po prostu nie łykaj każdej informacji jak pelikan. Pokój Duszy Pastora, który nie miał nic wspólnego ze sprzętowcami-był dobrym człowiekiem zabitym przez patologię :(


Komuch z szachtiora - 2017-11-08 05:55:55

Nasz towarzysz z naszego komunistycznego szachtiora nie żyje my wszyscy towarzysze komuniści składamy serdeczne kondolencje rodzinie pamięć na naszym szachtiorze zawsze będzie żywa towarzyszu TYLKO NASZ KOMUNISTYCZNY SZACHTIOR ZABRZE klub wszystkich komunistow


Emil - 2017-11-08 04:55:50

.net parówka atakuje jak ci mama przestanie opłacać neta to się ciągłeś cipko powiesisz


do heheh - 2017-11-08 03:57:09

wiesz pajacu żabolski ze nikt was od lat nie nawidzi za sprzet i zabicie 4 kibicow i smiganie w przewagach na ustawki wszystkie ekipy wam wjechały od konfidenctwa i 16 ekipa co juz były u was ze simiaga u was pies w ekipie kiedy NOGA wyjdzie z mellerem z piwnicy


pitu pitu. - 2017-11-08 00:46:40

Pod koniec lat 90 tych kibice Górnika Zabrze się wygrażali, ze wszystkim pokażą. Mija ok 20 lat od wystąpienia w tv i co pokazaliście ? Jak szybko umiecie biegać :)


pitu pitu. - 2017-11-08 00:42:01

Groźny na necie a pi.da w świecie :) Tak się was żabolku boimy, że walki nie podejmujecie. Beka z ciebie tej całej torcidy i persony. Szkoda chłopa mimo wszystko.


Esende - 2017-11-08 00:20:16

Do pedagog to nie polacy a rusy kibice komunistycznej dziwki z zabrza a tak apropo czemu torcipa i personka nie ustawi sie z pf bo poprostu sie boja i u nas niema strachu tylko smiech z tych bekartow ruskiego szachtiora


hehe - 2017-11-07 23:26:02

Chorzowskie psy wiecie że was w całym kraju nienawidzą? tym zabójstwem strzeliliscie sobie w kolano i pewnie juz boli co?


aRab - 2017-11-07 23:12:52

Witam. w jednym komentarzu wyczytalem ze żabole decyzyjni podjeli po smierci jakies kroki..jakies decyzje.. moglby ktos przyblizyc o co chodzi konkretniej?? z dziewczynami z katowicami ze strachu wyprowadzaja sie ze Ślaska? czy jak?


pedagog - 2017-11-07 21:35:35

czyli NIEMCY znowu mordują POLAKÓW ? historia zatoczyła koło ...


normalny - 2017-11-07 21:20:58

i jednego chwasta mniej dobrze ze zdechl banda prymitywnych troglytow co jedyne co potrafi to niszczyc i napie...c sie po ryjach moj dziadek weteranb ak powtarzal ze to kibicowskie bydlo zachowuje sie takamo jak nkwd na kresacxh wschodnich tepe przyglupy ktore tylko sile rozumieja gdzie sie nie pojawia to syf i zniszczenie


Groźny - 2017-11-07 21:10:47

esende, twój agresywny, niecenzuralny, pełny wyzwisk post oznacza to, że nie wytrzymujesz presji-a to z kolei jest dowodem na to, że po tym co się stało, jest u was bardzo nerwowo i niepewnie. Powinniście potępić to, co się stało, a wybraliście inną drogę-najgorszą w waszym wypadku, bo przyniesie konsekwencje. Torcida to marka, która nie wybacza.


WywiadPodziemie - 2017-11-07 20:39:51

Dopadli Latosa. Ktos potwierdzi ?


Esende - 2017-11-07 19:29:07

Tak wy rusy nie wiecie co to sprzęt on też nie wiedział tak oczywiście PF się tak boi torcipy że aż stRach pomyśleć wy i wasza komunistyczna propaganda bękarty ruskiej komunistycznej dziwki


Ułan - 2017-11-07 16:00:07

Ta śmierdząca net parówka ch*ja ciągnie chu*a wie


Groźny - 2017-11-07 15:27:23

esende/ekskibol - chorzowskie, nie wstyd wam oczerniać niewinnej osoby??? Do tego zmarłej, która nie może się obronić??? Pastor nie wiedział co to sprzęt, więc skończcie po raz kolejny pisać wasze niebieskie bajeczki. Po co to robicie? Myślicie, że wszyscy kibice w PL czytają to forum i sugerują się tutejszymi postami? W ten sposób chcecie wybielić swoją zhańbioną, morderczą ekipę? Jak Torcida weźmie się za was, to już nie będzie wam do śmiechu i odechce się pisania takich bajek. Pokój Jego Duszy!!!


Esende - 2017-11-07 14:04:23

Kibice ruskiego szachtiora teraz płaczą a ruskie dziwki sami latali z sprzętem i ten co zginol kochał sprzęt a teraz sprzęt go uciszyl i to nie była przypadkowa akcja tylko odwet za to że komunistyczne bękarty bili dzieci bo kibicowaly Ruchowi bo do starszych startu nie mieli bo ciągle mieli obite ruskie cipy Ułan komunistyczna cipo nie pij już cyganskiego nasienia bo jak gej z Gliwic wpadasz w trans i piszesz komunistyczne bajki


hahahahaha - 2017-11-07 13:56:53

hahahahahahaha jeszcze wyjdzie na to ,że jedyni normalni to Podbeskidzie ;-D


EksKibol - 2017-11-07 09:11:02

Hanys, ale KOalicja się o to prosiła niestety. Te ich wszystkie krzywe akcje zebrały się skumulowały. Bardzo przykre to jest, że tak się stało, ale Pastor sam latał z ostrym sprzętem a teraz wielki płacz. To nie była przypadkowa osoba, tylko osoba która latała w ekipie ze sprzętem zdolna nim zabić. Pastor latał ze sprzętem, sprzęt go pocałował. Kto mieczem wojuje... W tej sytuacji pasuje bardzo dobrze te powiedzenie


Hanys - 2017-11-07 00:56:40

Teraz kurwa jeden na drugiego cisnie ,gonicie sie na wzajem jak te wsciekłe psy ,jestescie wszyscy siebie warci ,na zasrany mecz nie mozna isc z dzieckiem i pokazac jak wygląda dobry mecz bo zachoujecie sie jak pierdolne dzikusy wypuszczone z lasu , to juz nie jest kibicowania to jest bandytyzm,kibica mozna zlac ,ale nie kurwa zabic ,jestem z Chorzowa i mam nadzieje ze wyłapia te stado wpierolą do paki i tam zgnijecie i nie chodzi mi o Ruch,ale tez reszte chalastry z innych klubów


POLSKA - 2017-11-06 20:58:00

reasumując : ZERO ZASAD & ZERO HONORU a za kilka dni MARSZ i wielkie będzie wołanie & śpiewanie o honorze - pajace ! się Ci co za ten kraj życie oddali w grobach przewracają !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


oko - 2017-11-06 20:54:46

Mocarz@ ja tam nie mam zamiaru stawać po stronie Jastrzębia ... ale po co było to niszczenie aut ????? miało być mordobicie , po co niszczenie aut - kretynizm


obserwator - 2017-11-06 20:49:42

widocznie niestety co jest honorowe ,a co nie - o tym decydują ci co potrafią w każdy sposób przechylić szale "wygranej" na swa stronę.


Monika - 2017-11-06 20:47:52

Czytać tego nie potrafię Morze łez już wylałam Nie zasłużył na to !!!!!!!


Mocarz - 2017-11-06 20:14:26

Nagle zapomniane jaszczembioki próbują zaistnieć na scenie poprzez wciskanie bajek na kibice.net :D Gdybyście przyznali się do porażki, to chociaż zachowalibyście się honorowo. Niestety wybraliście najbardziej frajerską ścieżkę-zasłanianie się i tłumaczenie bzdurami wyssanymi z palca. jaszczembioki=porażka i żenada


ZWIERCIADŁO - 2017-11-06 20:04:22

macie swój kibolski honor !!!!!!!!!!!!!!!!! 10 na jednego ze skrzynka narzędziową ... to od kiedy jest już nie honorowo ? od 17 na jednego ? od 21 na 1 jednego ?????? kiedyś takie np. herbatniki z Podbeskidzia wyśmiewane wszędzie jak się ustawiły do przeciągania liny z Stalą i coś tam nie szło po myśli władców miasta to obserwatorzy z BKSu dołączyli i ich przeciwnicy zostali skasowani ....czyli nie ma żadnych zasad ???!!!!! to co jest ? tylko prochy, kasa ... do czego to prowadzi ? do rozpadu całej sceny k... to początek końca ...


do pakerny tłumacz - 2017-11-06 16:25:48

ty dziecko powiedz tej niby torcidzie ze wasz klasyczny styl noze siekiery poleca wam głowy nozownicy Ruch godo tocipski gorolu jak dotkniecie kolejny roz sprzynt jak na Jastrzebiu to wom dynie spadnom


Oi - 2017-11-06 16:21:24

Szkoda chlopa ale co ta smierc ma wspolnego z Kibicowaniem?


pakerny kumacz - 2017-11-06 15:54:23

w 10 na jednego i ze sprzętem=klasyczny chorzowski styl... Nie chciałbym być w skórze kibica Ruchu-Torcida mówi, że skończyły się żarty i bierze się do roboty (czyt. zemsty)...


ale debile ! - 2017-11-06 15:41:00

10 na jednego i sprzęt potrzebny jeszcze.


do nizej - 2017-11-06 10:40:20

tylko ze sprzetem jak i pasy i zabole latali pierwsi pasy zaczeli mordowac w Krk a wisła w odwecie na śląsku zabole w odwecie ruch to do niczego nie prowadzi nikt nie ma prawa zabijać


Do SeBoL - 2017-11-06 09:23:01

u was tez karma wróciła w ustawce z ruskimi, BKS pokazał wam, gdzie wasze miejsce. W tym kraju nie ma już honoru jeśli chodzi o kibicowanie. Czy to na Śląsku czy w Warszawie. Każdy kto mądrzejszy odbija od tematu


Emil - 2017-11-06 09:10:52

Ta śmierdząca parówka co pisze tu o szachtiorach hahahaha to już ją tak od tej net chuliganki pokebało że sam se jedzie w postach co za cygański lachociąg


SeboL - 2017-11-06 08:59:23

Od kilku dobrych lat czytam to forum. Do tej nie komentowałem nic, ale czytanie tego szamba uświadamia mi, że takiej patologii jak tam w Zabrzu i przydupasów z Katowic nie ma nigdzie.. kurwa, ludzie jak się czyta Wasze wypociny to resztki szacunku do Was tracę. Jesteście pojebani i tyle, a z honorem to się chyba dawno pogniewaliście co? Już na ustawce z L pojkazaliscie gdzie macie zasady i ustalenia. Karma wraca... i wróciła...


Jastrzębiak - 2017-11-06 07:16:17

dalej piszcie bzdury zabole że uciekaliśmy aferzystki sprzęciarze tylko to potraficie i dupe spinac na yt czy fejsie pokazujecie dalej ze jestescie ekipa zero


do kedyw i ułan - 2017-11-06 06:06:33

mi tu nie gadaj o latosie ze ma sie podac na policje ty sie podaj bo noga wam nie pomoze twoja trocida i persona juz dawno nie istnieja po rozpruciu sie Brzęczka i szyndela i sie was nie bojimi zamordowaliscie mordercy 4 kibiców to klub komunistyczny gornik zabrze juz dawno nie istnieje caryca musiala dac pupy i waas wyratowac nie ma jak sie cieszyc z 2-0 pisac na trasach czy na murach wiec ty nie siej gimbazo prawda boli kup sobie masc na bul dupy dospele ułan cbsp macie juz dawno w ekipie za duzo spermy Smolaka i Grabarzów mały net pedałku do piesicarz rok temu pajacu gieksa napadła na kibica R maczetami do dzis nie umie chodzic sprzet to wasza mocna strona szczewusy napinajcie sie dalej tylko jestescie w necie od zawsze frajerskie wasze zachowanie nawet dowod w Jastrzebiu pokazaliscie mocarze


Ułan - 2017-11-06 04:23:08

śmierdzielku z cbś konfident smród jednak za dużo spermy szczupaka mały net pedałku


damian - 2017-11-05 22:04:19

Jesteście wszyscy wyprani z jakichkolwiek wartości, poszanowania życia, uczuć. Zdemoralizowani do szpiku kości. Patologia i margines społeczny. W dodatku to jakiś kurwa konkurs kto kogo i ilu zabił? Jesteście z siebie dumni? Nie ma z czego bo jesteście nic nie wartą częścią społeczeństwa. Tym mordercom życzę jak najgorzej. Zapewne się teraz cieszą że dopieli swego ale przyjdzie czas ze będą gorzko żałować. Nie mowie o zemście a o wyrzutach sumienia które prędzej czy później się pojawią. A jeśli się zdarzy ze jednak nie będziecie żałować to wiedzcie ze nie zasluzyliscie na to żeby się urodzić. Cieszcie się póki możecie. Jednak pewne jest ze za to zaplacicie MORDERCY.


pięściarz - 2017-11-05 20:21:35

w 10 na jednego - RUCH mocarze ! :-D 10 na jednego i jeszcze sprzęt potrzebowali ...


Kedyw - 2017-11-05 20:17:04

Latos przestan zmieniac nicki i siac propagand. Lepiej sie ujawnij. Oddaj sie w rece policji. Szuka Cie polowa garnizonu - kazdy z waszej ekipy ma juz wywiadowcow na plecach. Znajda Cie to kwestia czasu. Ktos Cie sprzeda gdzie sie ukryles. Tego co zrobiliscie wasz ruch kibicowski, baaaa klub ruch chorzow nie przetrwa. Ujawnij sie bo nie wiem czy wiesz nie tylko policja Cie sciga... Wasza grupa PF przestala istniec. Klub Ruch Chorzow rowniez za chwile jak prokuratura przyjrzy sie nielegalhym transferom prezydenta miasta ktoremu groziliscie. To koniec. Nikt sie nie bedize utozsamial z przestapcami. Zaden sponsor. Oddaj sie w rece policji to juz koniec Latos.


ty znawco buraczków - 2017-11-05 20:07:45

prócz sprzedajnego leszka kazda ekipa wam jedzie od psów na Śląsku od nikogo nie macie szacunku zaczynając od ZS po Jastrzębie juz nie gadam po za terenem Śląska jak nie Arka to Chojnicznka FC Lechii Śląsk Wrocław itd


Kaszyc zdechnie - 2017-11-05 20:04:14

ty znawca sceny a o podbicie układu z cracovia to co wam powiedzieli ze z 9ieksa nie chca układu z frajerami lech kilkakrotne olewa zaboli to ze pies w ekipie i wpie.... od Ruchu także te wasze pozdrowionka na fejsach to mozecie ile to juz ekip was wyzwało od frajerów i konfidenctwa wy z mordestw sie tak cieszyliscie nie pamietacie oprawy na Ruchu WY ZBIERACIE MY PALIMY a wy co wy zbieracie my zabijamy i to jest rozsadne kibicowanie eh gląby z ks9ks i te frajerskie podchody do kazdej ekipy tyle lat w przewagach tyle


Lotek śmieć - 2017-11-05 19:47:33

walka z koalicja Sląsk&Miedz atakujecie w przewadze za plecami psów tak skaczecie kmioty ekipa specyfik a z ZSH pękacie po rownej walce ze zgodami dostaliscie KO was juz Hutnik czy Bełchatów czy Bks Bielsko z FCSkoczów lało gieksa zapomniała jak na pogrzebach spiewała smierc za smierc na derbach szczewa spiewaja w całej Polsce sa wyklęci Katowiccy konfidenci w spodku szczewa was lały szczewie czemu olałeś wisłe plock do gieksy frajerzy


wstyd festy - 2017-11-05 19:43:34

zabojstwo Remika Rajmona kibica Odry FABSA kibic Piasta zabity w sosnicy Nastepny Widzewiak rany ciete sprzet zawsze szedł z wami w parze teraz kolaejna akcja na Gks Jastrzębie dalej zabicie własnego piłkarza a co do ułana dziecko wy macie frajerów od zawsze w ekipie a straszenie Latosa to mozecie dzieci pilnuj Noge przez niego dwoch policjantów chciało sie powiesic jak tam wasz kolega romek dalej udaje LOPEZ dzwoncie na psy kolejna pała jak szyndel i skalar spyt jamrozik szymiki pałki jak kolega wasz homer z wisłoki kapucha dalej piatki bije jak kaniol i kępa rogus


wstyd festy - 2017-11-05 19:39:29

banda ka9ks w przewadze daje sprinta na Rudzie na A1 ucieka kazda walka wasza odbywała sie w przewagach 200 vs 80 Poloni bytom hala mma 200 vs Stali Rzeszów nawet z Legia walczyl;iscie ze zgodami Legia walczyła sama ninaczej było ugadane przegrywaliscie walke młody skład walczył z Polonia Bytom starasza ekipa torcidy widzac ze młodzi przegrywaja wtracaja sie w walke na sprzety na Repry zabojstwa 4 kibiców


do znawcy sceny - 2017-11-05 19:36:13

ale ty bzdury piszesz ale ty jestes kretyn co ty piszesz chłopie za badziewia za zakłamane historyjki kto w przewagach na ustaweczki na frajerskie akcje chcesz to ci powymieniam co to za smieszna ekipa szyderczy paluszek torcidka


a na drzewach zamiast lisci beda wisie KS9KS - 2017-11-05 10:11:48

komunistyczna hóliganka w necie xD dobrze bylo jak skatowaliscie w rybniku kibica odry smietnikiem??? co nie bylo tak? karma wraca zabrzanskie smieci!!!


Esende - 2017-11-05 08:48:46

Znawca sceny ty masz pojęcie serio ciągle jesteście bici poniżani a ty jak zwykle ruską propagandą żyjesz jak reszta dziwek tego ruskiego bękarta Ułan nie pij już cyganskiego nasienia bo bredzisz ruską kurewko Ruch was ciągle jebie ale wy siejecie ruską propagandę komunistyczne bękarty


znawca sceny - 2017-11-05 07:36:25

manto, przecież smrody od dekady atakują jednostki w przewadze, bo nie wygrali ani jednej solówki z KSGKS.


manto - 2017-11-04 22:02:51

Wyskoczyli w 10 na 1 bo przecież dobrze wiedzieli, że w pojedynkę nie mają szans. Darek po kolei by ich rozjebał. potrzeba było aż dziesięciu inaczej szans nie mieli. MORDERCY.


Ułan - 2017-11-04 20:48:33

śmierdzilu wiem że lubisz szczupaka ale chyba bardziej jego cygańskiego kutasa


LowcyCieni - 2017-11-04 20:08:06

Latos moze oddac sie w rece policji - czeka go proces i dozywocie. Zecfwlenie w celi. Moze tez miec mniej szczescia i wpasc w rece lowcow cieni bynajmniej nie z swoich przyjaciol z CBSP


KUŁAN - 2017-11-04 19:50:57

SMIERC zabolskim paznokciom konfi konfi pies


CubA - 2017-11-04 18:48:13

Sam tak atakował . Nie dziwne że tak skończył .


Na_lajcie - 2017-11-04 18:08:54

te esende paciuloku ty ty i twoje koleżki z roboty to cipy a nie kibice.!! dobrze że jednego szczewa mnij! to nie wosz ostotni pogrzeb haahaha


Esende - 2017-11-04 17:11:40

Do Ułan a cb cygański falus do tej ruskiej komunistycznej mordy


Esende - 2017-11-04 17:09:52

Tak tak jedzcie dalej wy śmierć chorzowskiej Kur a Ruch śmierć ruskiej kur do cholery opanujcie się żeby kibic kibica wysyłał na cmentarz to jest nie pojęte u mnie w robocie są chłopaki z Ruchu i Górnika ale po robocie idziemy sobie siąść na piwo i gadamy jak kumpel z kumplem i niema animozji tezymamy się razem dogryzamy sobie ale do żartów i nikt z nikim się nie leje 1 za 2 by poszedł jakby przyszło co do czego


Ułan - 2017-11-04 13:43:54

Śmierć konfidenckim śmierdzącym psą


zniesmaczony - 2017-11-04 13:13:01

wpisy w stylu "dobrze Żabskeij KURWIE " to poziom debilizmu ,skoro można w 10 na jednego z kijami to znaczy ,że można według takich ćwierć mozgów wszystko - jesteście upośledzeni umysłowo ,a cała ta otoczka związana z barwami klubów czy miejscami zamieszkania to jedna wielka ściema !!!!!!!!!!!!!!!! DEBILE i BANDYCI = masakra intelektualna


Zabol - 2017-11-04 12:09:29

TAKI acab czy kks co nas obchodzi co u was sie dzieje gorole poznanskie poznanskie słowiki lecie do waszych zydow gorole na pole kazdy wie ze lech konfident


do nizej - 2017-11-04 11:57:29

ale ty glupi chlopie ci to sypia ksywami to psy nie wiedza o kogo chodzi jak sami poszli na wspolprace skoro gadasz drugi krakow to po co macie zgode z cracovia cos chcesz gadac a piszesz bzdury daremniaku a kks niech sie lepiej nie odzywa bo wasza ekipa tez nie swieta


A.C.A.B. - 2017-11-04 09:18:20

Ty KKS się nie pucuj bo nas jebią hanysowskie klimaty mają co chcą są daremni mieszkają koło siebie to co tydzień mogli by sobie organizować mecz rugby bez piłki to srają jedni przed drugimi i latają ze sprzętem a w necie jedni i drudzy najlepsi.To się miało nie zdarzyć i czym się szczycą że zabole zabili trzech a teraz śmierdziele jednego hanysowo drugi kraków a podawanie w necie imion nazwisk i ksyw to frajerka co oni myślą że psy tego nie czytają konfidencka zabawa.Umówcie się na grzyby i zatkacie sobie ryje daremniaki.


do ZajebiemyLatosa - 2017-11-04 09:09:23

Aspirant Noga Mo juz Twoje I.P


KKS - 2017-11-04 07:50:12

chorzowscy zamiast przeprosić i starać się zrehabilitować Górnikowi, to wciąż grożą następnymi morderstwami. to niedopuszczalne. już cała kibicowska Polska chce wytępić zakałę ze Śląska!


do historyk - 2017-11-03 21:50:50

puknij sie w glowe gimbazo szczewa polegniecie jeden po drugim


ZajebiemyKaszyca - 2017-11-03 21:49:13

czekamy na was szczewa na Rudzie jaknie wyjdziecie polegniecie wszyscy NOGA wam nie pomoze spalimy was wszystkich szczewskie konfiturki za Remika i Rajmunda zdechniecie cos zrobicie Latosowi kazdy szczewski pies bedzie dobity i szykuj sie meller mara i reszta frajerów kopcie nowy grob szczewiary


fanatyk - 2017-11-03 21:24:56

wisła kraków i ruch chorzów zawsze "honorowe"ekpiy, ruch ruch niemieckie psy !!!!!!!


ZajebiemyLatosa - 2017-11-03 20:14:17

Na Rudzie Slakiej trwa polowanie na smierdzieli jestesmy pod domami tych kurwow na ratownikow bykowinie i kochlowicach. Jak nie wyjda beda wjazdy na chaty i spalone smierdzace szmaty. Latosa tez szukaja - ktokolwiek wie gdzie sie ten chodzacy trup Ilonko szukaj juz mezowi miejsca na cmentarzu bo ta kurwa Lukasz Latos nie przezyje minuty w miejscu publicznym. smierc chorzowskiej kurwie.


historyk - 2017-11-03 20:00:27

ruch walczył na Górnym Śląsku pierwszy ze sprzętem i pierwszy zabił.


Kiki - 2017-11-03 19:17:12

Antyszczewo na pewno nie w strachu przed toba lamusie smierdzacy


Anty Szczewo - 2017-11-03 19:10:17

Szczewa jebane na Rudzie całe życie w strachu jeszcze nie jeden wasz łeb zleci!!!


do złodziej - 2017-11-03 17:55:03

ty konfident masz w ekipie ksgks bandy chója walczyliście pierwsi na śląsku ze sprzętem frajerskie akcje i podchody kurwa frajerze złodzieju ciepłej wody na bukowej


Antyżaba - 2017-11-03 16:53:34

Dobrze żabskiej kurwie! Zabić całą tą 9ejowską koalicje!!!


Esende - 2017-11-03 16:50:06

Rusy zwołajcie armie czerwona może wam pomogą bękarty komuny klub bez tradycji z szargana komunistyczna historia pamiętajcie ruskie ściery jesteście zwykła komunistyczna dziwka której wszystko zawdzięczacie przywiezieni prosto z Moskwy rusek komuszek z Zabrza p Komuszek który się szachtior Zabrze zwie ciągle bici poniżani ruskiej dziwki z Zabrza fani


maso - 2017-11-03 14:50:34

szczesliwej drogi juz czas...


obsikać KSGKS - 2017-11-03 11:07:25

Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz i znowu płakać będziesz w internecie. Odpuście, bo się to dla was źle skończy.


ZABIĆ rUCH - 2017-11-03 10:42:11

JUŻ KURWA NIEDŁUGO!!!


UKS - 2017-11-03 09:44:03

A ty "Kumaty" pójdziesz w tym czasie na trzy baty


Złodziej - 2017-11-03 09:11:07

Wybić w pień cbś konfident smród


TXER - 2017-11-03 08:43:59

To co sie stało to juz przekroczyło wszelkie granice-osoba lub osoby za to odpowiedzialne napewno nie unikna kary-ruch jesli ma takie szmaty w swoich bojówkach to powinni sie ich wyrzec.


Rafal Nowak - 2017-11-03 07:43:11

Wystarczy ze kogos zlapia z tych 10 i juz beda znali wszystkich,. Takie charakterne kumate chlopaki. A psy skad wiedza o wszystkich akcjach itd przeciez nie od nie-kumatych. Ale tak to jest jak milosc do sportu przechodzi w milosc do pseudogangsterki i hajsu za wszelka cene.


kumaty - 2017-11-03 06:24:39

Torcida podjęła słuszną decyzję-kibice ruchu zostaną brutalnie spacyfikowani-wszyscy. A potem... Niech to będzie niespodzianka.


ProjektantEmocji - 2017-11-03 00:51:20

Następny co chciał się wykazać a mu nie wyszło. Ilu jeszcze takich pójdzie do ziemi bo bedzie chciało dorównać głupotą kolegom??


- 2017-11-02 21:28:52

je..polaczkow z Wlkp bo śmierdzą


wlkp - 2017-11-02 21:23:45

je.. niemców z Chorzowa bo śmierdzą


do nizej - 2017-11-02 19:47:43

wybic ale scierwo konfidencki ks9ks homer konfident lopez nastepny romek wracasz do zdrowia hahahha


Złodziej - 2017-11-02 19:38:47

Wybić te ścierwo konfidenckie cbś smród


naRa - 2017-11-02 18:16:24

99,9 procent którzy sie tu wypowiadają na temat śmierci śp pastora nie mają nic wspólnego z ekipą Górnika a nawet nie mają kumpli co są w ekipie a szczekają i szczekają na Ruch , bo gdybyście mieli to byście wiedzieli jaką decyzje podjęła torcida w reakcji na śmierć ich kibica


co za dzbany - 2017-11-02 17:46:10

jakby Pastor zabił, to by tu gruchę hipokrytki waliły a jak nieszczęście stało się w drugą stronę to płacz na necie. szkoda chłopa mimo wszystko a wy miejcie trochę honoru i spójrzcie na swoich frajerów latających z zabawkami.


co za hipokrytki - 2017-11-02 17:41:57

mariocik nie rozśmieszaj hipokrytko. same zaczęły torcidy&persony latać z ostrym sprzętem w celu mordowania a teraz jak spadła głowa z torcidy to przerzucanie winy na innych. jakie wy jesteście hipokrytki i totalnie spierniczone człeki. szkoda Pastora mimo wszystko, ale skończcie grac niewiniątka. jesteście mniej niż zero, jak w tej piosence.


Rafał Nowak - 2017-11-02 14:23:11

Te ET od zerwania paktu mozna nawet goscia pociac czy zajebac z dechy w plery a co innego w 10 jednego napierdalac nieprzytomnego obojetnie kim byl. Ale widac nie rozumiesz albo udajesz ciula. Jest roznica ? Moze zalusyl moze nie nie wnikam w te chore klimaty ale bronienie typow co katowali nieprzytomnego jest tak samo chore. Baw sie dalej ET.


ET - 2017-11-02 14:06:47

Pamietajcie jedno to KSGKS zerwało pakto anty sprzetowy a teraz płacz ??? chcieliście to macie Kto mieczem wojuje ......


mariot - 2017-11-02 13:24:47

skąd masz takie informacje ze latał ze sprzętem? a nawet jeśli to nie powód by go zamordować w tak bestialski sposób! 10 na 1? bić pałami nieprzytomnego? to morderstwo z zimną krwią! w pojedynke zwykli tchórze. Musza sobie ręce przedłużać i wyskakiwac w 10 na 1 osobę. a potem uciekają. MORDERCY. MAM NADZIEJE ZE KARA BĘDZIE SUROWA.


jorg - 2017-11-02 12:18:01

Utylizować tą patolę


pitu pitu. - 2017-11-02 10:12:53

za Ruchem na wyjazd sobie jadę. Pośpiewam, potem idę zwiedzić miasto i na chatę.


pitu pitu. - 2017-11-02 10:10:35

mariot a twój przyjaciel nie latał ze sprzętem ? każdy kto lata z zabawkami musi się liczyć z tym, że ta zabawka kiedyś może się obrócić przeciwko niemu. tak też się stało. odbiłem dawno, ale w ramach wycieczki sobie jadę za Ruchem od czasu do czasu. nie mam zamiaru skończyć z ostrym w plecach. kocham te pieprzone życie, mimo że jest takie syfiate, czasami bywa piękne.


Jamjam - 2017-11-02 09:46:34

dac komus w morde, przejechac go teleskopem nawet po plerac to jedno ale katowanie lezacego to morderstwo!


rozumR - 2017-11-02 08:28:17

Pseudogangsterzy bez honoru. Takie czasy. Brak zasad widac wszedzie. Zreszta to jeszcze pare lat i te smieci co lataja z sprzetem i zabijaja ludzi w 10 odpadno tam gdzie ich miejsce. Patrz Wisla, Craxa, Zabrze. Teraz Ruch dolaczyl. Dawno juz normalni ludzie odbili od klimatu. Chodza na trybiune. Zreszta ci tak zwani "sportowcy" w wielu wypadkach juz nie chodza na mecze a na wyjazdy jezdza rzadko albo wcale. Kiedys decyzyjni mieli szacunek dzis wiekszosc kibicow ma ich w dupie to widac po mlynach i ustaleniach i ten proces bedzie trwal bo tam gdzie nie ma zasad moga byc tylko ludzie bez zasad.


90s - 2017-11-02 08:19:39

w tych czasach to juz nie jest kibicowanie od polowy lat 90 morderstwa kibic kibicowi odbiera zycie czlowiek czlowiekowi mozna sobie dac po mordzie ale nie masz prawa by mu je odbierac nie chodzi mi o to co sie stało dziś juz od dawna sie tak dzieje czy na ustawkach wszystko jest tuszowane pomiedzy ekipami te kibicowanie teraz w tych czasch to dragi alko sutenertwo to juz jest w kazdej ekipie sprzet dziwie sie ze jak jedziecie do Częstochowy wszyscy na msze wspolnie razem kazdy w inmy szalu czemu wtedy sie nie zabijacie wielka jednosc heeh smiech nie mozna odbierac komus zycia slowa typu karma to pisza dzieci po forach nic nie kumajace sie i przyglupy ile juz kibic kibicowi odebrał zycie smutek i żal


mariot - 2017-11-02 06:54:51

zabiliscie dobrego chlopaka. MOJEGO PRZYJACIELA KOCHANEGO! !! MORDERCY!!! TO WSZYSTKO DLA NIC NIE WARTYCH WASZYCH BARW! nie daliście życia a kę odebraliscie. PSY!!!


LPH1922 - 2017-11-02 04:40:04

R.I.P


d - 2017-11-01 23:43:09

naRa przecież wszyscy wiedzą, że boisz się wychodzić na dwór i do gimnazjum dalej cie rodzice za rączkę prowadzają chuliganie za dychę.


do decyzyjny - 2017-11-01 21:33:21

chyba jestes czlowieku nie normalny zabole od lat wyłącznie z meczmi Repry uzywali sprzetu czy to frajerskie akcje czy nie na ustwaki z kazdym w przewadze wymieniac dalej czy nie tak czasem presona non grata na pogrzebie spiewała smierc za smier z ruchem kto malował po murach 2-0 derby w chorzowie dywan z szli gornika wy zbieracie my palimy a zabole spiewajaco wy zbieracie my zabijamy szkoda słow gornik ekipa bez zasad od lat


Esende - 2017-11-01 20:47:22

I kondolencje dla rodziny zabitego chodź sam nie był święty bo latał z sprzętem i od sprzętu zginol


Esende - 2017-11-01 20:45:56

Górnik pierwszy zaczął latać z sprzętem nie dawali rady na gołe pięści zrobili zgodę z gieksa ale nic im to nie dało bo Ruch dalej ich bił więc zaczęli używać sprzętu kto od miecza wojuje........ pomyślcie kibice ruskiego szachtiora


kk - 2017-11-01 19:33:29

Polak kibol - Brat za bratem stoi, brata brata Polaka 10 na 3 zapier....li - no tak ale najlepiej porównywać się do żołnierzy wyklętych. Głupi ludzie dla których odpalenie racy urasta do rangi bohaterstwa.


lumbago - 2017-11-01 16:02:33

Sam biegał z zabawkami, święty nie był, wiedział co go może spotkać. Będą kolejni zabici bo nie chce mi się wierzyć że bydło się opamięta


Hanys - 2017-11-01 13:18:39

Ruch pseudokibiców umarł kilkanaście lat temu.Teraz klubami rządzą grupy przestępcze które żerują na naiwności i braku perspektyw zwlaszcza mlodych ludzi i wmawiaja im honor i ich uznanie w hierarchii klubu w zamian za walkę z odwiecznym rywalem.a tak właściwie to ich rekami powiększają swoje strefy wpływów. Widać to zwlaszcza U nos w Hanysowie(wiele równorzędnych miast i wiele klubów )i przypuszczam że podobne sytuacje się będą się coraz częściej powtarzać...mom nadzieję że wielu kibiców sie obudzi i pomyśli sam coś głupiego zrobi bo mogą już nie mieć okazji naprawy tego bo zdupca. Porzykejcie dziś za chopa i oby podona sytuacja sie juz nie powtórzyła.


do andreasowej hipokrytki - 2017-11-01 12:21:45

andreas KOnfident od nogi, zapomiałaś już o Remiku i Rajmundzie, albo za młoda byłaś ? Latacie z zabawkami i myślicie, że was śmierć ominie. Śmierć może każdego spotkać, no spotkała nożownika. Kto mieczem wojuje... andreas hipokrytko.


andreas - 2017-11-01 11:48:52

Wielkie kondolencje dla rodziny a teraz policja powina szukac bandytow nie kibicow dla mnie Panie Ziobro trzeba ich szukac


Ddm - 2017-11-01 11:09:17

Jestem mieszkańcem tej dzielnicy takie rzeczy dzieją się średnio co dwa tygodnie i to nie jest już walka kibicowska bo coraz częściej cierpią zwykli ludzie i wszyscy o tym wiedzą a policja daje przyzwolenie


Bronisław K - 2017-11-01 11:01:49

Strach się bać kkk


eMBeKa - 2017-11-01 11:01:46

Zrobiliście sobie flagę IMMORTALS bo myśleliście, że jesteście nieśmiertelne ? Myślałyście, że tylko wy możecie zabijać ? Chciałyście tą flagą pokazać wyższość ? Tylko na płótnie, bo na ulicy jesteście w plecy i będziecie w plecy. Możecie jednak być w plecy z honorem i odrzucić sprzęt.


Tel Aviv - 2017-11-01 10:53:43

Spoczywajcie w spokoju hooligans widzew


eMBeKa - 2017-11-01 10:51:03

Dobra dziewczyny zamknąć pi.dy i zastanowić się czy tego właśnie chcieliście ? teraz płaczecie a sami zaczęliście na sprzęcie bo rady nie dawałyście na łapy. Szkoda chłopa mimo wszystko. Odstawcie zabawki KSGKS, to inni odstawią. Śp Remik, Rajmund...


RTS - 2017-11-01 08:26:39

SPOCZYWAJ W POKOJU HOOLIGANS WIDZEW


$&# - 2017-11-01 08:26:22

RUCH nawet w tak prozaicznej sytuacji jak wpuszczenie w Bielsku na sektory miejscowych z racji ich dużej liczy pod bramą - rzucał na pikniki Podbeskidzia race i zlał jakiegoś przypadkowego fana miejscowych ... BYDŁO bez jakichkolwiek zasad , a jakby ich nie wpuścili to by był lament ,że piłka nożna dla kibiców ... jak piłka ???????????? liczą się tylko prochy !!!!!!!!! i zero zasad ! zwykli bandyci .


tata - 2017-11-01 07:32:52

to Wasze "honorowe" kibicowanie ... zasady ???????? zwykli BANDYCI !!!!!!!!!!!!!!!!!


kibic - 2017-11-01 07:27:34

zabić człowieka ? Polaka ? za co ? że inny szal ? jesteście popierdoleni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w 10 na jednego z kijami ! mam nadzieję ,że zgnijecie w pierdlu ...


Patka - 2017-11-01 06:46:18

Przykra sprawa niech spoczywa w pokoju, kondolencje od kiboli Stomilu.


Do Obiektywny - 2017-10-31 21:07:13

Ty jesteś jakiś niewidomy albo masz problemy z czytaniem co?Gdzie Ja napisałem coś o opamiętaniu? Napisałem o odłożeniu przedłużaczy a to chyba różnica bo kibić Stalówki nie był okładany sprzętem a przecież wszyscy tutaj tak chwalicie obijanie gości za pomocą rąk i nóg co także czasami nie ma nic wspólnego z honorem.


Chwdp - 2017-10-31 20:41:22

To teraz tylko czekać na legalowanie broni palnej... Wtedy będzie się działo. Z resztą już się dzieje... Qrwa patrzyć po ustawkach ile jest hmm "delegalizowanych" przez wiadomo... A tu ostre akcje z użyciem lub w przewadze z kosmosu... Puknijcie się ostro w łeb... Zapytaj kto Was zinaigilowalbjak pobili tamtych dwóch i kto Was zinaigilowalbjak teraz... Z resztą ta strona na bank też jest pod ostrzałem tak jak telefony znaczących ludzi w ekipach...


Obiektywny - 2017-10-31 19:17:54

Kibic Motoru mówi o opamiętaniu. Kibic Stalówki od grzybów padł w Skaryszewie?


Darek - 2017-10-31 19:16:40

Najpierw kondolencje dla rodziny.A teraz bohaterzy z sprzętem po takiej akcji jesteście typowi frajerzy jeżeli dostaliście gościa robi się oklep barwy się zabiera i na odejście liścia daje ale mam teraz prośbę aby cała Polska oprócz was słynne wrew się złączy i na każdym kroku będziecie dojeżdżani za to co zrobiliście


Kibic Lechii - 2017-10-31 18:59:27

mówie w województwie Śląskim i Małopolskim najwieksza patologia i psychole najwięksi....


Jamjam - 2017-10-31 18:14:45

Mordercy. Mogliscie sie prac tak, by nie zabic. Szkoda chlopakow ktorzy maja teraz dylemat...


wiślak - 2017-10-31 17:47:46

to była wisła nie ruch


UKS - 2017-10-31 17:32:56

Decyzjna pałę siorbiesz?


Decyzyjny - 2017-10-31 17:17:17

Ogólnopolski protest-żadna ekipa nie przyjeżdża gościnnie do Chorzowa na mecze morderców!!! Należy wyplewic to skażone nasienie!! ruch=najbardziej niehonorowa ekipa w kraju!!!


asd - 2017-10-31 16:59:16

A mogli pobić tak, żeby nie zamordować, wtedy szacun za chuligankę.


Emil - 2017-10-31 16:45:51

Te śmierdzący w 96 w spodku zrobiliście małą sztame z Górnikiem za co Gieksa wam śpiewała sztama za śmierć


Motor Lublin - 2017-10-31 16:22:52

Jestem ciekaw czy ofiara stała pod spodkiem kiedy czekali na ekipę PF jak był FEN(bodajże 14) kiedy wyposażeni byli niczym armia hunów .Gdyby wtedy Policji nie było to głów posypało by się kilkanaście.Czas najwyższy pochować te przedłużacze.Reasumując każdego człowieka szkoda.RIP.


Jamjam - 2017-10-31 15:58:22

Wypominajcie sobie dalej to co bylo20lat temu. Mordujcie sie puste dzbany. Im predzej sie wyjebiecie w kosmos tym predzej bedzie bezpiecznie.


dp Jamjam - 2017-10-31 15:43:08

Kto niby był tym małym dzieckiem co?Pastor który biegał ze sprzętem?Po wielu latach karma wróciła za Dwóch kibiców Ruchu ,kibica Odry.W i podpalonych kibiców Śląska Wrocław..Możecie dalej śpiewać na cały kraj że jesteście torcida i się nie pierdolicie!


Jamjam - 2017-10-31 15:22:26

Ty ośli chorzowski łbie! 21 zamordowany przez was chlopak byl malym dzieckiem! To taki debilu wasz rewanż? We łbach kretyni sie wam poprzewracalo.


naRa - 2017-10-31 15:10:16

W 96 r w podobny sposób załatwiliście Remika z Radlina. 2-1


Patriota - 2017-10-31 15:04:40

W 10 na 3 z pałkami , kastetami i nożami widać smrody przyjęły już wiślackie frajerskie standardy.


KIKI - 2017-10-31 13:39:59

Składam kondolencje rodzinie i kolegom skatowanego kibica. OPAMIĘTAJCIE SIĘ. ŻYCIE JEST WIĘCEJ WARTE NIŻ BARWY KLUBOWE. zrozumiecie jak będziecie mieli rodzinę i swoje dzieci dla nich jest warto żyć. Poza tym chłopak miał 26 lat więc całe życie przed sobą a ktoś mu je odebrał. W dziesięciu na trzech to też jest powód do hańby. Można dać po mordzie ale nie katować do nieprzytomności.Trzeba mieć szacunek do życia swojego i innych.


KKS Wolsztyn - 2017-10-31 12:54:56

Na początku wielkie kondolencje dla rodziny i torcidy. Od dawna kazdy kto siedzi w akcjach wie ze pakt na górnym Slasku umarł... gangsterka na płaszczyźnie kibicowskiej. Interesy wiec zadna ekipa nie odpusci bo za wiele straci... nie chce mówic za wczasu ale teraz to dopiero beda akcje. Liczmy na to że jednak bedzie jakiś moment aż sie to skończy AVE !


naRa - 2017-10-31 12:36:11

To teraz się zacznie. Już się boję wyjść na miasto.


naRa - 2017-10-31 12:15:36

kto mieczem wojuje od miecza ginie.