Piro Shop

Województwo Pomorskie

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: LechiaCHWM, Zorientowany

Arkan
Posty: 107
Rejestracja: 15.05.2018, 01:14

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Arkan » 24.01.2019, 00:58

chlopie co ty cpiesz?ta teoria ze adamowicz zyje a to byla ustawka miala by moze jakies pozory logiki jakby nie to ze pis jest u wladzy i mamy 21 wiek.gdzie go ku*** mieli wywiesc z tej sceny?to pis rzadzi,ufo go mialo teleportowac do urugwaju?chlopa zawiezli do szpitala ktos go operowal wiozl ,lekarze ,sanitariusze,psy,pielegniarki,wszyscy sa w spisku?i co najlepsze chyba tez pis?tylko ze dla nich to porazka procentowa przy poparciu.to jest zajebista pozywka dla opozycji ze ten nie dojebek zadzgal adamowicza.wystarczy na onet wejsc na nachalnie zaczeli propagande i szykowanie do nastepnych wyborow tuska i cwela ze slupska.na 20 artykulow 7 biedroniowa ,tylko pod zmienionymi tytulami ,5 ta cala wdowa po adamowiczu,oowsiak i tusk.zbijaja teraz kapital polityczny i chca stworzyc atmosfere ze to tvp i pis zlecilo albo podkrecilo zamach.ale gdzie tu mozna sie doszukac jakiegos przedstawienia przeciez musialo by w to byc zaangazowane kilkaset osob hermetycznego srodowsika.

Piro Shop
Arkan
Posty: 107
Rejestracja: 15.05.2018, 01:14

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Arkan » 24.01.2019, 01:09

nudny juz jestes z ta dziara i kopaniem cwela,w sumie w tym gownie w ktorym sie obracales tj.ekipie baltyku moze takie rozkminki mieliscie,ale raz ze o cwelu to ty sie z symetri mogles jedynie dowiedziec a dwa ze tez bym sobie herbu na nodze nie dziabal,wszystko co najdrozsze to raczej czlowiek symbolicznie na sercu umieszcza ewentualnie w okolicy.

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 24.01.2019, 14:07

Arkan - powiem Ci tylko ze nie mamy pojecia - my, tzw normalni ludzie - co sie dzieje w swiecie i jakie akcje sa robione!
Ty uwazasz ze on zginal, ja uwazam ze nie, no i tyle...

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 24.01.2019, 14:24

Mlody Arkan - ty zachowaj troche kultury osobistej, bo nie znasz mnie, a to ze Arka jest dla mnie wrogiem, nie znaczy ze ty tu bedziesz pisal obrazliwe teksciki i wszyscy beda uwazac iz jestescie super ekipa. Mniejsza o to, moj Baltyk byl inny i mam same super wspomnienia; wy teraz korzystacie ze zlodziejskiej koniunktury - dlatego gracie taqm gdzie gracie...nie chcecie pamietac spraw niewygodnych, no ale moze wszyscy tak jakos mamy. W kazdym razie nie wystepuj w roli sedziego, bo w Polsce i sami sedziowie nie za bardzo sie z niej wywiazuja...Troche refleksji zawsze dodaje godnosci czlowiekowi. Taka moja rada mlody Arkanie...

Gedania Gdansk
Posty: 83
Rejestracja: 07.12.2017, 14:37

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Gedania Gdansk » 24.01.2019, 14:43

Pisze do Ciebie( zresztą bardzo rozsądnie) chłop bodajże z Motoru, a Ty wszędzie widzisz albo tych "konfidentów z nsr" albo Arkę. W tej opowieści odnosnie Budynia to brakuje jeszcze Reptalian...

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 24.01.2019, 14:51

Dobra, nie chce mnie sie sprawdzac ludzie kto skad jest - rozumiecie to, iz te sprawy zwiazane z tym srodowiskiem nie sa dla mnie do konca powazne, wiec tyle...
Ja nikogo nie zmuszam do wiary czy niewiary w cokolwiek; nie przedstawiam dowodow i fakto - ja po prostu wyrazilem swoje zdanie ktore brzmi: Nie wierze w smierc Adamowicza.
A niektorzy juz tu widza powod do zaczynania awantur, wysmiewania, pogardy, tropienia wariatow, itd...Masz inne zdanie? No i ok, nie atakuj mnie za to co mysle...

kibic ze Śląska
Posty: 209
Rejestracja: 09.06.2016, 18:48

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: kibic ze Śląska » 24.01.2019, 15:38

optymistasks pisze:
24.01.2019, 14:51
Dobra, nie chce mnie sie sprawdzac ludzie kto skad jest - rozumiecie to, iz te sprawy zwiazane z tym srodowiskiem nie sa dla mnie do konca powazne, wiec tyle...
Ja nikogo nie zmuszam do wiary czy niewiary w cokolwiek; nie przedstawiam dowodow i fakto - ja po prostu wyrazilem swoje zdanie ktore brzmi: Nie wierze w smierc Adamowicza.
A niektorzy juz tu widza powod do zaczynania awantur, wysmiewania, pogardy, tropienia wariatow, itd...Masz inne zdanie? No i ok, nie atakuj mnie za to co mysle...
a Elvisa?

serce miasta
Posty: 550
Rejestracja: 24.09.2015, 08:53

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: serce miasta » 24.01.2019, 15:45

Dawaj te białka i nie pierdol już o tym Adamowiczu bo czytac się tych glutów nie da.

makipato
Posty: 6
Rejestracja: 03.08.2017, 17:12

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: makipato » 24.01.2019, 16:19

Jaki był ten Twój Bałtyk? Bardziej walczący? Jesteście jedyną polską ekipą zbitą przez antife a Ty w dodatku jeszcze się, przy okazji tego wydarzenia, popłakałeś w telewizji opowiadając że szczegółami całą sytuację. Gówna jesz, kolegom baby robisz a tu łachu normalnym od cweli jedziesz.

Arkan
Posty: 107
Rejestracja: 15.05.2018, 01:14

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Arkan » 24.01.2019, 17:25

facet ja z Motoru a nie Arki.widze ze ty wszedzie widzisz spisek i podstep.nie znam cie masz racje ale widze ze te wszystkie "ciezkie" przeczycia zdewastowaly ci delikatnie psychike.w sumie sie nie dziwie.wytlumacz mi tylko po co gadales ze cie niemcy pobili,i jeszcze podkresliles ze oczywiscie ze opowiedziales?

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 24.01.2019, 18:48

Ty jestes jakis "gupi"...? Ty nie wiesz ze nas bylo pieciu gosciu, a antify 150 z ostrym sprzetam...?!!!
Widze ze jestes zwyklym...A zreszta, w chuj chuj w to i chuj do tego. Nie bede sie kopal z koniem...Idz najeb antife bohaterze...

Fat
Posty: 12
Rejestracja: 15.05.2016, 17:49

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Fat » 24.01.2019, 18:54

Z posta na post coraz bardziej się kompromitujesz...

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 24.01.2019, 22:51

I jeszcze raz powiem: Oczywiście że powiedziałem, gdyż w owych dniach fakt że pobili nas niemcy był faktem powszechnie znanym, a ja - jako że nie jestem kompletnym przygłupem, "megasztywnym", który neguje rzeczywistość - potwierdziłem.
W kwestii zeznań dzwoniła do mnie Stołeczna - a tu już odmówiłem jakichkolwiek zeznań i wysłałem im podpisanego faksa takiej treści. Oraz,
w kutasie mam Wasze pierdolenia, a jeśli się Wam podoba bluzgać na pięciu pobitych Polaków, to możecie jeszcze ku*** dodać że Polacy to jest też jedyna "ekipa" która dała się pobić w własnej stolicy podczas Powstania Warszawskiego. Ludzie którzy piszą kłamstwa i bzdury o donoszeniu na niemców, są idiotami bądź folksdojczami - bo nikt nie donosił, tyle że najważniejsza jest "moja mojszość", oraz ekiiiiipki - czyli kretyńska hipokryzja i negowanie prawdy.
Tak, Bałtyk to jedyna polska ekipa która została pobita w pięciu przez 150 niemców ze sprzętem...
P.S.
Dobrze że nie mam czasu i ochoty podsumowywać detalicznie całego tzw środowiska kibicowskiego, a dodam że słowo kompromitacja zapewne użyte byłoby często...Cóż, od głupiego się nie spodziewam nauki...

serce miasta
Posty: 550
Rejestracja: 24.09.2015, 08:53

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: serce miasta » 24.01.2019, 23:41

Uważasz że jako sympatyk bo kibicem nazwać Cie nie sposób(nie chodzisz na mecze swojego klubu)Bałtyku Gdynia i po tym wszystkim co tu mielismy okazje poczytać jesteś moralnie uprawniony żeby oceniać innych np.Widzew Łódź?
Trzym pizde krótko i nie kompromituj się więcej,nie kumasz o co w tym wszystkim się rozchodzi robisz z siebie błazna a do tego zajebałeś kleksa w chuj z tym występem w tv.na Widzewie zostałbyś za taką kulawiznę pognany migusiem.Daj sobie spokuj z tymi swoimi wywodami,robisz z geby dupe miałeś wstawiać białka a pierdolisz o Adamowiczu czy Powstaniu Warszawskim.

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 25.01.2019, 09:57

Sam zdecyduje co i kiedy, oraz gdzie wstawie - rowniez pozdrawiam...

Jurgen von Bacterius
Posty: 21
Rejestracja: 30.10.2015, 12:03

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Jurgen von Bacterius » 01.02.2019, 00:31

Głupi naród płakał i nadal płacze a córeczki się śmiały:

https://www.youtube.com/watch?v=_9LziAm87mQ

Jeśli do tego dodamy że z uporem maniaka z sieci ktoś usuwa nagranie na którym lepiej widać całą akcję to wszystko nam się układa w całość.
Hooligans Poland

akita
Posty: 17
Rejestracja: 26.02.2007, 20:59
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa-Kraków

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: akita » 01.02.2019, 11:17

Wstrząsające Jurgen von Bacterius!
Ale Ty jako reprezentant Hooligans Poland pewnie nie strzelisz z ucha na komendzie czy innych CBA, ABC, CBŚ itp.

I skoro jesteś tak mądry to zrozumiesz że one miały retrospekcję.

Jurgen von Bacterius
Posty: 21
Rejestracja: 30.10.2015, 12:03

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Jurgen von Bacterius » 01.02.2019, 22:17

No tak przecież śmiech uśmieszki na pogrzebie własnego ojca, zero emocji i łez także u żony to jak najbardziej naturalna rzecz. Miały retrospekcję po prostu przypomniały sobie chwile które wywołały uśmiech na twarzach.
Że ja na to wcześniej nie wpadłem, przecież to takie logiczne i naturalne.
Hooligans Poland

Prof. Miodek
Posty: 7
Rejestracja: 12.12.2017, 16:21

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Prof. Miodek » 04.02.2019, 21:39

Jurgen von Bacterius pisze:
01.02.2019, 22:17
No tak przecież śmiech uśmieszki na pogrzebie własnego ojca, zero emocji i łez także u żony to jak najbardziej naturalna rzecz. Miały retrospekcję po prostu przypomniały sobie chwile które wywołały uśmiech na twarzach.
Że ja na to wcześniej nie wpadłem, przecież to takie logiczne i naturalne.
Na spotkaniu wspominkowym? Tak, to naturalne, że się na takich sootkaniach wspomina dobre rzeczy. I nie było to na pogrzebie, nie pisz kłamstw rodem z TVN.

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 05.02.2019, 14:22

Rodzina Adamowicza zachowuje sie jak ludzie kompletnie zdegenerowani emocjonalnie, badz cos ukrywajacy - jedno z dwu na pewno jest prawda, a moze byc ze obie opcje...

akita
Posty: 17
Rejestracja: 26.02.2007, 20:59
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa-Kraków

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: akita » 05.02.2019, 14:31

optymistasks nie słyszałeś, że Adamowicz jest na Dominikanie z tymi wszystkimi milionami z Amber Gold i czeka tam na rodzinę?

Taki tok rozumowania chyba odpowiada niektórym.... ręce opadają

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 05.02.2019, 14:50

Mnie nie odpowiada spiskowa teoria dziejow, niemniej jednak jest wiele poszlak na wiele tematow - a wiec nie zamierzam sztucznie pewnych rozwiazan wykluczac, tylko dlatego by przypadkiem "nie wyjsc na oszoloma"...Mnie interesuje prawda, a nie zdanie wiekoszsci, szczegolnie w dzisiejszych czasach, gdy manipulacja ludzmi jest stala metoda zarzadzania...
Sa takie rzeczy na ziemi i niebie, o ktorych sie filozofom nie snilo...a nawet fizjologom byc moze...

Gedania Gdansk
Posty: 83
Rejestracja: 07.12.2017, 14:37

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Gedania Gdansk » 05.02.2019, 15:58

Ale jaki spisek? Przecież to nie tajemnica, że po Budyniu płacze pewna młoda dama, a z żoną łączyło jego: majątek, tajemnice biznesowe, i polityka...

whiskey
Posty: 555
Rejestracja: 22.02.2010, 14:04

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: whiskey » 05.02.2019, 16:05

a jaka to dama ?

Michał1990Polska
Posty: 63
Rejestracja: 03.09.2017, 10:39

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: Michał1990Polska » 05.02.2019, 19:16

Gedania Gdansk pisze:
05.02.2019, 15:58
Ale jaki spisek? Przecież to nie tajemnica, że po Budyniu płacze pewna młoda dama, a z żoną łączyło jego: majątek, tajemnice biznesowe, i polityka...
dobra żona :)


optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 07.02.2019, 14:54

Wiemy moze kilka procent z mechanizmow, ktore rzadza swiatem klamstwa i nigdy nie dowiemy, co tak naprawde sie dzieje - nawet jesli pozornie nam to pokazuja.
Ja w smierc Adamowicza nie wierze, mam prawo...

ACABeczek1488
Posty: 86
Rejestracja: 10.02.2018, 12:52

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: ACABeczek1488 » 07.02.2019, 15:36

Minął kolejny tydzien a ten gownojad z Gdyni co zagonił w tv dalej się tu produkuje i jeszcze nawet znalazł sobie odbiorców na poziomie :-)

goły smieciu chuj tu kogokolwiek obchodzi co takie scierwo jak ty sądzi o adamowiczu, ufo czy płaskiej ziemi, upadłeś tak nisko w tym swoim śmiesznym zyciu ze ojebales swoje gowno i tym samym stałeś się naprawdę legendarnym menelem, spierdalaj klikac na blogaska

LordNelson
Posty: 113
Rejestracja: 02.10.2017, 11:04

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: LordNelson » 07.02.2019, 15:42

optymistasks pisze:
07.02.2019, 14:54
Ja w smierc Adamowicza nie wierze, mam prawo...
Dokładnie. W dobie informacji bycie debilem to jest wybór, do którego jak najbardziej masz prawo.

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 07.02.2019, 16:44

Obrazasz chlopaczku, czym w sumie sam siebie komentujesz...

makipato
Posty: 6
Rejestracja: 03.08.2017, 17:12

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: makipato » 07.02.2019, 18:38

Ma ktoś link do telewizyjnego szpagatu tego jegomośćcia?

whiskey
Posty: 555
Rejestracja: 22.02.2010, 14:04

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: whiskey » 07.02.2019, 19:21

właśnie chyba nigdzie tego nie ma

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 08.02.2019, 09:54

Chuj w dupe wszystkim idiotom...
Kto ma mozg tylko fizycznie, ten go ma, ale nic z tego nie wynika.
Chuj w dupe wszystkim bluzgajacym polglowkom!!!
I drugi do ryja...

whiskey
Posty: 555
Rejestracja: 22.02.2010, 14:04

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: whiskey » 08.02.2019, 10:04

a jednak jest video jak płaczesz do kamery :)

LordNelson
Posty: 113
Rejestracja: 02.10.2017, 11:04

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: LordNelson » 08.02.2019, 10:06

optymistasks pisze:
08.02.2019, 09:54
Chuj w dupe wszystkim idiotom...
Kto ma mozg tylko fizycznie, ten go ma, ale nic z tego nie wynika.
Chuj w dupe wszystkim bluzgajacym polglowkom!!!
I drugi do ryja...
Na poziomie. Brawo, pokazujesz właśnie jaki jesteś bystry i cieszę się, że się nie pomyliłem co do ciebie

makipato
Posty: 6
Rejestracja: 03.08.2017, 17:12

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: makipato » 08.02.2019, 11:35

Zjedz kupę bo gwiazdorzysz. Damskie się nie liczą.

ACABeczek1488
Posty: 86
Rejestracja: 10.02.2018, 12:52

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: ACABeczek1488 » 08.02.2019, 13:13

optymistasks pisze:
08.02.2019, 09:54
Chuj w dupe wszystkim idiotom...
Chuj w dupe wszystkim bluzgajacym polglowkom!!!
I drugi do ryja...
Bardzo starasz się wszystkich zainteresować ta swoją „chujowa” pasja i braniem z dupy do ryja, zgaduje ze dla amatora gowna to pewnie normalna praktyka ale tutaj raczej nie znajdziesz wyznawców, no chyba ze nisc albo ten puste miasto się podłącza :-)

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 08.02.2019, 14:42

Kretynom ktorzy mnie obrazaja:
Wy mozecie mnie bluzgac, ale gdy ja sie wkurwie to wtedy: wiedzialem, taki poziom!
Ja odmowilem zeznan psom w Warszawie - w przeciwienstwie do cweli z NSR, a fakt pobicia naszej piatki przez 150 z antify ze sprzetem jest powszechnie znany i byl znany wtedy - wiec gdy ktos jest idiota i nie chce myslec, oraz ma kompleksy, to bedzie udawal sztywnego, wobec tego ku*** mandatu nie przyjmijcie od strazy miejskiej i w ogole badzcie tak sztywni, ze calkiem z domu nie wychodzcie - smiech...
Lykacie fantazje cweli z NSR i nastepuje wielkie wkurwienie oraz oburzenie gdy ja na te fantazje reaguje dementujac; w takim razie Wam powiem jeszcze ze ostatnia nowoscia ze strony cweli z NSR jest wymysl, ze "calowalem sie z kolega na wyjazdzie"...
Tak ku*** - calowalem sie ku*** z Lysym, a potem sobie pale nawzajem robilismy w kiblu i normalnie w przedziale - bo jestemy pedalami!!!
Moze ktos w srodowisku kibicowskim potrafi samodzielnie ruszac glowa, ale nie sadze by odsetek myslacych byl wiekszy niz w innych srodowiskach...
Pamietajcie: Goly calowal sie z Lysym na wyjezdzie Baltyku, gdyz jest pedalem i Lysy tez byl pedalem...!
Idzcie w chuj - co mowie nie do wszystkich...

optymistasks
Posty: 38
Rejestracja: 13.03.2018, 20:31

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: optymistasks » 08.02.2019, 14:53

Nazywajac mnie kapusiem - gdzie ku*** odmowilem zeznan! - sie zachowujecie jak ku*** sympatycy antify, tuska i po - jak zwykli folksdojcze! To zapewne z glupoty, ale ja juz tak mma ze nie siedze cicho i mowie co mysle, oraz jaka jest prawda..Kto na tym straci..? Oczywiscie ja - tak jak zawsze - ale mam to w chuju, taki los. Wy se tu siedzcie i pozujcie na sztywnych gangsterow...
bo fanatykow pilkarskich juz prawie nie ma...
Idzcie robic zgody na biznesach i potem siebie nazywajcie ekipami i fanatykami - ja sie z tego smieje z politowaniem...
To znowu pisze nie do wszystkich - jak powinno byc wiadomo, ale tylu jest durniow ze czasem watpie czy wiadomo...

LordNelson
Posty: 113
Rejestracja: 02.10.2017, 11:04

Re: Województwo Pomorskie

Post autor: LordNelson » 08.02.2019, 15:55

Wiem jaka jest odpowiedź, ale zapytam: dobrze się czujesz? Jak skończyły się lekarstwa, to powiedz, może uda się jakąś zbiórkę zorganizować, bo aż przykro na to patrzeć.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Adik, BaKier_1944, baluciarz7, bandziorno, cys1o, Katun, Kubdaq, lachu, makipato, mandolian, manson666, maszerujlubgin, Obserwer, peleryna, Rampampam, stavroz, twister i 217 gości