Piro Shop

Komentarze - 02.11 - 05.11

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: Zorientowany, LechiaCHWM

ODPOWIEDZ
ZenonKwadrat
Posty: 92
Rejestracja: 13.12.2012, 17:14

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: ZenonKwadrat » 07.11.2018, 10:26

fonobar pisze:
07.11.2018, 00:21
ku*** teorii i wariacji niczym w Top Szef u Ewy Wachowicz. To samo było jak Legia zrywała zgodę z gorolami albo gdy Cracovia jebnęła Śląsk w Hiszpanii... masakra
Kiedy Legia zrywała zgodę z gorolami ???
Rzeź Wołyńska - pamiętajmy o tej nie wygodnej dla naszych rządzących zbrodni!

Piro Shop
ZywiecZdroj
Posty: 76
Rejestracja: 03.11.2013, 16:55

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: ZywiecZdroj » 07.11.2018, 11:20

ZenonKwadrat pisze:
07.11.2018, 10:26
fonobar pisze:
07.11.2018, 00:21
ku*** teorii i wariacji niczym w Top Szef u Ewy Wachowicz. To samo było jak Legia zrywała zgodę z gorolami albo gdy Cracovia jebnęła Śląsk w Hiszpanii... masakra
Kiedy Legia zrywała zgodę z gorolami ???
Wtedy, gdy Cracovia kroiła Śląska w Hiszpanii

C1365O
Posty: 537
Rejestracja: 01.08.2015, 20:54

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: C1365O » 07.11.2018, 12:00

airmax360 pisze:
06.11.2018, 23:48
krótko i na temat..

Neptun Końskie- NAPRZÓD JĘDRZEJÓW


Do Końskich lecimy autami bez wachadła w 33 osoby w tym 12 Korona - dzięki za wsparcie.
Na trasie atakuje koalicja FC Widzewa w podobnej liczbie dobrej wizualnie ekipy.
Dobre kilku minutowe starcie. Po wszystkim wracamy do siebie rezygnując z dalszej podróży.

Przeciwnicy uważają starcie za remisowe, my jednak mamy inne zdanie na ten temat patrząc na końcówkę.
Nie będziemy jednak dyskutować w tym temacie.

Plus za akcje i dzięki za dobrą bitkę.
Miało nie być komentowane, ale trzeba wyjaśnić farmazony które puszczacie w Polskę.
Po pierwsze nas 29, a nie 45 jak mowiliscie jednym.
Po drugie obecne tylko Świętokrzyskie i Opoczno, a nie Łódź jak mowiliscie drugim.
A po trzecie to Wasze kulawe zachowanie, dzięki któremu uważacie sie za zwycięzców. Tak, już slyszalem , że nikt od Was nie krzyczał o koncu, że psy i do zobaczenia następnym razem. Tak samo pewnie jak wcześniej, gdy prosiliscie, żebysmy się nie bili bo Wasz kolezka jest nieprzytomny też pewnie nam się przeslyszalo.

RosomakAP
Posty: 16
Rejestracja: 09.04.2018, 20:20

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: RosomakAP » 07.11.2018, 12:08

AntyTvn pisze:
07.11.2018, 07:05

Boli przyglupiego Trola Rosomaka Zgoda Lech&ŁKS i pisze Narkomańskie Farmazony ;-)
haha chłopaczku, a to ta zgoda jest od tygodnia że ma mnie boleć? bardziej na dziś mnie bawi, ale nie mój cyrk nie moje małpy, niech wam będzie to było z przypadku ;) macajcie się dalej tak jak dosłownie robicie to w pewnej sekcji boksu (jeśli wiesz o czym mówię) i udawajcie, że jest ok

Zawisza swoje w zasadzie co lepsze flagi też cudem uratował z przypadku ;)

arbuzzz
Posty: 36
Rejestracja: 19.06.2013, 19:36

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: arbuzzz » 07.11.2018, 14:58

Wracając do meczu OE-ET. Ojj chłopy z Elany, cóż za piekna relacja z wyjazdu. Ojj klamczuszki do nastepnego

kibol12
Posty: 127
Rejestracja: 12.04.2013, 22:53

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: kibol12 » 07.11.2018, 16:37

Relacji Elany nikt w Polsce nie traktuje serio także luzik.

matador88
Posty: 150
Rejestracja: 07.05.2017, 18:11

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: matador88 » 07.11.2018, 19:11

Podobno lechiści mają trochę przypału w związku z wyjazdem do Warszawy z powodu twarzówek na monitoringu.

srututu
Posty: 274
Rejestracja: 12.05.2016, 17:46
Lokalizacja: Jedlicze

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: srututu » 07.11.2018, 19:12

matador88 pisze:
07.11.2018, 19:11
Podobno lechiści mają trochę przypału w związku z wyjazdem do Warszawy z powodu twarzówek na monitoringu.
No to tylko współczuć chłopakom, oby bez przypału - ale nie rozumiem po co takie rzeczy pisać na forum. :)

info z TMK
Posty: 771
Rejestracja: 22.09.2014, 14:38

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: info z TMK » 07.11.2018, 19:25

Legia zakaz na 3 wyjazdy i 50tys zł kary. Mam nadzieję, że normalnie pojawia się w Szczecinie mimo zakazu.

obcyy
Posty: 21
Rejestracja: 01.08.2017, 13:10

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: obcyy » 07.11.2018, 19:49

A tymczasem Marsz Niepodległości zakazany przez HGW...

laputadelcapitol
Posty: 36
Rejestracja: 17.05.2013, 00:05

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: laputadelcapitol » 07.11.2018, 20:06

We Wrocku jest śmieszniej, psiaki na lewych L-4, a poznański przybłęda szuka ludzi do ochrony miasta. Serio. Policja szuka ochotników do pilnowania marszu który pachoł (dla niepoznaki zwany prezydentem) odwoławł. Swoją droga, ciekawe czy wysyłają kontrole z ZUS-u do w kit chorych siersciuchów? Za weekend na marszu we Wrocku, każdy rasowy i nierasowy może dostać dodatkowe 1000 PLN. To będzie zabawny weekend.
Mój nick dotyczy zarówno Polski jak i wielkopolski, w pewien sposób składa hołd moderatorom tego forum.

matador88
Posty: 150
Rejestracja: 07.05.2017, 18:11

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: matador88 » 07.11.2018, 20:17

srututu pisze:
07.11.2018, 19:12
matador88 pisze:
07.11.2018, 19:11
Podobno lechiści mają trochę przypału w związku z wyjazdem do Warszawy z powodu twarzówek na monitoringu.
No to tylko współczuć chłopakom, oby bez przypału - ale nie rozumiem po co takie rzeczy pisać na forum. :)
Juz Ci mówię... po to żeby przy następnej podobnej sytuacji banda kretynów sprzed monitora, która w dupie byla i gówno widziała nie rzucała tekstami typu "jak się chcę to można", "widzicie nawet w tych czasach można", "można? można, brawo", "jak za starych czasów"..
Wlaśnie dlatego, bo w "starych czasach" by się nie fatygowali ze stolicy pod drzwi gdzieś w trójmieście np
Współczuć i wszystkiego najlepszego dla nich.

Banditosdod
Posty: 195
Rejestracja: 10.12.2017, 17:48

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Banditosdod » 07.11.2018, 20:42

[*]
Kombatant75 pisze:
07.11.2018, 08:24
Ehhh Panowie tym razem chłopaki z Lecha załatwili Was klasycznie.W imię ich niepisanych zasad nie odpalili fanclubów Gostyń i Piła za stratę flag.Uderzenie poszło w ultrasów którzy i tak pozostaną na stadionie i kwestią czasu są nowe oprawy na meczach.Będą w nie zaangażowani Ci sami ludzie 😊Wszystko zostaje w rodzinnie.
Pozdro dla fanatyków
Jak mogą wyrzucic Pile i Gostyń a kto bedzie sie bił

maki LP
Posty: 28
Rejestracja: 22.10.2016, 19:44
Lokalizacja: Poznań

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: maki LP » 07.11.2018, 21:47

Banditosdod pisze:
07.11.2018, 20:42
[*]
Kombatant75 pisze:
07.11.2018, 08:24
Ehhh Panowie tym razem chłopaki z Lecha załatwili Was klasycznie.W imię ich niepisanych zasad nie odpalili fanclubów Gostyń i Piła za stratę flag.Uderzenie poszło w ultrasów którzy i tak pozostaną na stadionie i kwestią czasu są nowe oprawy na meczach.Będą w nie zaangażowani Ci sami ludzie 😊Wszystko zostaje w rodzinnie.
Pozdro dla fanatyków
Jak mogą wyrzucic Pile i Gostyń a kto bedzie sie bił
Możesz wyrzucić książki z plecaka co najwyżej...
„Twym obowiązkiem będzie walczyć z bronią w ręku.
Zwycięstwo będzie Twoją nagrodą,
zdrada karana jest śmiercią!”

ŚWH1947
Posty: 28
Rejestracja: 12.08.2017, 15:21

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: ŚWH1947 » 07.11.2018, 23:53

srututu pisze:
07.11.2018, 19:12
matador88 pisze:
07.11.2018, 19:11
Podobno lechiści mają trochę przypału w związku z wyjazdem do Warszawy z powodu twarzówek na monitoringu.
No to tylko współczuć chłopakom, oby bez przypału - ale nie rozumiem po co takie rzeczy pisać na forum. :)

A no po to zeby zdolowac na 48 w pierwszej kolejnosci tych co tutaj wykaza sie ponad przecietna wiedza w tym temacie, a pozniej dopasowac do niezidentyfikowanych na monitoringu. Standardowe dzialanie. Podobnie jak w przypadku meczu Zaglebie Lubin - Lechia Gd.

Banditosdod
Posty: 195
Rejestracja: 10.12.2017, 17:48

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Banditosdod » 08.11.2018, 01:47

maki LP pisze:
07.11.2018, 21:47
Banditosdod pisze:
07.11.2018, 20:42
[*]
Kombatant75 pisze:
07.11.2018, 08:24
Ehhh Panowie tym razem chłopaki z Lecha załatwili Was klasycznie.W imię ich niepisanych zasad nie odpalili fanclubów Gostyń i Piła za stratę flag.Uderzenie poszło w ultrasów którzy i tak pozostaną na stadionie i kwestią czasu są nowe oprawy na meczach.Będą w nie zaangażowani Ci sami ludzie 😊Wszystko zostaje w rodzinnie.
Pozdro dla fanatyków
Jak mogą wyrzucic Pile i Gostyń a kto bedzie sie bił
Możesz wyrzucić książki z plecaka co najwyżej...
Kostrzyn to nie Piła masz rację

sir.
Posty: 507
Rejestracja: 20.11.2016, 08:52

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: sir. » 08.11.2018, 10:32

i tu właśnie wychodzi cała obłuda ,rządzących, dobrych chłopaków z zasadami którzy pierdolą system a robią dokładnie to samo hehe

Hiacynt
Posty: 81
Rejestracja: 20.04.2016, 09:03

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Hiacynt » 08.11.2018, 10:45

Ohoh.
Odpalili zajebistych chłopaków, szczególnie jednego z tych asów. Ale tradycyjnie chuj wiecie , ale oceniacie co dobre a co złe :)
Następny chce odpalać grupy/fc za utratę flag, których nie wożą.
Kolejny twierdzi, że ekipa zajmuje się flagami, gdzie sytuacja w większych ekipach nie ma miejsca.
Ludzie wy znacie jakieś realia kibicowania (w tym wypadku kwestię flag)czy już internety/fb/stadionowi oprawcy za bardzo wieżdżają na główkę?

Banditosdod
Posty: 195
Rejestracja: 10.12.2017, 17:48

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Banditosdod » 08.11.2018, 11:05

Skoro nikt nie wozi flag bo F.C Maja zakaz to gdzie je trafić?na sektorze gosci ktory wygląda jak fort wojenny

Hiacynt
Posty: 81
Rejestracja: 20.04.2016, 09:03

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Hiacynt » 08.11.2018, 11:18

Jak widać można , a przykładów w ostatnich latach troszkę się znajdzie.

Beha
Posty: 658
Rejestracja: 03.10.2009, 11:12

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Beha » 08.11.2018, 11:35

Banditosdod pisze:
08.11.2018, 11:05
Skoro nikt nie wozi flag bo F.C Maja zakaz to gdzie je trafić?na sektorze gosci ktory wygląda jak fort wojenny
Jesteś z Widzewa to powinieneś wiedzieć jak zrobiliście i jak traciliście.

Ostatnią to wlaśnie na sektorze gości tak gwoli ścisłości.

Decyzje Lecha to ich wewnętrzna sprawa i tyle.

sir.
Posty: 507
Rejestracja: 20.11.2016, 08:52

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: sir. » 08.11.2018, 14:10

Hiacynt pisze:
08.11.2018, 10:45
Ohoh.
Odpalili zajebistych chłopaków, szczególnie jednego z tych asów. Ale tradycyjnie chuj wiecie , ale oceniacie co dobre a co złe :)
Następny chce odpalać grupy/fc za utratę flag, których nie wożą.
Kolejny twierdzi, że ekipa zajmuje się flagami, gdzie sytuacja w większych ekipach nie ma miejsca.
Ludzie wy znacie jakieś realia kibicowania (w tym wypadku kwestię flag)czy już internety/fb/stadionowi oprawcy za bardzo wieżdżają na główkę?
może się nie zajmuje ale na pewno pilnuje by bezpiecznie wróciły, krótko mówiąc straciliście 7 flag na powrocie z wyjazdu;)

Hiacynt
Posty: 81
Rejestracja: 20.04.2016, 09:03

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Hiacynt » 08.11.2018, 16:04

Lech stracił, bo ja nie mam nic z nimi wspólnego.
Chodziło mi o poruszanie kwestii pilnowania flag przez odpowiednie grupy, a nie o sam fakt tego co się wydarzyło.

piknik-owy
Posty: 61
Rejestracja: 24.03.2018, 21:26

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: piknik-owy » 09.11.2018, 02:20

Gumis1312 pisze:
06.11.2018, 22:12
Nawet jeśli jest to Ultrasów wina to czy to jest odrazu powód do rozwiązania grupy która tyle poświęciła dla Lecha ?
no one likes to czyja flaga?
Tak jak ktos pisal wyzej ze to wina ekipy...

Banditosdod
Posty: 195
Rejestracja: 10.12.2017, 17:48

Re: Komentarze - 02.11 - 05.11

Post autor: Banditosdod » 09.11.2018, 13:43

Beha pisze:
08.11.2018, 11:35
Banditosdod pisze:
08.11.2018, 11:05
Skoro nikt nie wozi flag bo F.C Maja zakaz to gdzie je trafić?na sektorze gosci ktory wygląda jak fort wojenny
Jesteś z Widzewa to powinieneś wiedzieć jak zrobiliście i jak traciliście.

Ostatnią to wlaśnie na sektorze gości tak gwoli ścisłości.

Decyzje Lecha to ich wewnętrzna sprawa i tyle.
No ok ale ile takich przykladow mozesz podać.Bardziej chodzio mi aby nie bylo pretensji ze magazyn czy ultrasi.Wyjazdy sa z policja flage zapewne zabezpieczone jak w twierdzy .Nie dziwie sie ze ataki sa na magazyny czy pojefyncze osoby.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: blakuś, brynek i 25 gości