Piro Shop

Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: Zorientowany, LechiaCHWM

ODPOWIEDZ
Osaka
Posty: 66
Rejestracja: 05.02.2016, 22:59

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Osaka » 04.03.2019, 01:07

Ty jebana smierdzaca dziwko bedziesz kogos uczyc co ma robic. Zamiast stulic pizde ze takie kurwiska mieliscie w ekipie ty bedziesz pisac ze zostali pogonieni. Sami sie kurwy pogonily i nie czekaly az ty wydasz opinie w ich sprawie. Zawsze kurwy smierdzace jestescie najbardziej sztywne ale jak zwykle najwieksze konfidentki sa w waszej ekipie. Wiec skoncz juz pierdolic co kto powinien robic i zajmij sie swoja smierdzaca korona chorzow .

Piro Shop
Siemce1989
Posty: 76
Rejestracja: 20.05.2018, 23:37

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Siemce1989 » 04.03.2019, 02:11

Osaka pisze:
04.03.2019, 01:07
Ty jebana smierdzaca dziwko bedziesz kogos uczyc co ma robic. Zamiast stulic pizde ze takie kurwiska mieliscie w ekipie ty bedziesz pisac ze zostali pogonieni. Sami sie kurwy pogonily i nie czekaly az ty wydasz opinie w ich sprawie. Zawsze kurwy smierdzace jestescie najbardziej sztywne ale jak zwykle najwieksze konfidentki sa w waszej ekipie. Wiec skoncz juz pierdolic co kto powinien robic i zajmij sie swoja smierdzaca korona chorzow .
Ty bo Ci ku*** zaraz szczewo peknie z nerwow. Uspokoj sie juz i spac ale to juz bo juz poniedzialek i do 7 klasy musisz popierdalac..
Koroniarzu ty jeden..

Osaka
Posty: 66
Rejestracja: 05.02.2016, 22:59

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Osaka » 04.03.2019, 08:50

Ty Siemce idz zrobic kolejny szpagat to dolaczysz do swoich slawnych kolezanek. Mysle ze tym zakonczymy wspolna konwersacje na temat najwiekszej najbardziej rozjebanej ekipy w Polsce.

Siemce1989
Posty: 76
Rejestracja: 20.05.2018, 23:37

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Siemce1989 » 04.03.2019, 10:52

Osaka pisze:
04.03.2019, 08:50
Ty Siemce idz zrobic kolejny szpagat to dolaczysz do swoich slawnych kolezanek. Mysle ze tym zakonczymy wspolna konwersacje na temat najwiekszej najbardziej rozjebanej ekipy w Polsce.
Dobrze pokemonie. Jak sobie zyczysz. Spierdalaj. Nie bede juzo twojej ekipie pisal.

QWERTYUIOPASDFGHJKL
Posty: 37
Rejestracja: 30.04.2016, 09:03

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: QWERTYUIOPASDFGHJKL » 04.03.2019, 11:01

A TAK TU CICHO BYŁO OSTATNIO I ZNÓW COŚ DRGNĘŁO INTERNETOWI HOOL'S OPŁACILI NETA Z NOWYM MIESIĄCEM I DZIAŁAJĄ!!!

Noga z Familoka
Posty: 167
Rejestracja: 24.08.2014, 15:51
Lokalizacja: Bytom

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Noga z Familoka » 04.03.2019, 11:18

Odra i Polonia bluzgają na Piasta a młynowy Polonii kręci teledyski z Piastem :)

Hollatyaboy1948
Posty: 43
Rejestracja: 13.12.2017, 11:12

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Hollatyaboy1948 » 04.03.2019, 11:53

oli1988 pisze:
03.03.2019, 22:57
Hollatyaboy1948 pisze:
03.03.2019, 22:33
kibic ze Śląska pisze:
03.03.2019, 20:29
Ty Osaka wpadnij na nastepny szpil pod kasy na Cichej, tam z latwoscia znajdziesz kogos kto chetnie odpowie na wszelkie nurtujace Cie pytania. Wszysciutenko Ci opowiemy, z pierwszej reki info bedziesz mial, taki Twoj pierwszy raz bedzie:) cieszysz Sie misiu?
ps . Pomoglem?

ciulu Ty
a tutaj koledze wytłumaczyć nie możecie ? przecież korona wam z głowy nie spadnie :D hahah
serio baranie nie masz nic ciekawego do dodania to teraz w kazdym poscie bedziesz pisal jakies pierdoly o "koronie" i jeszcze sam się z tego smial?Śmianie sie z wlasnych zartow gimbusie to jak masturbowanie sie do wlasny zdjec wiec daruj sobie gimnazjalisto i wracaj do edukacji.
gimnazjalisto hahaha .. cieszy mnie to bo nikt już waszej "charakternej" ekipy na poważnie nie bierze to i se wszyscy robią żart z żartu jakim jesteście wy i czasami się lubie podłączyć do tego a ty idż lepiej do koleżanek delfinków pomóc im szyć "bezstronne" flagi

blakuś
Posty: 202
Rejestracja: 11.11.2013, 23:16

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: blakuś » 04.03.2019, 15:04

Noga z Familoka pisze:
04.03.2019, 11:18
Odra i Polonia bluzgają na Piasta a młynowy Polonii kręci teledyski z Piastem :)
W sumie nic nowego.

Banditosdod
Posty: 207
Rejestracja: 10.12.2017, 17:48

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Banditosdod » 04.03.2019, 17:16

_Southern_Poland_ pisze:
04.03.2019, 01:06
Siemce1989 pisze:
03.03.2019, 23:58
Osaka pisze:
03.03.2019, 23:31
oj boli was niebieskie konfidentki ze jestescie ekipa najwiekszych rozjebusek w dziejach polskiego ruchu kibicowskiego. I pamietajcie nic juz tego nie zmieni mimo ze zaklamujecie rzeczywistosc . Rzeczywiscie nie ma takiej ekipy co hurtowo sie tak rozjebala ja wy.
Oj hurtowo czy wogule? Sluchaj pomiocie kurwy. Rozjebali sie? Ok. Pogonieni siedza gdzies w Polszy pochowani i nie wroca. Teraz pomiocie powiedz jak tak kapitan Noga? Jak tam rozjebundy myslowickie? Jak tam bracia R z Siemcow..? Jak tam reszta rozpierdolonych policjantek i ochraniarek? Jak tam kurwy co.wysprzedaly psiarni koszt flag zeby ta mogla sledztwo z urzrdu wszczac? Pogonione wszystkie kurwy? Teraz stwierdzam dziwko nie pytam. Jestescie tak malym cyganskim klubikiem ze u was rozpierdolone 3 osoby to 1/10 bandy i 1/100 stadionu. I dalej musza biegac bo by was wgl nie bylo. Jestescie niczym. Ssij kopyto.
czyli nic was bije?
Gdzie ich bija?w Rudzie czy gdzie?Fakt pod szpitalem Ruch przegrał ale co z tego.40 os to licza F.C jakie to ma przełożenie na walke w liczbach band.Myslisz że GKS bez Gornika jest silniejszy od Ruchu.

Stanisław_Anioł
Posty: 144
Rejestracja: 05.04.2013, 21:29

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Stanisław_Anioł » 04.03.2019, 17:21

Siemce1989 pisze:
03.03.2019, 23:58
Osaka pisze:
03.03.2019, 23:31
oj boli was niebieskie konfidentki ze jestescie ekipa najwiekszych rozjebusek w dziejach polskiego ruchu kibicowskiego. I pamietajcie nic juz tego nie zmieni mimo ze zaklamujecie rzeczywistosc . Rzeczywiscie nie ma takiej ekipy co hurtowo sie tak rozjebala ja wy.
Oj hurtowo czy wogule? Sluchaj pomiocie kurwy. Rozjebali sie? Ok. Pogonieni siedza gdzies w Polszy pochowani i nie wroca. Teraz pomiocie powiedz jak tak kapitan Noga? Jak tam rozjebundy myslowickie? Jak tam bracia R z Siemcow..? Jak tam reszta rozpierdolonych policjantek i ochraniarek? Jak tam kurwy co.wysprzedaly psiarni koszt flag zeby ta mogla sledztwo z urzrdu wszczac? Pogonione wszystkie kurwy? Teraz stwierdzam dziwko nie pytam. Jestescie tak malym cyganskim klubikiem ze u was rozpierdolone 3 osoby to 1/10 bandy i 1/100 stadionu. I dalej musza biegac bo by was wgl nie bylo. Jestescie niczym. Ssij kopyto.
Chłopcze ,palce Ciebie bolą ,żeby normalnie napisać ?

whiskey
Posty: 596
Rejestracja: 22.02.2010, 14:04

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: whiskey » 04.03.2019, 18:51

przecież ten nerva-kurwisko to zwykły społeczniak. Ignorujcie pedofila

Carcassonne
Posty: 93
Rejestracja: 01.04.2016, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Carcassonne » 04.03.2019, 20:23

No ale jak niepełnoletni może być pedofilem??
Miasto moje a w nim..

Glivitzky1945
Posty: 24
Rejestracja: 14.01.2018, 19:22

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Glivitzky1945 » 05.03.2019, 00:14

Carcassonne pisze:
04.03.2019, 20:23
No ale jak niepełnoletni może być pedofilem??
kiedys obilo mi sie o uszy, ze pedofilia zachodzi, gdy jedna z osob ma 17+, druga 15-. Wiec siedemnastolatek(czyli niepelnoletni) moze byc pedofilem. wiec teoretycznie nerva moze byc niepelnoletnim pedofilem

Nerva1
Posty: 301
Rejestracja: 16.10.2016, 18:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Nerva1 » 05.03.2019, 08:20

whiskey pisze:
04.03.2019, 18:51
przecież ten nerva-kurwisko to zwykły społeczniak. Ignorujcie pedofila
Jak mogę być pedofilem skoro jebie twoją matkę kurwe

WF.
Posty: 209
Rejestracja: 06.09.2014, 18:11

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: WF. » 05.03.2019, 09:32

Nerva1 pisze:
05.03.2019, 08:20
whiskey pisze:
04.03.2019, 18:51
przecież ten nerva-kurwisko to zwykły społeczniak. Ignorujcie pedofila
Jak mogę być pedofilem skoro jebie twoją matkę kurwe
Śląskie klimaty to jednak specyficzny temat... ;)

kokacola
Posty: 156
Rejestracja: 22.06.2016, 18:16

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: kokacola » 06.03.2019, 17:11

WF. pisze:
05.03.2019, 09:32
Nerva1 pisze:
05.03.2019, 08:20
whiskey pisze:
04.03.2019, 18:51
przecież ten nerva-kurwisko to zwykły społeczniak. Ignorujcie pedofila
Jak mogę być pedofilem skoro jebie twoją matkę kurwe
Śląskie klimaty to jednak specyficzny temat... ;)
Ich matki jeździły z nami na wyjazdy. Co zrobisz ... stare dzieje.
Nam wyszły bokiem, to miłości pozostało im szukać pod blaszokiem.
Teraz owoce tych poszukiwań są nową "siłą" w ich bandzie chuja.
Niestety miłość kulała, wartości nie wykazywała, dlatego w życiu nie znają podstawowych zasad i priorytetów, czego obrazem są takie kwiatki jak np. ziomal Noga czy inne frendzle tolerowane w taborze.
Nie ma tu złośliwości w mojej wypowiedzi, sama prawda.

Szyderczy Paluszek
Posty: 17
Rejestracja: 15.06.2007, 18:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Szyderczy Paluszek » 06.03.2019, 21:39

kokacola pisze:
06.03.2019, 17:11
WF. pisze:
05.03.2019, 09:32
Nerva1 pisze:
05.03.2019, 08:20


Jak mogę być pedofilem skoro jebie twoją matkę kurwe
Śląskie klimaty to jednak specyficzny temat... ;)
Ich matki jeździły z nami na wyjazdy. Co zrobisz ... stare dzieje.
Nam wyszły bokiem, to miłości pozostało im szukać pod blaszokiem.
Teraz owoce tych poszukiwań są nową "siłą" w ich bandzie chuja.
Niestety miłość kulała, wartości nie wykazywała, dlatego w życiu nie znają podstawowych zasad i priorytetów, czego obrazem są takie kwiatki jak np. ziomal Noga czy inne frendzle tolerowane w taborze.
Nie ma tu złośliwości w mojej wypowiedzi, sama prawda.
Czepiacie sie tego Nogi, który chodził do jakiegoś tam liceum o profilu mundurowy wiec jestem ciekaw jak odniesiesz sie do dzielnicowego z Rybnika, który biegał u Was w ekipie?. Pytam poważnie wiec daruj sobie jakieś złośliwosci. Jak masz pisać głupoty albo wylewać swoje żale to nie odpisuj.

R.E. Bells
Posty: 279
Rejestracja: 13.05.2013, 13:18

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: R.E. Bells » 06.03.2019, 22:20

Szyderczy Paluszek pisze:
06.03.2019, 21:39
Pytam poważnie wiec daruj sobie jakieś złośliwosci.
Trzeba być jebanym debilem, żeby co piąty post w tym temacie powtarzać o Nodze z jednej strony i w odpowiedzi o dzielnicowym z Rybnika z drugiej strony. A potem odwrotnie. I jeszcze wklejać filmik z Rudy Śląskiej. Ludzie ktorzy powtarzają to przez 1000 stron tego tematu maja IQ szympansa poczętego z nieprawego łoża. I jeszcze debiloszympans pisze, że pyta poważnie.

Szyderczy Paluszek
Posty: 17
Rejestracja: 15.06.2007, 18:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Szyderczy Paluszek » 06.03.2019, 22:29

R.E. Bells pisze:
06.03.2019, 22:20
Szyderczy Paluszek pisze:
06.03.2019, 21:39
Pytam poważnie wiec daruj sobie jakieś złośliwosci.
Trzeba być jebanym debilem, żeby co piąty post w tym temacie powtarzać o Nodze z jednej strony i w odpowiedzi o dzielnicowym z Rybnika z drugiej strony. A potem odwrotnie. I jeszcze wklejać filmik z Rudy Śląskiej. Ludzie ktorzy powtarzają to przez 1000 stron tego tematu maja IQ szympansa poczętego z nieprawego łoża. I jeszcze debiloszympans pisze, że pyta poważnie.
Mysle, ze powinienes udać sie do specjalisty... bez odbioru


LordNelson
Posty: 173
Rejestracja: 02.10.2017, 11:04

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: LordNelson » 07.03.2019, 22:00

Ale przecież Noga...

trolo
Posty: 50
Rejestracja: 15.04.2012, 14:42

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: trolo » 07.03.2019, 23:50

Taka cisza tutaj, nikt nie komentuje, a tyle grafów padło. Gieksa bawi się na Cwajce i Batorym. Zagląda również do Sosnowca. Górnik harcuje w Rudzie Śląskiej oraz w Gliwicach. Na fb wrzucają fana Ruchu z Nikisza pracującego w ochronie. Szczekacze naprawdę nie macie nic do powiedzenia na te tematy?

krzysiek
Posty: 418
Rejestracja: 06.03.2007, 22:21

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: krzysiek » 08.03.2019, 00:00

trolo pisze:
07.03.2019, 23:50
Taka cisza tutaj, nikt nie komentuje, a tyle grafów padło. Gieksa bawi się na Cwajce i Batorym. Zagląda również do Sosnowca. Górnik harcuje w Rudzie Śląskiej oraz w Gliwicach. Na fb wrzucają fana Ruchu z Nikisza pracującego w ochronie. Szczekacze naprawdę nie macie nic do powiedzenia na te tematy?
Sorry za zamułę. Po zamalowaniu grafòw BB przestaje istniec i zawieszamy aktywnosc na 10 lat.

Ja prdl co za łeb.
Powiedz szczerze ile masz lat ze rajcuje cie zamalowywanie grafow? 16?
DWA KLUBY-DWA MIASTA-JEDNA PRZYJAŹŃ
ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC & BKS BIELSKO

Nerva1
Posty: 301
Rejestracja: 16.10.2016, 18:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Nerva1 » 08.03.2019, 00:04

trolo pisze:
07.03.2019, 23:50
Taka cisza tutaj, nikt nie komentuje, a tyle grafów padło. Gieksa bawi się na Cwajce i Batorym. Zagląda również do Sosnowca. Górnik harcuje w Rudzie Śląskiej oraz w Gliwicach. Na fb wrzucają fana Ruchu z Nikisza pracującego w ochronie. Szczekacze naprawdę nie macie nic do powiedzenia na te tematy?
Ale cwelu co ma Ruch zamalować jak gieksa z gownikiem nic nie ma jeżeli o grafy chodzi

Nerva1
Posty: 301
Rejestracja: 16.10.2016, 18:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Nerva1 » 08.03.2019, 00:13

Ruch w biały dzień rozpierdala Katowice na waszych dzielnicach a wy kurwy w nocy coś tam jakieś mazanie po ścianach. Przecież jakby was cwajka dopadła to byście kurwy wisieli na pobliskich drzewach .i na Śląsku nie ma lepszej dzielnicy jeżeli chodzi o czysto chulganski styl.

bez-napinki
Posty: 1048
Rejestracja: 31.05.2011, 14:09

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: bez-napinki » 08.03.2019, 00:25

trolo pisze:
07.03.2019, 23:50
Taka cisza tutaj, nikt nie komentuje, a tyle grafów padło. Gieksa bawi się na Cwajce i Batorym. Zagląda również do Sosnowca. Górnik harcuje w Rudzie Śląskiej oraz w Gliwicach. Na fb wrzucają fana Ruchu z Nikisza pracującego w ochronie. Szczekacze naprawdę nie macie nic do powiedzenia na te tematy?
Co mamy komentować jak Gieksa woli jeździć po Batorym i Cwajce, zamiast odnawiać grafy na swoich rejonach?
Tym się różnimy, Wy zbieracie hajs przez cały rok na puchy i zamiast odnawiać swoje grafy, to wolicie pojeździć po Chorzowie, na którym grafy są odnawiane w miarę na bieżąco - u Was? Witosa, Załęże, Dąb, Józefowiec itp. zapierdolone od kilku/kilkunastu miesięcy.

Siemce1989
Posty: 76
Rejestracja: 20.05.2018, 23:37

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Siemce1989 » 08.03.2019, 01:20

Gosciu co ma profil i wrzuca te smieszne osoby twierdzac ze sa z Ruchu to zwykly cwel jest:) jakis pajac na fejsa wpierdoli sobie pod zdjeciem niebieski fanatyk i od razu z Ruchu kest? Jestescie wy ku*** powazni. Tak jak ten niby pedofil. No ku*** przeciez to pewbie jego stary jest. Jak po necie.latal typek z Banika bawiacy sie na melanzu gieksa banik a na fejaie mial zdjecie z chlopakiem to co? Tez jechaliscie banickowi od pedalow? Oj wy ku*** brzydkie kurwiska;) wasze matki za bardzo.sie kurwily i teraz takie glupie niedojeby na tej gieksie sa.

Oberschlesien14
Posty: 397
Rejestracja: 04.10.2013, 00:12

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Oberschlesien14 » 08.03.2019, 02:55

To może rzucicie trochę siana na fabrykę chuliganów na Świonach bo zaraz leci 3 (?) rok jak stoi zajebany hehe. Jeszcze trochę waszych dzielnic mogę wymienić które nie są odnowione od kilku miesięcy, więc chyba też powinniście zrobić raz na rok zbiórkę

trolo
Posty: 50
Rejestracja: 15.04.2012, 14:42

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: trolo » 08.03.2019, 07:06

Szychta widze skończona i o to jesteście. Gieksa, która dla was nie istnieje wbija wam ma Cwajke i Batory niszcząc kilkadziesiąt grafów. Na wasze najlepsze dzielnice, ale wy i tak obracacie kota ogonem i ciśniecie z kontrą. Megalomani.

Nerva1
Posty: 301
Rejestracja: 16.10.2016, 18:56

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Nerva1 » 08.03.2019, 08:39

trolo pisze:
08.03.2019, 07:06
Szychta widze skończona i o to jesteście. Gieksa, która dla was nie istnieje wbija wam ma Cwajke i Batory niszcząc kilkadziesiąt grafów. Na wasze najlepsze dzielnice, ale wy i tak obracacie kota ogonem i ciśniecie z kontrą. Megalomani.
No ale co ma Ruch zrobić powiedz . Co ma zamalowac ? Jak nie ma grafów gieksy. Ma siedzieć na cwajce całą noc i pilnować ?

whiskey
Posty: 596
Rejestracja: 22.02.2010, 14:04

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: whiskey » 08.03.2019, 08:48

krzysiek pisze:
08.03.2019, 00:00
trolo pisze:
07.03.2019, 23:50
Taka cisza tutaj, nikt nie komentuje, a tyle grafów padło. Gieksa bawi się na Cwajce i Batorym. Zagląda również do Sosnowca. Górnik harcuje w Rudzie Śląskiej oraz w Gliwicach. Na fb wrzucają fana Ruchu z Nikisza pracującego w ochronie. Szczekacze naprawdę nie macie nic do powiedzenia na te tematy?
Sorry za zamułę. Po zamalowaniu grafòw BB przestaje istniec i zawieszamy aktywnosc na 10 lat.

Ja prdl co za łeb.
Powiedz szczerze ile masz lat ze rajcuje cie zamalowywanie grafow? 16?
ty na pewno zawieszasz przyjebie

trolo
Posty: 50
Rejestracja: 15.04.2012, 14:42

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: trolo » 08.03.2019, 09:39

Nerva1 pisze:
08.03.2019, 08:39
trolo pisze:
08.03.2019, 07:06
Szychta widze skończona i o to jesteście. Gieksa, która dla was nie istnieje wbija wam ma Cwajke i Batory niszcząc kilkadziesiąt grafów. Na wasze najlepsze dzielnice, ale wy i tak obracacie kota ogonem i ciśniecie z kontrą. Megalomani.
No ale co ma Ruch zrobić powiedz . Co ma zamalowac ? Jak nie ma grafów gieksy. Ma siedzieć na cwajce całą noc i pilnować ?
Jak nie ma jak ostatni Niebieskie Katowice same wrzucały filmik co to robili na 55 lecie Gieksy. Hipokryzja nie zna granic. Jak Ruch komuś to bijemy brawa, jak coś Ruchowi to trzeba się dowalić. Jak Vandalsów pogoniło Zagłębie, to oświadczenie o sprinterkach. Jak zamalowali Zagłębiu, to przecież nocą się nie pilnuje. Wpadka Ruchu w Tychach nad ranem to brawa, bo próbowali. Zamalowali Ruchowi to przecież jak mogli podczas nocy.

Siemce1989
Posty: 76
Rejestracja: 20.05.2018, 23:37

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Siemce1989 » 08.03.2019, 11:01

Tym sie kurwi roznicie. Ruch wbija kreci filmik odpala race spiewa i odchodzi. Wy wbijacie w nocy na szybko jebiecie bialym spreyem i liczycie ze ktos bedzie 24h pilnowal grafu. Graf zsilesia panietacie jeszcze?

trolo
Posty: 50
Rejestracja: 15.04.2012, 14:42

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: trolo » 08.03.2019, 11:12

W Tychach też nagrywali za dnia, nie rozśmieszaj nas tutaj.

wacus..
Posty: 183
Rejestracja: 11.01.2012, 18:09
Lokalizacja: Amsterdam

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: wacus.. » 08.03.2019, 11:51

Nerva1 pisze:
08.03.2019, 00:13
Ruch w biały dzień rozpierdala Katowice na waszych dzielnicach a wy kurwy w nocy coś tam jakieś mazanie po ścianach. Przecież jakby was cwajka dopadła to byście kurwy wisieli na pobliskich drzewach .i na Śląsku nie ma lepszej dzielnicy jeżeli chodzi o czysto chulganski styl.
ku*** jakie szczęście ze Ruch nie gra w pucharach bo by ta Cwajka rozjebala pół Europy na wyjeździe, dobrze ze jednak działają tak lokalnie, jak na zawodziu kiedyś latali z puszkami to myślisz ze Ci herosi robili to za dnia czy w nocy??

To tyle a teraz wypierdalaj do szkoły.
..Na szczytach kominy dym spowijo ta ziymia
brudne familoki miejsce mego pochodzynia ..

Łagodny
Posty: 317
Rejestracja: 08.04.2013, 21:06
Lokalizacja: Żółto-Czarna Ojczyzna

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Łagodny » 08.03.2019, 14:46

W Radzionkowie ciąg dalszy problemów.
Po tym jak sprzedano teren z naszego byłego stadionu pod budowę sklepu, tym razem kolejna żenująca sytuacja.
Miasto wybudowało mały stadion nazywany przez nas Orlikiem, bo poza pełnowymiarową murawą nie różni się niczym od Orlika i jak się okazało, nie będziemy mogli rozegrać na nim pierwszego meczu.
Za tydzień mieliśmy zagrać derby powiatu z Gwarkiem Tarnowskie Góry, miał to być mecz otwarcia, mecz przy oświetleniu i niestety spotkanie zostało odwołane.
Póki co boisko nie nadaje się do gry, nie zostało nawet odebrane przez "górę", a miasto tłumaczy się tym, że nie zakupili maszyny do odśnieżania sztucznego boiska. Nie wiem na co oni liczyli ? Że w tym roku śnieg nie spadnie ?
Więcej w linku poniżej:
[link]

przypalowiec z forum
Posty: 205
Rejestracja: 10.05.2017, 16:20

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: przypalowiec z forum » 08.03.2019, 18:40

Ktoś może potwierdzić że Piast atakuje FC Górnika?

Wtaszka
Posty: 124
Rejestracja: 24.05.2018, 16:02

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Wtaszka » 08.03.2019, 21:05

[link]

lysyznysy
Posty: 29
Rejestracja: 16.06.2013, 10:10

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: lysyznysy » 08.03.2019, 21:12

Mogłeś tego nie wrzucać, bo teraz takim łbom jak prims,nerva,siemce1989,beznapinki świat się zawali. Jak to tak w biały dzień? pewnie fejk i przerobione. Żebyście mi tu zaraz brudasy nie pierdolili bzdur,że się spuszczam na tą akcją, ale to właśnie pokazało ile warte jest wasze pierdolenie pokemony. Teraz do działa i wydajcie oświadczenie do zaistniałej sytuacji, tylko ustalcie jedną wersję, bo później się od ciuli wyzywacie między sobą.

Wtaszka
Posty: 124
Rejestracja: 24.05.2018, 16:02

Re: Zagłębie Dąbrowskie i Górny Śląsk-Kibicowsko

Post autor: Wtaszka » 08.03.2019, 21:38

Musiałem bo pierdolenie o jakiś akcjach nocnych to niech mają ciach bajera :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Cos tam cos tam, Ja, Patryk022, theend75, winogrono i 84 gości