Subkultura kibiców i GITów a homoseksualizm

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: Zorientowany, LechiaCHWM

ODPOWIEDZ
[email protected]

Re: Subkultura kibiców i GITów a homoseksualizm

Post autor: [email protected] » 10.07.2024, 19:49

Niektórzy ludzie są biseksualni. Przeczytaj książkę niestety nieżyjącej Wandy Połtawskiej "I boję się snów". O tym do czego prowadzi zamknięcie na lata tej samej płci i nadejście lata.
Wtedy znajdziesz odpowiedzi na niektóre pytania. Podpowiem część tego o co pytasz: hormony. Ale jest jeszcze kilka innych istotnych czynników.

iparts.pl
Salowy_Choroszcz

Post autor: Salowy_Choroszcz » 12.07.2024, 14:32

Messalina pisze:
10.07.2024, 10:29
Hej, cześć ! Jestem studentką 4 roku kierunku Psychologia i w swojej pracy magisterskiej mam odnieść się do tematu resocjalizacji, więzień itd.
Konkretnie chciałabym zapytać o orientację seksualną więźniów tzw. GITów, a także kibiców. Jak wiadomo często używają oni słów typu ,,c*** ci w dupe''. Jest to nawiązanie do największej zniewagi w środowisku kryminalnym, a więc bycia tzw. c***** czyli osobą zmuszaną siłą do odbywania stosunków seksualnych w zakładzie karnym. I tu przechodzimy do meritum, przecież aby spenetrować kogoś analnie trzeba odczuwać podniecenie, prącie musi być w stanie erekcji, nie odbędzie się z kimś stosunku jeśli penis jest w stanie spoczynku i nie odczuwa się podniecenia. Czy to oznacza że część GITów i kibiców to homoseksualiści ? Jakie są wasze spostrzeżenia ?
Pedały do gazu, pozdrawiam cieplutko.
OoO Biały Honor Biała Duma

eNGie

Post autor: eNGie » 12.07.2024, 15:06

Git homo.

Wrogzly

Post autor: Wrogzly » 12.07.2024, 15:31

Git=homoseksualista to akurat prawda

490

Post autor: 490 » 12.07.2024, 20:06

Messalina pisze:
10.07.2024, 10:29
Hej, cześć ! Jestem studentką 4 roku kierunku Psychologia i w swojej pracy magisterskiej mam odnieść się do tematu resocjalizacji, więzień itd.