Bank Zachodni WBK solidaryzuje się z kibicami piłki nożnej w Polsce i podpisuje się pod stwierdzeniem wielokrotnie wyśpiewywanym podczas ostatnich meczów polskiej reprezentacji: "Piłka nożna dla kibiców" - poinformował rzecznik prasowy Banku, Piotr Gajdziński.
"Od początku zaangażowania Banku Zachodniego WBK w sponsoring piłkarskiej reprezentacji Polski naszym celem było wspieranie drużyny narodowej. Nasze działania spotykały się z bardzo dobrym przyjęciem kibiców. Dlatego z narastającą irytacją obserwujemy potęgujący się rozdźwięk między PZPN a kibicami. Nie zamierzamy ingerować w działania niezależnej organizacji, jaką jest PZPN, ale jako sponsor drużyny narodowej nie możemy być ślepi na brak porozumienia z kibicami, na narastającą wzajemną agresję, na odwrócenie się i lekceważenie ludzi, którzy kochają piłkę nożną i z poświęceniem towarzyszą narodowej reprezentacji w trudnym dla niej okresie. W tej sytuacji Bank Zachodni WBK zdecydował o wycofaniu swoich [link], które miały być wyświetlane na Stadionie Chorzowskim podczas ostatniego meczu eliminacyjnego do przyszłorocznych mistrzostw świata.
Jesteśmy pewni, że porozumienie jest możliwe. Jego cel jest dla wszystkich oczywisty. Wierzymy, że działacze, na których spoczywa obowiązek budowania silnej piłkarskiej reprezentacji przystąpią do realizacji tego celu z determinacją i poświęceniem" - napisał rzecznik Piotr Gajdziński w specjalnym oświadczeniu.
:twisted:
Jest coraz lepiej . Sam jestem zaskoczony tym co się zaczyna dziać . Powoli wrogiem numer 1 całej Polski staje się PZPN .
Ktoś napisał ze bannery reklamowe są dla publiki przed TV. Niby tak jest jednak jedno ale, wielu ludzi możne po prostu przestać kupować produkty które współpracują z PZPN em. Zamiast Tyskiego kupią Leszka etc. Poza tym żadna firma nie będzie chciała reklamować swoim logo najbardziej znienawidzonej organizacji w Polsce.
Wiem, że nie ucisk i chciwe podboje,
Lecz wolność ludów szła pod Twoim znakiem,
Ze nie ma dziejów piękniejszych niż Twoje
I większej chluby niźli być Polakiem.
wrzesien pisze:Ktoś napisał ze bannery reklamowe są dla publiki przed TV. Niby tak jest jednak jedno ale, wielu ludzi możne po prostu przestać kupować produkty które współpracują z PZPN em. Zamiast Tyskiego kupią Leszka etc. Poza tym żadna firma nie będzie chciała reklamować swoim logo najbardziej znienawidzonej organizacji w Polsce.
Ale Tyskie i Lech to ta sama kompania piwowarska, takze trzeba olac wszystkie ich produkty
No nie wierzę !! W końcu coś się ruszyło! Jak sponsor wycofuję reklamy, które miały się ukazać na tym meczu, wydaje jako drugi specjalne oświadczenie to jest naprawde dobrze. W mediach huczy, w tv na każdej stacji widziałem po kilka wzmianek o bojkocie. Może być tylko lepiej teraz w sprawie dalszej działalności przeciw PZPN. Kibice, media, społeczeństwo niekibicujące - wszyscy razem przeciwko pzpn
Public Relaction panowie...
Nikt nie chciałby żeby jego firma była kojażona z pzpn. Wzbudza to negatywne emocje i niechęć do produktu.
Pewnie pojawia się kolejni sponsorzy, którzy wycofają się ze sponsoringu. Przynajmniej takiego widocznego gołym okiem bo jakieś umowy itp mają podpisane.
Bilety są rozdawane z free u mnie w robocie pracuje w państwówce w Katowicach pytali się kto jest chętny na bilety odzew znikomy
A od szwagra synek trenuje na Stadionie Śląskim i trener rodawał bilety dla całych rodzin a jak drużyna tego małego wyprowadzała Reprezentacje na meczu z Irlandią Północną to biletów nie rozdawali
wrzesien pisze:Ktoś napisał ze bannery reklamowe są dla publiki przed TV. Niby tak jest jednak jedno ale, wielu ludzi możne po prostu przestać kupować produkty które współpracują z PZPN em. Zamiast Tyskiego kupią Leszka etc. Poza tym żadna firma nie będzie chciała reklamować swoim logo najbardziej znienawidzonej organizacji w Polsce.
zły przykład ; Leszka też robią Tyskie - jo już kupuja inne !
Sytuacje w Chorzowie ma sie tak! Pada deszcz ze sniegiem zimno jak ku*** mac! Widac nawet Pan Bog sie zdenerwowal na pzpn Bilety rozdawane sa za darmo, WBK sie wycofalo nic tylko sie cieszyc
na miejscu tych 4 tysięcy matołów co zakupiło bilety bym sie wkurwił:D oni musieli płacić a banda przypadkowych osób dostanie za darmo bilety miejmy nadzieje ze za dużo osób za darmowy bilet sie na stadion nie wybierze
Boję się tylko, że przez te darmowe bilety z pół stadionu się zapełni i te k**** pzpn owskie powiedzą że bojkot nic nie dał, a połowa ludzi to dlatego tak mało, ponieważ jest tragiczna pogoda i gdyby nie pogoda to stadion by się zapełnił.....Nic nie wiadomo co do tej k**** atlasa...
Mieczyk pisze:Boję się tylko, że przez te darmowe bilety z pół stadionu się zapełni i te k**** pzpn owskie powiedzą że bojkot nic nie dał, a połowa ludzi to dlatego tak mało, ponieważ jest tragiczna pogoda i gdyby nie pogoda to stadion by się zapełnił.....Nic nie wiadomo co do tej k**** atlasa...
Chyba żartujesz. Co do sponsorów, to farby "Śnieżka" również wycofały się ze sponsorowania.
Chyba sie nie zapełnią darmowki są dla uczniów i pewnie rodzice niechetnie bedą puszczac swoje pociechy w taką pogode . Ja pamietam jak byłem w podstawowce to dawali nam darmowe bilety do cyrku i poszło tylko 10% klasy a napewno były tam lepsze emocje niz dzisiaj bedą na Śląskim
Na mogącym pomieścić 47 tysięcy kibiców stadionie pojawi się ok 4 tysięcy fanów Biało-Czerwonych. Mecz nie cieszy się także popularnością wśród słowackich kibiców, dla których przeznaczono 4 tysiące wejściówek - na stadionie w Chorzowie pojawi się ich około sześciuset.
Wprawdzie PZPN wpadł na pomysł ściągnięcia na stadion uczniów z pobliskich szkół, ale według słów samych działaczy akcję z rozprowadzeniem darmowych wejściówek wśród młodych kibiców rozpoczęto zbyt późno i ma ona małe szanse na powodzenie.
Dbałość o wizerunek jest ważniejsza niż strata finansowa - uważa rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK Piotr Gajdziński. Bank, który jest jednym ze sponsorów piłkarskiej reprezentacji kraju, zdecydował się wycofać reklamy na banerach wokół boiska na Stadionie Śląskim w Chorzowie podczas meczu eliminacji mistrzostw świata ze Słowacją.
REKLAMA Czytaj dalej
W wydanym w środę oświadczeniu bank napisał, że "solidaryzuje się z kibicami piłki nożnej w Polsce i podpisuje się pod stwierdzeniem wielokrotnie wyśpiewywanym podczas ostatnich meczów reprezentacji: "Piłka nożna dla kibiców"".
W komunikacie podkreślono, że potęgujący się rozdźwięk między PZPN a kibicami obserwowany jest z narastającą irytacją. - Nie zamierzamy ingerować w działania niezależnej organizacji, jaką jest PZPN, ale jako sponsor drużyny narodowej nie możemy być ślepi na brak porozumienia z kibicami, na narastającą wzajemną agresję, na odwrócenie się i lekceważenie ludzi, którzy kochają piłkę nożną i z poświęceniem towarzyszą narodowej reprezentacji w trudnym dla niej okresie - napisano.
Zdaniem rzecznika banku Piotra Gajdzińskiego, wycofanie reklam to reakcja na ostatnie wydarzenia wokół narodowej drużyny.
- Obserwowaliśmy uważnie sobotni mecz w Pradze. Byliśmy poruszeni nieprzychylną reakcją kibiców, która nie była jednak skierowana przeciw piłkarzom, a przeciwko działaczom. Ludzie są zniecierpliwieni i my ich rozumiemy - powiedział Gajdziński.
- Musimy dbać o swoją markę, o wizerunek. To ważniejsze niż straty finansowe poniesione w wyniku wycofania reklam, za których umieszczenie na stadionie już zapłaciliśmy - dodał.
to jest zupelnie bez precedensu wielkie brawa dla grubych ryb z banku/sponsora,chyba ostatnia instytucja od ktorej spodziewac by sie mozna bylo poparcia protestu...
a mnie ciekawi jak rozdawnictwo biletów komu popadnie ma się do wszystkich wielkich ustaw o imprezach, podawania peseli, zakazów stadionowych i innych kwestii bezpieczeństwa? hę? no jak?
Ja bym sie nie martwil z tymi rozdanymi biletami,za pozno zgraly sie kuleczki w glowie laty z tym pomyslem. w tak krotkim czasie nie da sie nic dobrze zorganizowac!!
Bojkot trwa:)
lato ty cwelu, sprzedamy cie do burdelu:)
Jak powiedział stary Góral będzie Polska aż za Ural, za Uralem będą Chiny was nie będzie skurwysyny!
ciekaw jestem ile kosztuje wynajęcie Śląskiego na taki mecz, opłacenie ochrony itd?coś mi się wydaje że lato i spółka będą musieli dopłacić do tego meczu przy takiej frekwencji
Jeśli się podaje, że sprzedano 4000 to trzeba dodać 1000 Słowaków i 2000 tiketów dla działaczy i sponsorów. Jeśli wykorzystają oni wszystkie wejściówki + jakaś partia która mogła skorzystać z darmowych + załóżmy no że jednak ktoś kupi przed spotkaniem to się liczba zamknie na 8000. Przy takim molochu tego sie nie da ukryć. No chyba żeby przymusowo usadzić wszystkich na prostej którą pokazuje kamera :>
"Warszawskie dzieci pójdziemy w bój, za każdy kamień Twój, Stolico, damy krew"
- Co można dostać tanio, łatwo i szybko?
- Tanio, łatwo i szybko można dostać....zakaz stadionowy?
"Piłkarska reprezentacja Polski zmarnowała wiele szans przed jakimi stawała w eliminacjach mistrzostw świata 2010. Jednak prawda jest również taka, że o być albo nie być Biało-Czerwonych decydować będzie ten właśnie mecz - przeciwko dzielnym Słowakom, w środowy wieczór, 14 października 2009 roku na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe. Nie inaczej będzie i tym razem. Doskonale o tym wiedzą zawodnicy i ich nowy trener" - napisał w programie meczowym Grzegorz Lato, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
daras83 pisze:"Piłkarska reprezentacja Polski zmarnowała wiele szans przed jakimi stawała w eliminacjach mistrzostw świata 2010. Jednak prawda jest również taka, że o być albo nie być Biało-Czerwonych decydować będzie ten właśnie mecz - przeciwko dzielnym Słowakom, w środowy wieczór, 14 października 2009 roku na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe. Nie inaczej będzie i tym razem. Doskonale o tym wiedzą zawodnicy i ich nowy trener" - napisał w programie meczowym Grzegorz Lato, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Co on bierze
Nic nie bierze to poprostu zwykły prostaczek i człek o bardzo niskim IQ , a do tego kawał c**** reszta chama.