Praca licencjacka - Prasa kibicowska w Polsce.

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: Zorientowany, LechiaCHWM

ODPOWIEDZ
Sz1945

Praca licencjacka - Prasa kibicowska w Polsce.

Post autor: Sz1945 » 10.06.2012, 00:51

Siema, poza tym że jestem aktywnym kibicem to studiuję dziennikarstwo i komunikację społeczną. Jako że kończę drugi rok licencjatu to zbieram się do pisania pracy na temat prasy kibicowskiej w Polsce. I tu mam prośbę do was. Potrzebuję publikacji dotyczących:
-historii ruchu kibicowskiego w Polsce
-historii pism kibicowskich (ważniejsze ziny, miesięczniki typu :TMK i inne)
-wykazu pism kibicowskich (wiem że jest we wrześniowym numerze TMK z 2005 roku, jednak trochę od tego czasu minęło, a nie mam dostępu do wszystkich numerów TMK, nie wiem czy taki spis pojawił się w jakimś innym piśmie, jeśli tak to proszę o namiar)
-poza tym jeśli ktoś pisał pracę na podobny temat to proszę o pomoc :)

Z góry dzięki!

iparts.pl
Magister

Re: Praca licencjacka - Prasa kibicowska w Polsce.

Post autor: Magister » 10.06.2012, 10:53

skoro jesteś aktywnym kibicem, to po co zadajesz głupie pytania? Poszukaj na forum, w bibliotekach to znajdziesz. Ja napisałem licencjat o kibicach bez durnych pytań na forum.

a co do historii ruchu kibicowskiego - gazeta wyborcza, to zdecydowanie najlepsze źródło wiedzy! :)
Prezentacje maturalne
kontakt: [email protected]

Troublemaker

Post autor: Troublemaker » 10.06.2012, 11:05

Magister pisze:skoro jesteś aktywnym kibicem, to po co zadajesz głupie pytania? Poszukaj na forum, w bibliotekach to znajdziesz. Ja napisałem licencjat o kibicach bez durnych pytań na forum.

a co do historii ruchu kibicowskiego - gazeta wyborcza, to zdecydowanie najlepsze źródło wiedzy! :)