Piro Shop

Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: LechiaCHWM, Zorientowany

ODPOWIEDZ
Dezerter
Posty: 369
Rejestracja: 30.10.2009, 16:44
Lokalizacja: Gliwice

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Dezerter » 11.10.2016, 19:20

TRSL NB pisze:Ruda 1 najlepsza dzielnica Gornika. Ruch jest, ale są bo są
Godula/Orzegòw Gòrnik
Chebzie - Ruch, mało znacząca dzielnica
Nowy Bytom Ruch przewaga, duża rotacja na dzielnicy, procentowo okolo 70-30
Wirek Gòrnik, działają głòwnie młodzi, Ruch jest mniej wiecej tak jak NB w druga strona
Bykowina/Kochło Ruch
Halemba Ruch, Gornik jest w dobrej liczbie, jednak Ruch lepszy procentowo mniej wiecej 65 do 35
Bielszowice Gòrnik
Czarny las tak jak chebzie w drugą strone....
Ogolnie ruch bardziej widoczny i lepszy chuligansko mysle ze biorac wszystkie kwestie jakies 60-40 dla Ruchu
Ciężko takie rzeczy przeliczyć, ale ten opis jest w miarę obiektywny. Jedynie na tej Halembie bym dał tak z 80 procent dla Ruchu.
A Halembianin i Wypity Janusz co piszą o jakichś 50 na 50 na Halembie to chyba byli tam ostatnio raz parę lat temu. Chyba, że chodzi im o Halembe bez jedynki i kłodnicy, za to z borową wsią :D To wtedy może by było 50 na 50.

Piro Shop

TRSL NB
Posty: 51
Rejestracja: 16.02.2013, 22:24

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: TRSL NB » 11.10.2016, 19:57

Dezerter pisze:
TRSL NB pisze:Ruda 1 najlepsza dzielnica Gornika. Ruch jest, ale są bo są
Godula/Orzegòw Gòrnik
Chebzie - Ruch, mało znacząca dzielnica
Nowy Bytom Ruch przewaga, duża rotacja na dzielnicy, procentowo okolo 70-30
Wirek Gòrnik, działają głòwnie młodzi, Ruch jest mniej wiecej tak jak NB w druga strona
Bykowina/Kochło Ruch
Halemba Ruch, Gornik jest w dobrej liczbie, jednak Ruch lepszy procentowo mniej wiecej 65 do 35
Bielszowice Gòrnik
Czarny las tak jak chebzie w drugą strone....
Ogolnie ruch bardziej widoczny i lepszy chuligansko mysle ze biorac wszystkie kwestie jakies 60-40 dla Ruchu
Ciężko takie rzeczy przeliczyć, ale ten opis jest w miarę obiektywny. Jedynie na tej Halembie bym dał tak z 80 procent dla Ruchu.
A Halembianin i Wypity Janusz co piszą o jakichś 50 na 50 na Halembie to chyba byli tam ostatnio raz parę lat temu. Chyba, że chodzi im o Halembe bez jedynki i kłodnicy, za to z borową wsią :D To wtedy może by było 50 na 50.
Gornik na halembie troche lepszy niz Ruch na wirku stad ta roznica

PeRkun
Posty: 258
Rejestracja: 30.07.2014, 10:05

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: PeRkun » 11.10.2016, 19:59

benson pisze:Koniec biletów na mecz GKS Katowice – Górnik Zabrze
[link]

Ile biletow dostaly zabole ?

wypityjanusz
Posty: 274
Rejestracja: 28.12.2015, 18:34

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: wypityjanusz » 11.10.2016, 20:07

Nieoficjalnie 1750.
welnoak pisze:Jaki tu spokoj sialalalalala nic sie nie dzieje sialalalalala :)

PeRkun
Posty: 258
Rejestracja: 30.07.2014, 10:05

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: PeRkun » 11.10.2016, 20:21

to was tyle bedzie i dopingu nie bedzie ?

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 11.10.2016, 21:12

PeRkun pisze:to was tyle bedzie i dopingu nie bedzie ?
Was "pozdrawiać" napewno bedziemy.

Halembianin
Posty: 14
Rejestracja: 15.05.2014, 15:18

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Halembianin » 11.10.2016, 22:03

Ciężko takie rzeczy przeliczyć, ale ten opis jest w miarę obiektywny. Jedynie na tej Halembie bym dał tak z 80 procent dla Ruchu.
A Halembianin i Wypity Janusz co piszą o jakichś 50 na 50 na Halembie to chyba byli tam ostatnio raz parę lat temu. Chyba, że chodzi im o Halembe bez jedynki i kłodnicy, za to z borową wsią :D To wtedy może by było 50 na 50.[/quote]

ja jestem tu na co dzien i chyba wiem lepiej jak tam wyglada sytuacja wieksza polowa halemby 2 jest za KSG jedynka jest podzielona pol na pol o kłodnicy nie wspomne pare ludzi z domków jedno rodzinych za Ruchem jak i za KSG. z tym ze Ruch jest bardziej aktywniejszy na calej Halembie w ostatnich latach i tyle to niewiem ku*** człowieku skad ci sie biorą te procenty

1920NRŚL
Posty: 28
Rejestracja: 22.08.2014, 02:36

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: 1920NRŚL » 11.10.2016, 22:12

Strać się już! Przypomnieć Ci Halembskie ping-pong?

Halembianin
Posty: 14
Rejestracja: 15.05.2014, 15:18

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Halembianin » 11.10.2016, 22:24

dobrze to ujołes ping pongi bo tylko takich ponagrywaliscie. przypomnij mi moze ilu macie kofidentow na tej halembie a moze wolisz to przemilczec

Khan
Posty: 465
Rejestracja: 03.07.2010, 11:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Khan » 11.10.2016, 23:00

podejrzewam ze nawet nie wie musi od kolegów sie nasłuchać

1920NRŚL
Posty: 28
Rejestracja: 22.08.2014, 02:36

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: 1920NRŚL » 11.10.2016, 23:08

Podejrzewam, że macie niedojebanie mózgowe i widać bardzo ufacie swoim kolegom, skoro mówicie o żabolach na Halembie i potężnym bastionie Górnika na Wirku. Albo już całkiem przeżarliście się tematem. Do zobaczenia pizdy!

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 11.10.2016, 23:52

Dziś na konkretnie przyjętym Nowym Bytomiu zostaje złapanych dwóch sportowców wracajacych z treningu. Po długim pościgu ekipa pościgowa pierwsze co usłyszała to NAGRAJCIE NAS ALE NAS NIE BIJCIE. Potraktowani zostali po staremu.
No to panowie nagrywarką trzeba będzie sie chyba podzielić?

nowonarodzony
Posty: 400
Rejestracja: 10.02.2012, 12:48

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: nowonarodzony » 12.10.2016, 00:03

co do tego wczesniejszego filmu, pierwszy garnitur wsród tych nagrany to nie był, ani nawet pewnie nie drugi, no sami powiedzcie jak oni wyglądają

Halembianin
Posty: 14
Rejestracja: 15.05.2014, 15:18

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Halembianin » 12.10.2016, 00:17

ja podejrzewam ze Ty jestes niedorozwiniety:) i ładne bajeczki Tobie pociskają twoji koledzy skoro twierdzisz ze na Halembie nie ma Żabolia a wirek mocno podzielony szkoda ze nie napisałeś nic o tych waszych Halembskich zaganiarach do zobaczenia pędzlu

Khan
Posty: 465
Rejestracja: 03.07.2010, 11:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Khan » 12.10.2016, 10:12

Halembianin pisze:ja podejrzewam ze Ty jestes niedorozwiniety:) i ładne bajeczki Tobie pociskają twoji koledzy skoro twierdzisz ze na Halembie nie ma Żabolia a wirek mocno podzielony szkoda ze nie napisałeś nic o tych waszych Halembskich zaganiarach do zobaczenia pędzlu
jak na oficjalnych stronach pisze/pisało ale np. z facebooka o niebieskich katowicach że cytuję " Obecnie kibice Ruchu w Katowicach stanowią ok. 40%, trzeba pamiętać o ok. 3 do 5% procent osób kibicujących tylko MK czy Rozwojowi oraz nielicznych jednostkach kibicujących Górnikowi Zabrze. Ok. 55 do 57% to kibice GKS Katowice. Kiedyś ten stosunek był lepszy dla Niebieskich i przekraczał nawet 70%. Do procentowego spadku z pewnością przyczyniły się cztery długie sezony w II lidze, kiedy to Ruch dwukrotnie walczył w barażach o utrzymanie. To z pewnością był najgorszy okres Niebieskich w ich całej historii. Drugi i wydaje się, że najistotniejszy czynnik to organizacja, która małymi krokami idzie ku lepszemu. ! "

wielkie propagandowe niebieskie imperium ale o tym że jednostki GieKSy dalej są w chorzowie i kiedyś mieli nawet swoją flagę to łoooo ciiii gejownia manipulatorzy itp. hehehe zabawni jesteście

UTYMAN
Posty: 114
Rejestracja: 16.05.2013, 00:45
Lokalizacja: Ruch

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: UTYMAN » 12.10.2016, 10:55

Khan pisze:
Halembianin pisze:ja podejrzewam ze Ty jestes niedorozwiniety:) i ładne bajeczki Tobie pociskają twoji koledzy skoro twierdzisz ze na Halembie nie ma Żabolia a wirek mocno podzielony szkoda ze nie napisałeś nic o tych waszych Halembskich zaganiarach do zobaczenia pędzlu
jak na oficjalnych stronach pisze/pisało ale np. z facebooka o niebieskich katowicach że cytuję " Obecnie kibice Ruchu w Katowicach stanowią ok. 40%, trzeba pamiętać o ok. 3 do 5% procent osób kibicujących tylko MK czy Rozwojowi oraz nielicznych jednostkach kibicujących Górnikowi Zabrze. Ok. 55 do 57% to kibice GKS Katowice. Kiedyś ten stosunek był lepszy dla Niebieskich i przekraczał nawet 70%. Do procentowego spadku z pewnością przyczyniły się cztery długie sezony w II lidze, kiedy to Ruch dwukrotnie walczył w barażach o utrzymanie. To z pewnością był najgorszy okres Niebieskich w ich całej historii. Drugi i wydaje się, że najistotniejszy czynnik to organizacja, która małymi krokami idzie ku lepszemu. ! "

wielkie propagandowe niebieskie imperium ale o tym że jednostki GieKSy dalej są w chorzowie i kiedyś mieli nawet swoją flagę to łoooo ciiii gejownia manipulatorzy itp. hehehe zabawni jesteście
te procenty to ci jakis małolat podał na rynku w sosnowcu?
RUCH 1920 CHORZÓW

Misiek88
Posty: 383
Rejestracja: 23.01.2011, 08:28

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Misiek88 » 12.10.2016, 11:50

Wasz oficjalny fanpejdż na facebooku ("niebieskie" Katowice) podaje takie procenty.

rtshks
Posty: 83
Rejestracja: 23.10.2008, 11:23

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: rtshks » 12.10.2016, 12:56

Co do opisu rozkładu sił w Rudzie Śląskiej zawsze bedzie przeciaganie z jednej jak i drugiej strony po swojemu na swoja korzysć. Takie własnie to miasto najbardziej aktywne z wszystkich na Ślasku pod wzgledem kibicowskim. Punkt widzenia zależy tez od punktu siedzenia. My jako Ruch napiszemy jak wyglada to z Naszej perspektywy w Naszym mieście :
Kochłowice- Ruch
Bykowina- Ruch
Chebzie (mała dzielnica)- Ruch
Nowy Bytom- Ruch. Dzielnica w ostatnim czasie zdobyta przez Nas. Ostatni kibice aktywni Górnika sami sie zgłosili by zakończyć swa przygode z kibicowaniem czego owocem był ten zaaranzowany przez nich samych filmik. Górnika na tej dzielnicy juz nie ma.
Halemba- Ruch. Kibice Górnika beda zawsze lecz nie znaczą zadnej siły na dzilnicy
Wirek- Dzielnica mocno podzielona. Kiedys z duzą przewagą Górnika teraz rozkład sił mniej wiecej po połowie
Czarny Las (mała dzielnica)- Górnik
Godula (mała dzielnica)- Górnik
Orzegów- Górnik
Bielszowice- Górnik
Ruda 1- Górnik. Kibice Ruchu w niezłej liczbie lecz takie odzwieciedlenie Halemby

Tak to wyglada z Naszej perspektywy. Co do siły chuligańskiej to dysproporcja teraz jest chyba najwieksza w historii.
Patrząc z perspektywy ostatnich 10 lat straciliśmy na Rudzie 1 a na innych wszystkich dzielnicach zamieszkałych przez Nas i Górnik poszliśmy do przodu.

Khan
Posty: 465
Rejestracja: 03.07.2010, 11:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Khan » 12.10.2016, 13:31

haha mam was ! przeciez to są dane z waszego facebokowego niebieskie katowice !
https://www.facebook.com/NiebieskieKato ... e_internal

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 12.10.2016, 14:38

No poszliście w szczególności na Orzegowie, Bielszowicach,Czarnym Lesie i Goduli.
Porównójecie Halembe do Rudy1, gdzie ta dobra liczba Ruchu na Rudzie1, śmiech na sali.
ku*** nagrali 5 ciuli na Frynie i c*** . Ruda Śląska zdobyta.
Lepiej zweryfikujcie tych 2 z wczoraj.

Khan
Posty: 465
Rejestracja: 03.07.2010, 11:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Khan » 12.10.2016, 15:20

dokładnie analogicznie myslac jeżeli Gieksa w szopach złapie 5 chopa i Ci wyprą sie ruchu to dzielnica jest 3 kolorowa suuper!

wypityjanusz
Posty: 274
Rejestracja: 28.12.2015, 18:34

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: wypityjanusz » 12.10.2016, 15:36

Khan pisze:dokładnie analogicznie myslac jeżeli Gieksa w szopach złapie 5 chopa i Ci wyprą sie ruchu to dzielnica jest 3 kolorowa suuper!
tak jest zawsze, ruch złapie 3 chłopa na np. Wirku i ci wyprą się Górnika to dzielnica niebieska sóper!
welnoak pisze:Jaki tu spokoj sialalalalala nic sie nie dzieje sialalalalala :)

Combat
Posty: 255
Rejestracja: 07.07.2016, 15:55

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Combat » 12.10.2016, 17:14

Ludzie qrwa skończcie już z tą Rudą,wszystko ulica wyjaśni kto jest lepszy a kto gorszy.Są ważniejsze tematy np.w Zabrzu psy zawijają kolejne osoby za wulgaryzmy na meczu,który się odbył w c*** czasu temu (Górnik-Pogoń Siedlce).Co to ma qrwa być?Co to jest za kraj?Psy zawijają osoby za wulgaryzmy a sami na oczach całego kraju strzelają do kibica z odległości pięciu metrów by zabić.Cała Polska widziała,a te qrwy zostali uznani za niewinnych.Ty pierdolona szmato z milicji odpowiedzialna za śmierć śp.Dawida jak to teraz czytasz to życzę ci żebyś się powiesił.Możecie mnie odszukać przez IP,ale ja się was nie boję.Wielki c*** wam w d***, milicyjne ścierwo.Jest tu jeszcze w tym kraju jakaś wolnośc słowa?

Khan
Posty: 465
Rejestracja: 03.07.2010, 11:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Khan » 12.10.2016, 18:47

niestety wolność słowa nie istniała nigdy to tylko iluzja cały system to teatr dla mas społecznych jest prawo systemu i silniejszego obojętnie w jakim zakątku świata. na naszych oczach tworzy sie kolorowa rewolucja w celu wyeliminowanie elementu zagrażającemu zachodnie gówno wartości LGTB imigranci itp. społeczeństwo ma być kolorowe ładnie mówiące i ubierające się ulegając osobnikom silniejszym agresywniejszym w celu ich zrozumienia i akceptacji mimo ich braku asymilacji - tzw goje - hebrajsku baran/bydło - wobec osobników silniejszych arabów/islam/judaizm islam to nic innego jak twór odłam agresywniejszy syjonistyczny celowo zrobiony majacy na celu czyszczenie sobie rączek i zwalaniu wszystko na islam

emigrantPB
Posty: 115
Rejestracja: 25.04.2014, 13:15

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: emigrantPB » 12.10.2016, 19:04

Khan pisze:na naszych oczach tworzy sie kolorowa rewolucja w celu wyeliminowanie elementu zagrażającemu zachodnie gówno wartości LGTB imigranci itp.
powiedz to waszej zgodzie wieszającej flagi dla Abduli czy innych Ahmedów

bez-napinki
Posty: 1277
Rejestracja: 31.05.2011, 14:09

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: bez-napinki » 12.10.2016, 19:05

Khan pisze:
Halembianin pisze:ja podejrzewam ze Ty jestes niedorozwiniety:) i ładne bajeczki Tobie pociskają twoji koledzy skoro twierdzisz ze na Halembie nie ma Żabolia a wirek mocno podzielony szkoda ze nie napisałeś nic o tych waszych Halembskich zaganiarach do zobaczenia pędzlu
jak na oficjalnych stronach pisze/pisało ale np. z facebooka o niebieskich katowicach że cytuję " Obecnie kibice Ruchu w Katowicach stanowią ok. 40%, trzeba pamiętać o ok. 3 do 5% procent osób kibicujących tylko MK czy Rozwojowi oraz nielicznych jednostkach kibicujących Górnikowi Zabrze. Ok. 55 do 57% to kibice GKS Katowice. Kiedyś ten stosunek był lepszy dla Niebieskich i przekraczał nawet 70%. Do procentowego spadku z pewnością przyczyniły się cztery długie sezony w II lidze, kiedy to Ruch dwukrotnie walczył w barażach o utrzymanie. To z pewnością był najgorszy okres Niebieskich w ich całej historii. Drugi i wydaje się, że najistotniejszy czynnik to organizacja, która małymi krokami idzie ku lepszemu. ! "

wielkie propagandowe niebieskie imperium ale o tym że jednostki GieKSy dalej są w chorzowie i kiedyś mieli nawet swoją flagę to łoooo ciiii gejownia manipulatorzy itp. hehehe zabawni jesteście
Khan pisze:haha mam was ! przeciez to są dane z waszego facebokowego niebieskie katowice !
https://www.facebook.com/NiebieskieKato ... e_internal
Ja p******* synek, Panie Ty obiektywny kibicu nie GKSu Katowice, jak to pisałeś kiedyś tam, skończ się ku*** kompromitować. Też mamy o naszych jednostkach na Kostuchnie, Dębie, Witosa czy Józefowcu? Flagę mógł mieć każdy i w dalszym ciągu może mieć każdy, więc to żaden wyznacznik.

Wracając do tematu Rudy, ostatnio przejeżdżałem przez Wirek i muszę powiedzieć, że obecnie na murach sytuacja jakby z przewagą Ruchu, wiadomo cała dzielnica popisana jest w bohomazy, ale kiedyś przejeżdżając przez Wirek nie do pomyślenia. Pamiętam jak kilka lat temu było naprawdę bardzo dużo napisów KSG i to raczej nienaruszonych (pomijam oczywiście wojnę "murową").

wypityjanusz
Posty: 274
Rejestracja: 28.12.2015, 18:34

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: wypityjanusz » 12.10.2016, 19:09

emigrantPB pisze:
Khan pisze:na naszych oczach tworzy sie kolorowa rewolucja w celu wyeliminowanie elementu zagrażającemu zachodnie gówno wartości LGTB imigranci itp.
powiedz to waszej zgodzie wieszającej flagi dla Abduli czy innych Ahmedów
Nooooooo, wogóle to Wisłoka to klub arabów. Skończ.
welnoak pisze:Jaki tu spokoj sialalalalala nic sie nie dzieje sialalalalala :)

dziecko armageddonu
Posty: 256
Rejestracja: 21.12.2012, 13:57

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: dziecko armageddonu » 12.10.2016, 19:39

tłumaczenie w stylu "raz w dupe to nie pedał"
no ale skoro tym w Zabrzu nie przeszkadzają okoliczności i idea powstania swojego klubu , to czemu by nie mieli wieszać flag dla arabusów?

Khan
Posty: 465
Rejestracja: 03.07.2010, 11:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Khan » 12.10.2016, 20:14

bez-napinki pisze:
Khan pisze:
Halembianin pisze:ja podejrzewam ze Ty jestes niedorozwiniety:) i ładne bajeczki Tobie pociskają twoji koledzy skoro twierdzisz ze na Halembie nie ma Żabolia a wirek mocno podzielony szkoda ze nie napisałeś nic o tych waszych Halembskich zaganiarach do zobaczenia pędzlu
jak na oficjalnych stronach pisze/pisało ale np. z facebooka o niebieskich katowicach że cytuję " Obecnie kibice Ruchu w Katowicach stanowią ok. 40%, trzeba pamiętać o ok. 3 do 5% procent osób kibicujących tylko MK czy Rozwojowi oraz nielicznych jednostkach kibicujących Górnikowi Zabrze. Ok. 55 do 57% to kibice GKS Katowice. Kiedyś ten stosunek był lepszy dla Niebieskich i przekraczał nawet 70%. Do procentowego spadku z pewnością przyczyniły się cztery długie sezony w II lidze, kiedy to Ruch dwukrotnie walczył w barażach o utrzymanie. To z pewnością był najgorszy okres Niebieskich w ich całej historii. Drugi i wydaje się, że najistotniejszy czynnik to organizacja, która małymi krokami idzie ku lepszemu. ! "

wielkie propagandowe niebieskie imperium ale o tym że jednostki GieKSy dalej są w chorzowie i kiedyś mieli nawet swoją flagę to łoooo ciiii gejownia manipulatorzy itp. hehehe zabawni jesteście
Khan pisze:haha mam was ! przeciez to są dane z waszego facebokowego niebieskie katowice !
https://www.facebook.com/NiebieskieKato ... e_internal
Ja p******* synek, Panie Ty obiektywny kibicu nie GKSu Katowice, jak to pisałeś kiedyś tam, skończ się ku*** kompromitować. Też mamy o naszych jednostkach na Kostuchnie, Dębie, Witosa czy Józefowcu? Flagę mógł mieć każdy i w dalszym ciągu może mieć każdy, więc to żaden wyznacznik.

Wracając do tematu Rudy, ostatnio przejeżdżałem przez Wirek i muszę powiedzieć, że obecnie na murach sytuacja jakby z przewagą Ruchu, wiadomo cała dzielnica popisana jest w bohomazy, ale kiedyś przejeżdżając przez Wirek nie do pomyślenia. Pamiętam jak kilka lat temu było naprawdę bardzo dużo napisów KSG i to raczej nienaruszonych (pomijam oczywiście wojnę "murową").
jakbyś czytał wczesniej to bys zorientował sie że ten drugi wpis był do Waszego kolegi który sie pytal skąd takie rewelacje mam i czy ktos w sosnowcu mi ich nie podrzucił od co

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 12.10.2016, 23:08

dziecko armageddonu pisze:tłumaczenie w stylu "raz w dupe to nie pedał"
no ale skoro tym w Zabrzu nie przeszkadzają okoliczności i idea powstania swojego klubu , to czemu by nie mieli wieszać flag dla arabusów?
Skoro tobie nie przeszkadza milicyjna przeszłość Wisły...

Jacoby31
Posty: 115
Rejestracja: 26.06.2014, 19:46

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jacoby31 » 12.10.2016, 23:33

Po pierwsze to dowiedz się o tej "milicyjnej" przeszłości, a potem się odzywaj, a nie p********* to co "modne".

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 13.10.2016, 08:10

Trochę się się dowiedziałem i 6 lutego 1949 Wisła wystąpiła do ZS Gwardia i trwało to do 1990 roku, do czasu kiedy rozformowano milicje obywatelską. Starczy?

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 13.10.2016, 10:32

Wstąpiła miało być, wiadomo.

rtshks
Posty: 83
Rejestracja: 23.10.2008, 11:23

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: rtshks » 13.10.2016, 10:33

Nawiążemy jeszcze raz do ostatnio przejętej w Rudzie Śląskiej przez Nas dzielnicy Nowy Bytom. Bo jak czytamy ze Ruch nagrał 5 osób i uważa ze dzielnica jest przejeta itd to tylko wzbudza nasz śmiech i politowane dla piszacych to niedoinformowanych debili. Proces przejecia tej dzielnicy trwał wiele lat a ostatnie wydarzenia były tylko ostatecznym rozwiązaniem. Te osoby ktore są na tym filmiku były to ostatnie osoby z Górnika na tej dzielnicy. Reszta juz duzo predzej lub predzej zdezerterowała, pouciekali za granice lub poprzeprowadzali sie do innych miast lub inne dzielnice. Ci ktorzy są na tym filmiku to byli ostatni którzy zostali i sami zadzwonili do Nas ze chcą to zakończyć. Sami przyszli sie nagrać, do niczego ich nikt nie zmuszał. Jak to mówili ze nie ma to zadnego sensu, ze nie maja zadnych szans i wiedza ze jest to ostatni dzwonek by to w ten sposób zakończyć bo za niedługo juz bedzie za pózno. Jeśli sie ktoś z Ksgks wyśmiewa z poziomu tych nagranych to akurat wyśmiewa sie z poziomu jaki w ostatecznej formie na tej dzielnicy prezentował Górnik a tak na marginesie wszystkie te osoby były obecne przed Naszą prezentacją w grupie Ksgks wiec wyśmiewacie sie sami z siebie. Dzielnica została wyczyszczona do dna i jest to dzielnica tylko i wyłącznie Ruchu! Centrum jest Nasze!

Jazdan
Posty: 163
Rejestracja: 06.03.2016, 23:49

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Jazdan » 13.10.2016, 11:56

Jak tam przyjedziecie to będzie wasze,jak my przyjedziemy to nasze.

torcidainside
Posty: 42
Rejestracja: 31.05.2015, 01:22

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: torcidainside » 13.10.2016, 12:12

rtshks ty chyba na jakiś kurs literacki poszedłeś bo z pajaca napinacza wyrósł prawdziwy mistrz pióra. Wsadź sobie w d*** swoje bajki i lecz dauna. Dzielnica jeździ na Górnik, może nie ma tam wybitnych jednostek, ale chłopaki jeżdzą na mecze u siebie i na wyjazdy i są aktywnie, a wy jedyne kogo tam macie to T. obsrańca zza firany, skończoną ciotę i dwóch "sportowców" którzy błagali żeby ich nagrać a nie bić. Nagraliście swoich przydupasów z d*** wziętych, stworzyliście własną bajkę do tej sytuacji i wciskacie na resztę kraju kit, że odwołaliśmy wam prezentację przypadkiem, że ta cała prezentacja to nie była napinka z waszej strony a z naszej, że prezentacja miała odbywać się w centrum w którym rządzicie. Taki h** i dobrze o tym wiesz. Boli cię, że musisz siedzieć w domu bo masz milion spraw w toku a twoje pety na usługi nie wykonują zadań tak jakbyś tego chciał więc tworzysz jakieś skomplikowane intrygi i akcje propagandowe. Nie zajeżdżaj tak koni, daj im zarobić to może będzie im się bardziej chciało.

a co do druta z Bytomia który się tu tak napina kilka postów wyżej to proszę bardzo, co powiecie na to, że wasz obecny prezes klubu przed laty był bardzo aktywny w środowisku Ruchu Radzionków a także Górnika Zabrze FC Bytom?

Nie musieliśmy długo czekać na informację o nowym sterniku piłkarskiej Polonii Bytom. Funkcję prezesa objął Jakub Snochowski, a jednocześnie został on szefem gminnej spółki Bytomski Sport. Teraz czeka go chyba najtrudniejsze wyzwanie w życiu.

W środę wieczorem pojawiła się zaskakująca informacja o rezygnacji ze stanowiska prezesa Polonii Bytom Łukasza Wiejachy. Kierował on II-ligowym klubem przez ponad rok, ale teraz przyszedł czas na nowego człowieka. Już następnego dnia "Życie Bytomskie" zdradziło, że zastąpi go Jakub Snochowski.


Obrazek

Obrazek

Snochowski i Gajowiak (i jego syn Marcin) żabole z ojca na syna którzy dla posadek zapomnieli komu kibicowali przed wypłatą z bytomskiego samorządu.

<OB>
Posty: 67
Rejestracja: 03.04.2016, 22:42

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: <OB> » 13.10.2016, 13:13

Ta sytuacja z prezesiną tylko pokazuje jakich macie "wiernych" i "oddanych" kibiców żabki.

Oberschlesien14
Posty: 492
Rejestracja: 04.10.2013, 00:12

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Oberschlesien14 » 13.10.2016, 14:35

Ale trzeba być ku*** debilem żeby cisnąć po KSG że jakiś pojebany prezes(!) był kiedyś żabolem i się przeciep za siano.

kontem ok
Posty: 60
Rejestracja: 18.04.2014, 15:42

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: kontem ok » 13.10.2016, 18:57

<OB> pisze:Ta sytuacja z prezesiną tylko pokazuje jakich macie "wiernych" i "oddanych" kibiców żabki.
Napisał koleś z Ruchu, klubu który jako jedyny na Śląsku toleruje przeciepów :)
Jak to o was się mówi? Klub drugiej szansy?

Dex Dexter
Posty: 367
Rejestracja: 13.06.2016, 14:04

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Dex Dexter » 13.10.2016, 22:18

WRNGS pisze:
Khan pisze:dokładnie analogicznie myslac jeżeli Gieksa w szopach złapie 5 chopa i Ci wyprą sie ruchu to dzielnica jest 3 kolorowa suuper!
zapraszamy
Zapraszać nie musisz bo nie dawno Gieksa wpadła na te Szopienice dwa razy.Raz przestrzeliła wam większość ( jeśli nie wszystkie ) grafy a następny raz gdy zorientowali się że próbujecie je naprawić.Efekt był taki że bez zaproszenia rozgonili te wasze towarzystwo i pozabierali farby.Akurat tak się złożyło że na własne oczy widziałem jak szybciutko potrafią biegać te całe niebieskie Szopienice i mówiąc szczerze zdziwiłem się że nie podjęli jakiejkolwiek walki.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: 321bomba, Aesthetic_Perfection, k121, lejon, molykotek, yellowgreenblack i 40 gości