Piro Shop

Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: Zorientowany, LechiaCHWM

ODPOWIEDZ
LM1
Posty: 126
Rejestracja: 28.10.2009, 19:21
Lokalizacja: Łódż

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: LM1 » 02.12.2018, 01:35

ts1998 pisze:
02.12.2018, 00:39
A ja tak sobie mysle kiedy panowie z Widzewa wezma za mordy swoich grajkow?. Ci pierdola Wam koniec roku po mistrzowsku ale na miescie mimo to za baluja jakby awans zrobili.
Co Cię to kuźwa obchodzi?
CSM

Piro Shop
Fanatycy Widzewa
Posty: 554
Rejestracja: 30.05.2011, 22:55

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Fanatycy Widzewa » 02.12.2018, 04:13

Łódź fabryczna - Łódź fanatyczna

Obrazek

krzycho_ASR
Posty: 635
Rejestracja: 24.09.2009, 16:47

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: krzycho_ASR » 02.12.2018, 15:57

Pytanie co jest istotniejsze - administracyjna granica czy utożsamianie się z danym rejonem przez samych mieszkańców.

Dla mnie to drugie i przyznaję Widzewiakowi w tym sporze rację. Nikt z Limanki NIGDY nie powie Ci, że mieszka na Starych Bałutach, przecież to jakaś totalna abstrakcja... Podobnie wasza Podgórna działa jako ŁKS Dąbrowa, mimo że administracyjnie są to Chojny.

Fanatycy Widzewa
Posty: 554
Rejestracja: 30.05.2011, 22:55

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Fanatycy Widzewa » 04.12.2018, 12:52

W ostatnim meczu rundy jesiennej przyszło nam gościć ekipę Stalówki, która wbrew nałożonego zakazu pojawiła się w Sercu Łodzi. Mogliśmy tym samym odwdzięczyć się, za wpuszczenie nas na trybuny podczas wcześniejszego spotkania naszych drużyn w Boguchwale, z sierpnia tego roku. W sektorze gości oprócz fanów ze Stalowej Woli pojawiły się w dobrych liczbach ekipy Stali Rzeszów, Karpat Krosna, Polonii Przemyśl, GKSu Jastrzębie oraz Łady Biłgoraj. Mimo mrozu, który miał wpływ podczas tego weekendu na mizerną frekwencje na większości polskich stadionów, u nas publika na poziomie 15 tysięcy 726 widzów ( najmniejsza ze wszystkich domowych spotkań jesieni ). Pod Zegarem zaprezentowana została dwuczęściowa oprawa, na którą składała się sektorówka wzorowana robotniczą panoramą naszego miasta sprzed ponad stu lat oraz transparent o treści ' Łódź Fabryczna '. Po kilkunastu minutach, po opuszczeniu sektorówki, na płocie pojawił się drugi transparent ' Łódź Fanatyczna ', a Zegar wypełnił się flagami na kijach oraz solidną dawką pirotechniki. Oprawa ta została przygotowana przez nową grupę młodych ultrasów, którzy mogli liczyć na pomoc starszych kolegów z grupy Ultra Registi. Całość powinna się podobać i przypaść do gustu wszystkim kibicom. Nasz doping oceniamy tylko na 3 z plusem, choć nowa pieśń ‘ Tu się wychowałem ‘ wprowadzana do naszego repertuaru wychodziła bardzo dobrze i mamy nadzieje, że będzie hitem. Na boisku nie działo się nic ciekawego, a spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. Na koniec podziękowania za wsparcie dla kiboli Elany Toruń, Ruchu Chorzów, KKSu Kalisz, a także Chrobrego Głogów, rzeszowskiej Stali i Karpaciarzy, którzy obecni byli również pod Zegarem. Pozdrowienia !
[link]

[link]

[link]

Pique
Posty: 421
Rejestracja: 31.01.2018, 21:20

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Pique » 04.12.2018, 16:16

ŻYDZEWSKIE OFIARY pisze:
30.11.2018, 08:59
Czyli od sugerowania ze na Starych Balutach jest tylko Rts , a jest to sciema i nie ma znaczenia ze nasi działają jako Limanka a Wasi jako SB
W drugą stronę też to działa. Limanowskiego biegnie także przez nasze tereny (Żabieniec) i to, że nasi działają jako Żabieniec to nie ma znaczenia, bo na Limance jest też Widzew :) trochę się sam zaorałeś :)
Wszyscy jesteśmy mmsami :lol:

antyGW
Posty: 159
Rejestracja: 30.06.2011, 11:40

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: antyGW » 04.12.2018, 16:26

przecież to półdebil i sklonowana owca :)
ŁKS INTERNET HOOLIGANS
rozpierdol pisze:
14.09.2017, 08:44
Na forum też same wariaty.Wywodzący się z kibolskiego grona Radicaal,znający ludzi z całej kibolskiej Polski Nikoś,siejący TERROR w ŁDZ łodzianin98,zapraszający na zbiórki MW10,no i mający w zanadrzu pińcet kont władca tematu entliczek.

ŻYDZEWSKIE OFIARY
Posty: 133
Rejestracja: 09.08.2017, 15:48

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: ŻYDZEWSKIE OFIARY » 05.12.2018, 08:51

antyGw pisze:
04.12.2018, 16:16
Pique pisze:
30.11.2018, 08:59
W drugą stronę też to działa. Limanowskiego biegnie także przez nasze tereny (Żabieniec) i to, że nasi działają jako Żabieniec to nie ma znaczenia, bo na Limance jest też Widzew :) trochę się sam zaorałeś :
przecież to półdebil i sklonowana owca :)
Zgadzam się ... ktoś kto twierdzi ze fakt iż Limanka historycznie i administracyjnie są to Stare Bałuty , można przyrównać do tego ze "Żabieniec jest na Limance " - jest debilem i "sklonowaną owcą". Pięknie podsumowales swojego ziomek po szalu.
...Mężczyźni są z Marsa
Kobiety z Wenus
A widzewiacy ze wsi ...

CzłowiekHonoru
Posty: 113
Rejestracja: 31.05.2016, 12:04

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: CzłowiekHonoru » 05.12.2018, 09:55

O czym ty pierdolisz jak żeś nawet jełopie nie skumał jak ci typ od Nas tłumaczył, że choć Limanka jest częścią Starych Bałut to podpisuje się i działa tylko i wyłącznie jako Limanka.

Hustin Doffman
Posty: 265
Rejestracja: 30.01.2016, 22:16

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Hustin Doffman » 05.12.2018, 16:26

Dla mnie limanka może leżeć terytorialnie,administracyjnie i chuj wie jak jeszcze nawet w czestochowie. Chuj wbijam w ten patologiczny raj. Dziwie sie tylko " Widzewiakom " że pierdolą o tym izraelu tyle czasu.
RTS WIDZEW - WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

Weteran1946
Posty: 232
Rejestracja: 12.04.2018, 19:36

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Weteran1946 » 05.12.2018, 18:24

Koszerny pomiocie musiałeś sie spruć ? Skończyła sie szkoła i mama dała kompa po obiadku

Hustin Doffman
Posty: 265
Rejestracja: 30.01.2016, 22:16

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Hustin Doffman » 05.12.2018, 18:56

Weteran1946 pisze:
05.12.2018, 18:24
Koszerny pomiocie musiałeś sie spruć ? Skończyła sie szkoła i mama dała kompa po obiadku
Beznaplecie zagraj mi na flecie. Jak ja do szkoły chodziłem to twoj stary mamie sie dopiero na dupe przymierzał. Zalozcie sobie banany temat " Łódzka infrastrutura " i tam pierdolcie takie kocopoły.
RTS WIDZEW - WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

Karkuhu
Posty: 11
Rejestracja: 30.01.2018, 11:17

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Karkuhu » 06.12.2018, 12:24

Hustin Doffman pisze:
05.12.2018, 18:56
Weteran1946 pisze:
05.12.2018, 18:24
Koszerny pomiocie musiałeś sie spruć ? Skończyła sie szkoła i mama dała kompa po obiadku
Beznaplecie zagraj mi na flecie. Jak ja do szkoły chodziłem to twoj stary mamie sie dopiero na dupe przymierzał. Zalozcie sobie banany temat " Łódzka infrastrutura " i tam pierdolcie takie kocopoły.
Wycofaj Zeznania na Matkę... prymitywie

ReanimacjiTrupaStop
Posty: 246
Rejestracja: 04.12.2017, 12:11

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: ReanimacjiTrupaStop » 06.12.2018, 17:29

Weteran1946 pisze:
05.12.2018, 18:24
Koszerny pomiocie musiałeś sie spruć ? Skończyła sie szkoła i mama dała kompa po obiadku
No co ma zrobić, trzeba jakoś odwrócić kota ogonem od srogiego wpierdolu jaki wyłapały niemieckie koleżanki od GIEKSY :)

Chomik666
Posty: 281
Rejestracja: 04.05.2018, 12:09

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Chomik666 » 06.12.2018, 17:48

Oj chyba nie tylko niebiescy oberwali, skoro reanimacjatrupa się pojawiła to i Łks pewnie zaliczył glebę:)

Hustin Doffman
Posty: 265
Rejestracja: 30.01.2016, 22:16

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Hustin Doffman » 06.12.2018, 18:02

ReanimacjiTrupaStop pisze:
06.12.2018, 17:29
Weteran1946 pisze:
05.12.2018, 18:24
Koszerny pomiocie musiałeś sie spruć ? Skończyła sie szkoła i mama dała kompa po obiadku
No co ma zrobić, trzeba jakoś odwrócić kota ogonem od srogiego wpierdolu jaki wyłapały niemieckie koleżanki od GIEKSY :)
Posłuchaj mnie psycholu co ci powiem,i reszcie twoich nicków,sram na to czy Ruch wyłapał czy nie,są to sprawy które mnie nie dotyczą więc koło chuja mi to zwisa. Tego dnia byli słabsi,dwa razy smary wyłapali i po temacie. Natomiast gdy widze co wy tu debile pierdolicie o jakiejś jebanej limance jakby to była najwazniejsza rzecz dla Łódzkiego swiata kibicowskiego to mnie krew zalewa,więc zabieram głos bo jestem cześcia tego forum.
RTS WIDZEW - WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

Pinio
Posty: 138
Rejestracja: 02.10.2017, 19:59

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Pinio » 06.12.2018, 18:18

Najlepiej jakbyś w ogóle nie zabierał głosu. Wrzuć na luz bo za bardzo się spinasz.

Hustin Doffman
Posty: 265
Rejestracja: 30.01.2016, 22:16

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Hustin Doffman » 06.12.2018, 18:37

Pinio pisze:
06.12.2018, 18:18
Najlepiej jakbyś w ogóle nie zabierał głosu. Wrzuć na luz bo za bardzo się spinasz.
ha ha ha ha :) ok,forum dla kibiców a wy pierdolcie o ulicach która do jakies spółdzielni mieszkaniowej nalezy :) szkoda czasu na to forum
RTS WIDZEW - WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

Weteran1946
Posty: 232
Rejestracja: 12.04.2018, 19:36

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Weteran1946 » 06.12.2018, 19:29

O Limance juz była ciach bajera a ty po kilku dniach wyskakujesz z jakimś swoimi przemyśleniami , daj na luz

Hustin Doffman
Posty: 265
Rejestracja: 30.01.2016, 22:16

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Hustin Doffman » 06.12.2018, 20:21

Weteran1946 pisze:
06.12.2018, 19:29
O Limance juz była ciach bajera a ty po kilku dniach wyskakujesz z jakimś swoimi przemyśleniami , daj na luz
No ok,może faktycznie pierdolłem babola.
RTS WIDZEW - WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

yurez
Posty: 273
Rejestracja: 08.03.2010, 11:52

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: yurez » 07.12.2018, 01:56

Hustin Doffman pisze:
06.12.2018, 18:37
Pinio pisze:
06.12.2018, 18:18
Najlepiej jakbyś w ogóle nie zabierał głosu. Wrzuć na luz bo za bardzo się spinasz.
ha ha ha ha :) ok,forum dla kibiców a wy pierdolcie o ulicach która do jakies spółdzielni mieszkaniowej nalezy :) szkoda czasu na to forum
Chyba chciales mnie przywołać do tematu, to napisze Ci jak czlowiekowi, ze lepiej dyskutowac na taki temat ,ktory byl i tak zwiazany z kibicowaniem w glownej mierze , a ktory praktycznie w ogóle nie bylo poruszany przez tyle stron blazenady tutaj( jak widzisz pasował do nazwy tematu), niz poerdolic o potokach,poddebicach, rudzie, o zydach ,ich zalozycielach i innym gownie.

Hustin Doffman
Posty: 265
Rejestracja: 30.01.2016, 22:16

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Hustin Doffman » 07.12.2018, 14:35

yurez pisze:
07.12.2018, 01:56
Hustin Doffman pisze:
06.12.2018, 18:37
Pinio pisze:
06.12.2018, 18:18
Najlepiej jakbyś w ogóle nie zabierał głosu. Wrzuć na luz bo za bardzo się spinasz.
ha ha ha ha :) ok,forum dla kibiców a wy pierdolcie o ulicach która do jakies spółdzielni mieszkaniowej nalezy :) szkoda czasu na to forum
Chyba chciales mnie przywołać do tematu, to napisze Ci jak czlowiekowi, ze lepiej dyskutowac na taki temat ,ktory byl i tak zwiazany z kibicowaniem w glownej mierze , a ktory praktycznie w ogóle nie bylo poruszany przez tyle stron blazenady tutaj( jak widzisz pasował do nazwy tematu), niz poerdolic o potokach,poddebicach, rudzie, o zydach ,ich zalozycielach i innym gownie.
No faktycznie masz sporo racji,chyba faktycznie przesiąkłem tym forum w myśl "jesli wchodzisz między wrony..."
RTS WIDZEW - WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

ReanimacjiTrupaStop
Posty: 246
Rejestracja: 04.12.2017, 12:11

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: ReanimacjiTrupaStop » 14.12.2018, 16:58

Wczoraj na siatkarskich derbach około 1500 fanów EŁKSY (reszta biletów zablokowana przed Budowlanych) przez cały mecz miażdżących dopingiem. Po meczu kilku-kilkunastu przebranych w barwy Budowlanych (tym razem swoich zapomnieli) kibiców z drugiej strony miasta wyłapuje porządną reprymendę i przypomnienie do kogo należy miasto. :)

Obrazek

Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=LroxBoUdxDU

low kick paziu
Posty: 57
Rejestracja: 10.10.2016, 22:51

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: low kick paziu » 14.12.2018, 20:30

ReanimacjiTrupaStop pisze:
14.12.2018, 16:58
Wczoraj na siatkarskich derbach około 1500 fanów EŁKSY (reszta biletów zablokowana przed Budowlanych) przez cały mecz miażdżących dopingiem. Po meczu kilku-kilkunastu przebranych w barwy Budowlanych (tym razem swoich zapomnieli) kibiców z drugiej strony miasta wyłapuje porządną reprymendę i przypomnienie do kogo należy miasto. :)

Obrazek

Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=LroxBoUdxDU
No pewnie Ty internetowy wojowniku byles pierwszy przy reprymendzie.

showmustgoon
Posty: 234
Rejestracja: 19.08.2016, 20:53

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: showmustgoon » 15.12.2018, 01:56

Jak tam dzisiejsze osiedlowe Wigilie?

Weteran1946
Posty: 232
Rejestracja: 12.04.2018, 19:36

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Weteran1946 » 15.12.2018, 19:59

Olejcie pajaca , to ten łeb podam ze sie mobilizujemy z Lechem na derby rezerw , to jakiś farmazon różowy

showmustgoon
Posty: 234
Rejestracja: 19.08.2016, 20:53

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: showmustgoon » 15.12.2018, 20:14

nie piszcz pizdo

Weteran1946
Posty: 232
Rejestracja: 12.04.2018, 19:36

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Weteran1946 » 15.12.2018, 21:18

Ty w realu musisz miec smutne zycie internetowy wojowniku

Na nich !!
Posty: 18
Rejestracja: 19.04.2013, 21:14

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Na nich !! » 15.12.2018, 22:58

Natomiast Wigilia Ełkaesiaków była zacna ;) Chłopaki dzielili się opłatkiem i śpiewali kolendy;) Kino, kmtwtw :)

PanTuNieStał
Posty: 423
Rejestracja: 16.02.2014, 10:34

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: PanTuNieStał » 16.12.2018, 02:32

Natomiast Wigilia Ełkaesiaków była zacna ;) Chłopaki dzielili się opłatkiem i śpiewali kolendy;) Kino, kmtwtw :)
No jak śpiewali kolENdy to musiało być grubo. Faktycznie niech kmtw i pozdro dla kolendników i kumatych itd itp.
"Dokladnie tak jest. Nawet widzewiak z Łodzi to jest jebany wieśniak a Łksiak z Poddebic będzie rodowity wynika to po prostu z przydomku. ŁKS- rodowici, Widzew- wieśniaki." :lol: :lol:

Karkuhu
Posty: 11
Rejestracja: 30.01.2018, 11:17

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Karkuhu » 18.12.2018, 11:56

jak Jebanie Sprzętem i cięcie Chłopaka nazywacie wigilię z widzewską familią to jedno wam Powiem Kurwy bez HONORU oby były to wasze ostatnie ŚWIĘTA.

LwieSerce
Posty: 62
Rejestracja: 03.04.2017, 14:48

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: LwieSerce » 21.12.2018, 13:30

W Świątecznym okresie proponuję zarzucenie napinki i obelg.

Życzę więc wszystkim wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnej atmosferze a kibicom łks-u tanecznej Chanuki i błyszczącego siedmioramiennego świecznika :)

StareBałuty1908
Posty: 106
Rejestracja: 24.01.2017, 09:56

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: StareBałuty1908 » 21.12.2018, 16:13

LwieSerce pisze:
21.12.2018, 13:30
W Świątecznym okresie proponuję zarzucenie napinki i obelg.

Życzę więc wszystkim wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnej atmosferze a kibicom łks-u tanecznej Chanuki i błyszczącego siedmioramiennego świecznika :)
A tobie świąteczny chuj w dupę śmieszku :)

konmetkol
Posty: 52
Rejestracja: 03.07.2016, 20:46

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: konmetkol » 22.12.2018, 15:13

LwieSerce pisze:
21.12.2018, 13:30
W Świątecznym okresie proponuję zarzucenie napinki i obelg.

Życzę więc wszystkim wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnej atmosferze a kibicom łks-u tanecznej Chanuki i błyszczącego siedmioramiennego świecznika :)
A Ja tobie Paziu Życze Wesołych Świat.Bo świeta dla ŁKS-iaka to czas Radosny i Rodzinny. Dla ciebie to czas napinki i wolnego od szkoły.

Wszystkim Wariatom Po obu stronach życze Wesołych Świąt
Bożego Narodzenia.

ReanimacjiTrupaStop
Posty: 246
Rejestracja: 04.12.2017, 12:11

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: ReanimacjiTrupaStop » 22.12.2018, 21:19

Ja pierdolę, myślałem że nic mnie już nie zaskoczy w klubie z al. Piłsudskiego, ale jednak. Szukanie prezesa na portalu pracuj.pl to jest hit na lata w przód :D

Zgierz
Posty: 127
Rejestracja: 08.01.2012, 15:32

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Zgierz » 22.12.2018, 21:59

Co w tym dziwnego? To, że ty szukasz tam ofert na zamiatacza ulic, nie dyskredytuje to tego portalu jako najpopularniejszej platformy pracowniczej w Polsce.
NA ZGIERSKIEJ ZIEMI WYCHOWANI - Z WIDZEWEM NA ZAWSZE ZWIĄZANI

stary ocean
Posty: 10
Rejestracja: 18.12.2016, 22:46

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: stary ocean » 22.12.2018, 22:16

A dlaczego piekarz z Kanzasu zrezygnował z tej zaszczytnej posady?

mądrala
Posty: 717
Rejestracja: 17.01.2010, 11:18

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: mądrala » 22.12.2018, 22:40

stary ocean pisze:
22.12.2018, 22:16
A dlaczego piekarz z Kanzasu zrezygnował z tej zaszczytnej posady?
Tobie wystarczy ten artykuł: dzienniklodzki.pl/specjanie-dla-nas-prezes-widzewa-mowi-o-przyczynach-rezygnacji/ar/13714740

A co do szukania menago na tym, czy innym "portalu pracowniczym" to szczerze, nie widzę nic zdrożnego. Przypominam, że mamy już niemal 2019 rok, taka rzeczywistość, że każdy napierdala non-toper w necie, na smartfonie itd. Może to być chujowe, ale wydaje się jednak nieco sensowniejsze, niż klejenie ogłoszeń na słupach........

Pique
Posty: 421
Rejestracja: 31.01.2018, 21:20

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: Pique » 22.12.2018, 23:43

ReanimacjiTrupaStop pisze:
22.12.2018, 21:19
Ja pierdolę, myślałem że nic mnie już nie zaskoczy w klubie z al. Piłsudskiego, ale jednak. Szukanie prezesa na portalu pracuj.pl to jest hit na lata w przód :D
Poszukaj pajacu czy nie piszą tam ile aut zostało pogonionych przez Łks po naszym wyjeździe? :)
Wszyscy jesteśmy mmsami :lol:

PolowaPolski
Posty: 149
Rejestracja: 19.08.2017, 20:19

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: PolowaPolski » 22.12.2018, 23:48

Pique pisze:
22.12.2018, 23:43
ReanimacjiTrupaStop pisze:
22.12.2018, 21:19
Ja pierdolę, myślałem że nic mnie już nie zaskoczy w klubie z al. Piłsudskiego, ale jednak. Szukanie prezesa na portalu pracuj.pl to jest hit na lata w przód :D
Poszukaj pajacu czy nie piszą tam ile aut zostało pogonionych przez Łks po naszym wyjeździe? :)
Swoja droga trzeba miec niezle najebane w bani zeby siedziec i czytac forum wroga dziennie :))

C1365O
Posty: 547
Rejestracja: 01.08.2015, 20:54

Re: Łódź i województwo łódzkie - kibicowsko

Post autor: C1365O » 23.12.2018, 00:06

Kiedyś jak nie było fb to często się odwiedzalo fora różnych wrogów w poszukiwaniu informacji organizacyjnych :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ejber, Oryginalny i 51 gości