Piast przybił zgodę z BATE

Piro Shop
Komentarze (26) 2011-08-25

Oficjalnie potwierdzona została informacja o nowej kibicowskiej "zgodzie". Piast Gliwice i BATE Borysów wspólnie zaprezentowały się podczas wyjazdowego meczu tej drugiej ekipy ze Sturmem Graz.

Gliwiczanie już od pewnego czasu wspierali BATE, m.in. podczas rozgrywek w europejskich pucharach w Holandii, czy też na meczach rozgrywanych w Borysowie. Także białoruscy kibice odwiedzali już wcześniej "Piastunki", wyrażali również poparcie dla Piasta podczas walki o stadion przy ul. Okrzei, na którym chciałby grać zabrski Górnik.

Na meczu 4. rundy eliminacji Ligi Mistrzów kibice BATE i Piasta oficjalnie potwierdzili zgodę prezentując wspólną oprawę. Przed fanatykami Piasta wiele emocjonujących momentów - BATE wygrało w dwumeczu ze Sturmem i awansowało do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Możemy zatem spodziewać się Polaków na największych europejskich stadionach, a wraz z nimi stosownych transparentów, także o sytuacji rodzimych fanatyków w kontekście nieustących represji...

BATE i Piast

Komentarze
Akceptuję politykę prywatności serwisu.
LG 2011-11-09 22:43:21

Sztama?ahahaahah piast im chyba jedzenie wozi a oni za to czasem przyjezdzają pośpiewać na piasta zeby młyn troche ożył.

bunclok 2011-10-03 03:04:28

przepraszam w wersji białoruskiej :)

bunclok 2011-10-03 02:58:40

tyle lat jezdzenia po kraju,lizania dupy każdemy kto jest anty KSG nic nie dało wkońcu trzeba bylo szukac za granicą tam was jeszcze nie znali hehe,z czasem na własnej skórze poznają gliwickie realia hehe i nawet Bate nie zmieni tego ze dostajecie w podobno swoim miescie regularne Baty:)chciał bym widziec was w starciu PiastBate vs GórnikGieKSa buhahahaha,uciekających kurczaków w wersji ukraińskiej jeszcze nie było:)

EMIGRANCI PIASTA 2011-09-01 03:02:38

PIAST & BATE !! Zabki wy tam sie srajcie o swoja sztame bo gieksa nie wiedziala gdzie spier*alac jak BATE targalo z Gliwicach fane giksy. Czekam na kolejne mecze gdzie PIAST & BATE zaprzezentuje EUROTOUR. I gdzie gornik i gieksa zaprezentuja 69 pozycji kamasutry. :) Pozdro dla normalnych !

GKS 2011-08-29 18:29:14

Nie, nie obudziłem się, tylko poszedłem spać. Ale nie pisz takich bzdur, bo faktycznie to kogo żeście oklepali - dwóch małolatów w trzydziestu, czy w dwudziestu obliście pięciu, i ciekawe kto to był?

KSGLIWICE 2011-08-29 15:23:25

tak gks i wtedy sie obudziles, piekny sen co ahha,

GKS 2011-08-29 14:15:17

Jak tam po ostatnim oklepie w sośnicy. Czterech żaboli dostał od jednego.

KSGLIWICE 2011-08-29 14:05:51

bate to zescie se sztame zrobili bauhaha, oni w swoim miescie uciekaja, nie ma bata sztama roku haha, jak tam chlopaki po ostatnim oklepie na rynku w gliwicach

jano 2011-08-28 01:53:33

INO RUCH. brawo Piast ;-)

Kibic z Gliwic 2011-08-27 19:27:38

Jacy słabi ze słabymi, przecież Piast nie zrobił zgody z cisowianką.

TORCIDA 2011-08-26 15:50:53

a ten badnie- ino ruch -hahahaha śmieszni jesteście dzieciaki!!!

1920 2011-08-26 14:50:07

No proszę.. nieźle, nieźle... Ino Ruch!

19szobiszowice45 2011-08-26 14:15:31

Pozdrowienia Bate a dla tych wszystkich ciot co sie sraja 2 metrowy chuj w usta zeby nie pierdolily i 3 metrowy w lapy zeby zeby mialy sie czym zajac.Pozdro dla normalnych

P I A S T GLIWICE 2011-08-26 11:27:37

czy Ty mikroszkopie z opolskiego wrociles juz ze zbioru szparagow z podberlinskiej wsi? rzuc pare euro na smieszna odre bo nigcy z tej ligi nie wyjdziecie!

fan 2011-08-26 11:10:24

pistunki tempe z gliwic. wielki fuck z Opola

bigos 2011-08-26 11:05:04

do POLAK:Na szczescie niedlugo rok szkolny i rodzice odlacza ci w koncu komputer.Powodzenia Piast ,pozdrowienia z opolskiego.

POLAK 2011-08-26 11:00:22

hahaha W Polsce wszyscy mają was głęboko gdzieś to się napinacie do innych hahah czy oni wiedzą jakie z was faje i parówki nawet u siebie w Gliwicach nie jesteście u siebie bo was żaby leją hahaha tylko Lechia a ten fana ale lipa farby brakło biedni z PL i Białorusi otwarcie wielkiej zgody a tu liczna grupa piasta 20 chodoków hahhahh

cisowianka 2011-08-26 10:44:05

słabi ze słabymi

P I A S T GLIWICE 2011-08-25 20:28:41

inny jak sama nazwa wskazuje blekitny sektor z roosvelta:) ilu naszych na meczu?

do inny 2011-08-25 17:47:19

Ciekaw jestem jaką ty reprezentujesz ekipę?

PeGie 2011-08-25 17:25:06

przed meczem razem z Bate w ok.20 osób atakujemy gospodarzy pod ich kasami (tak poprowadziła nas tamtejsza Milicja) dochodzi do krótkiego spięcia po czym wszystko kończą ci co zawsze :/ pdzr Bate

POLAK 2011-08-25 17:19:20

Parafrazując słowa Dariusza SWzpakowskiego - Na pytanie - gdzie jest ten Piast? Odpowiadam - W Lidze Mistrzów!

PIAST GLIWICE 2011-08-25 17:05:00

Ty inny! Ty jesteś żałosny! A kibice BATE, to żadna egzotyka, to normalni biali ludzie i przede wszystkim są słowianami.

inny 2011-08-25 16:58:21

kolejna "egzotyczna" zgoda... hehehe, żałosne..

wislamazury 2011-08-25 15:47:59

no no to niezła zgoda nam się szykuje he widziałem właśnie że BATE było anty nastawione do sturmu graz . byli blisko ogrodzenia coś krzycząc a wcześniej nigdy nie widziałem ich na lm agresywnych !