Piro Shop

Kibicowskie Podkarpacie

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: LechiaCHWM, Zorientowany

ODPOWIEDZ
cobalt
Posty: 228
Rejestracja: 14.03.2007, 19:25
Lokalizacja: Wolfbrigade

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: cobalt » 01.11.2013, 19:26

Temat powinien się nazywać "Województwo Podkarpackie" Jako że kibicowsko to najlepszy region poza woj.Śląskim w kraju to myślę że się przyjmie.

Piro Shop

Bulbs
Posty: 32
Rejestracja: 07.02.2013, 23:01
Lokalizacja: PL

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: Bulbs » 02.11.2013, 17:46

Kibicowskie Podkarpacie jak już powinien brzmieć ten temat,bo sam Rzeszów nie jest aż taką aglomeracją czy też metropolią by się rozdrabniać. Klimat najbardziej podobny do śląskiego,wiele ekip,kilka koalicji. Choć brak sukcesów ostatnich lat na polu piłkarskim .Może odpowiednie osoby rozwiną sytuację ?
No właśnie tak myślę ...

mariuszstalowa
Posty: 137
Rejestracja: 30.03.2010, 16:08

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: mariuszstalowa » 02.11.2013, 22:31

Na podkarpaciu dos ciekawie sie porobilo po upadku zgody Stalowki z Resovia , po polaczeniu sie Wisloki-Siarki-Wisly S. , po polaczeniu sie Lady-Stalowki (Stal G)- Polonii, Stal Rz. z Karpatami oraz awansie Stali Mielec . Prym moim zdaniem nadal wiedzie Stalowka ze zgodami i fc ,ktorzy stali sie aktywniejsi ,,h'',ale za nimi zrobilo sie dosc ciekawie i wyrownanie

Rafi1964
Posty: 24
Rejestracja: 11.10.2013, 00:45

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: Rafi1964 » 03.11.2013, 02:03

to w Rzeszowie ilościowo 50/50 ?

Janozyk
Posty: 456
Rejestracja: 15.01.2010, 18:52

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: Janozyk » 03.11.2013, 10:45

mariuszstalowa pisze:Na podkarpaciu dos ciekawie sie porobilo po upadku zgody Stalowki z Resovia , po polaczeniu sie Wisloki-Siarki-Wisly S. , po polaczeniu sie Lady-Stalowki (Stal G)- Polonii, Stal Rz. z Karpatami oraz awansie Stali Mielec . Prym moim zdaniem nadal wiedzie Stalowka ze zgodami i fc ,ktorzy stali sie aktywniejsi ,,h'',ale za nimi zrobilo sie dosc ciekawie i wyrownanie
Od kiedy Stal Rzeszów ma zgodę/układ z Karpatami? Można coś więcej na ten temat?

Zupełnie Zielony.
Posty: 1208
Rejestracja: 19.12.2008, 11:06
Lokalizacja: Kontinuum Q / 1908

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: Zupełnie Zielony. » 03.11.2013, 11:19

mariuszstalowa pisze:Na podkarpaciu dos ciekawie sie porobilo po upadku zgody Stalowki z Resovia , po polaczeniu sie Wisloki-Siarki-Wisly S.
Na jakiej zasadzie tak twierdzisz? Wisłoka ma zgodę z Siarką (SWH) i nic nas nie łączy z Wisłą Sandomierz. To jest tylko i wyłącznie zgoda Siarki! więc nie pisz bzdur.
hip hop hańbą BIAŁEJ RASY!

futbolowypatriota
Posty: 216
Rejestracja: 26.01.2009, 16:13
Lokalizacja: z domu

Re: Kibicowski Rzeszów

Post autor: futbolowypatriota » 03.11.2013, 16:48

Janozyk pisze: Od kiedy Stal Rzeszów ma zgodę/układ z Karpatami? Można coś więcej na ten temat?
ale co tu pisać? Karpaty mają układ ze Stalą i tyle w temacie. OD niedawna razem trzymają, ale bardzo ciekawą ekipę tworzą.
ta mapka Rzeszowa nieprawdziwa, Śródmieście jest zaznaczone jako teren Stali, a tam zdecydowanie więcej Resovii.
temat jak najbardziej powinien być Podkarpacie!!!

PolnocnaStrona
Posty: 183
Rejestracja: 08.12.2011, 16:55

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: PolnocnaStrona » 03.11.2013, 20:40

Jaka obecnie sytuacja w Dębicy, czy Igloopol ma jakieś swoje osiedla? Jakie są proporcję w mieście. Wisłoka ma jakieś fan-cluby w okolicy miasta ?
Podobnie Przemyśl i okolice ?

Zupełnie Zielony.
Posty: 1208
Rejestracja: 19.12.2008, 11:06
Lokalizacja: Kontinuum Q / 1908

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Zupełnie Zielony. » 03.11.2013, 21:45

Opcja "szukaj" nie działa? zajęło mi to poniżej minuty:

Tu jest opisany podział Dębicy:
Sytuacja w mieście bez zmian.
hip hop hańbą BIAŁEJ RASY!

lejesietequila
Posty: 82
Rejestracja: 08.05.2011, 00:49

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: lejesietequila » 05.11.2013, 10:32

Sa i napinacze z kurnika! Wiadomo, Stali nie ma w rzeszowie. Zadnych akcji, osiedla takie jak pdg czy pbt sa przejmowane przez resowie nie mowiac o staromiesciu!. Ogolnie na rynku pelno barw i zabawa jak ja p*******. Przyjdz a zobaczysz sam, podobno nawet juz w nowootwartym klubie gogo rzadza pany w pasiakach a tancza tam ich dziewczyny. Stal raczej juz tylko na peryferiach, tzn nie no ogolnie to no, ogolnie to w miescie tylko resovia. Prawy brzeg podobno ujawnil sie pod frakiem i juz przejmuje mieszka, na balkonach wisza wszedzie barwy Resovii, a kibice Stali partyzancko tylko po 2 w nocy wedkami te barwy sciagaja dlatego ich tyle w ich posiadaniu maja. Gdzie bys nie poszedl na krn, b4, drb czy 1000lecia czy to nm! To wszedzie tylko i wylacznie pasiaki. Za 2 lata resoviacy dotra na ukraine i przejma przemysl wiec panowie oczy dookola glowy

altgr
Posty: 237
Rejestracja: 09.06.2011, 08:54

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: altgr » 05.11.2013, 10:43

lejesietequila pisze:Sa i napinacze z kurnika! Wiadomo, Stali nie ma w rzeszowie. Zadnych akcji, osiedla takie jak pdg czy pbt sa przejmowane przez resowie nie mowiac o staromiesciu!. Ogolnie na rynku pelno barw i zabawa jak ja p*******. Przyjdz a zobaczysz sam, podobno nawet juz w nowootwartym klubie gogo rzadza pany w pasiakach a tancza tam ich dziewczyny. Stal raczej juz tylko na peryferiach, tzn nie no ogolnie to no, ogolnie to w miescie tylko resovia. Prawy brzeg podobno ujawnil sie pod frakiem i juz przejmuje mieszka, na balkonach wisza wszedzie barwy Resovii, a kibice Stali partyzancko tylko po 2 w nocy wedkami te barwy sciagaja dlatego ich tyle w ich posiadaniu maja. Gdzie bys nie poszedl na krn, b4, drb czy 1000lecia czy to nm! To wszedzie tylko i wylacznie pasiaki. Za 2 lata resoviacy dotra na ukraine i przejma przemysl wiec panowie oczy dookola glowy
Na poczatku byles postronnym obserwatorem skad taka zmiana ?
Pisz nazwy klubow z duzych liter - pisanie z malych to przejaw kompleksow.
Chlopak wyzej wymienil wasze duze porazki, sam nawet zaliczylem wasz wyjazd, a dobrze wiesz ile porazek zaliczyliscie, a ty bronisz sie.....wyzywaniem, pisaniem nazwy klubu z malej litery i nic nie znaczacymi zdaniami - po co przeciez to jest daremne, nic wartego uwagi nie napisales, same glupoty ?
ŁKS Łódź Polska !

tygrys
Posty: 157
Rejestracja: 11.09.2009, 17:42

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: tygrys » 11.11.2013, 00:18

Może ktoś potwierdzić że w tak niewielkim mieście jak Kolbuszowa która ma 10.000 mieszkańców są aż 4 fc: Resovii,Siarki,Stali Rz i Stali M.?
Jak to wygląda ilościowo?

tygrys
Posty: 157
Rejestracja: 11.09.2009, 17:42

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: tygrys » 11.11.2013, 00:21

No i niech ktoś wreszcie opisze Przemyśl i jak wygląda sytuacja w tym mieście.

Patsa
Posty: 45
Rejestracja: 22.06.2010, 21:24

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Patsa » 13.11.2013, 17:21

Kolba to Siarka. Jednostki jeżdżące na inne kluby, pewnie się znajdą.

żaku
Posty: 60
Rejestracja: 30.09.2013, 08:17

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: żaku » 15.11.2013, 17:05

Kolbuszowa niby jest Siarkowa ale to jest mała garstka ludzi,wioski otaczające Miasteczko to Resovia,Stal Mielec,Stal Rzeszów .. taki mix że ciężko powiedzieć kto tam rozdaje karty bo w jakich byś barwach się pokazał to ich nie stracisz... nie ma tam zgranej ekipy. co do Rzeszowa to obie ekipy są dość równe i ciężko jest stwierdzić która jest silniejsza. ogólnie na Podkarpaciu w chwili obecnej najwięcej kibiców ma Stal Mielec bo średnio 5tyś na meczu ale jak tam z chuliganką to nie wiem ..

SW9KMK
Posty: 33
Rejestracja: 27.04.2010, 17:30

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: SW9KMK » 16.11.2013, 22:35

Kolbuszowianka od poczatku lat 90tych jezdzila na Siarke, wystawiali mlyn u siebie i byli na kilku wyjazdach owczesnej 3 ligi. Ze pojedyncze osoby jezdzily na inne kluby to chyba wiadomo ze wzgledu na lokalizacje miasta, ale trzon na Siarke.
Stal Nowa Deba hm, dziwny to przypadek kiedys kibicowali Siarce nastepnie Resovii teraz SSW...Duza rozpietosc. U siebie nie dzialaja nic, czasem choc nie zawsze wystawiaja mlyn na lokalne derby z KoronaMK lub Kolbuszowianka, na wyjazdy nie lubia jezdzic.
Bachnat 3

Bulbs
Posty: 32
Rejestracja: 07.02.2013, 23:01
Lokalizacja: PL

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Bulbs » 16.11.2013, 23:28

Panowie a Ropczyce coś dzialaja ? Kiedyś chyba było to fc Wisłoki ,a teraz ? Czarni Połaniec mógłby ktoś opisać czy to czyjś fc czy raczej działającą na własną rękę ekipka.
No właśnie tak myślę ...

Zupełnie Zielony.
Posty: 1208
Rejestracja: 19.12.2008, 11:06
Lokalizacja: Kontinuum Q / 1908

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Zupełnie Zielony. » 16.11.2013, 23:49

Ropczyce to tylko i wyłącznie Wisłoka. Kilka lat temu wydali oświadczenie że działają tylko na "Najstarszych biało- zielonych w Polsce". Obecnie trochę słabo działają na Wisłoce, ale biorąc po uwage (21 lat działalności tego fc) to bywału wzloty i upadki. Na Błękitnych Ropczyce obecnie nic sie nie dzieje.
Reasumując- całe Ropczyce z Wisłoką.
hip hop hańbą BIAŁEJ RASY!

Hoolss
Posty: 15
Rejestracja: 23.02.2013, 14:20

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Hoolss » 20.11.2013, 18:55

W latach 2000 z Ropczyc na Stal RZE jeździło kilka osób, ale z powodu dużej odległości do Rzeszowa i nacisków ze strony Ropczyckej Wisłoki odpuscili.

Zupełnie Zielony.
Posty: 1208
Rejestracja: 19.12.2008, 11:06
Lokalizacja: Kontinuum Q / 1908

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Zupełnie Zielony. » 20.11.2013, 19:01

Tak racja ale nie do końca (nie chodzi o odległośc). Zaczeło się od dwóch osób z fc Ropczyce KSW które to niby po zajomości (studia w Rz.) zaglądały na Stal. Jak sie o tym dowiedzieliśmy zostali natychmiast pogonieni z Wisłoki, po czym wielce obrażeni zaczęli jeździć już na Stal. Jednak był to bardzo krótki epizod który jak szybko się zaczał tak szybko się skończył.
Wynalazki niestety znajdą się wszędzie :)
hip hop hańbą BIAŁEJ RASY!

jestemzbandy
Posty: 63
Rejestracja: 06.09.2012, 15:56

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: jestemzbandy » 21.11.2013, 13:29

Jak wygląda sytuacja w Lubaczowie?

Ciballa
Posty: 15
Rejestracja: 16.04.2012, 21:38

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Ciballa » 21.11.2013, 13:42

Witam mógłby ktoś obiektywnie opisać PRZEMYŚL i podział na dzielnice jaki jest w mieście obecnie.

RSWP
Posty: 10
Rejestracja: 27.01.2009, 18:40
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: RSWP » 21.11.2013, 16:03

Ciballa pisze:Witam mógłby ktoś obiektywnie opisać PRZEMYŚL i podział na dzielnice jaki jest w mieście obecnie.
Przemyśl nie będzie opisywany. W obu ekipach jest zakaz pisania na tym forum, pojawiają się tylko relacje wrzucane przez wyznaczone osoby.
nasze bractwo to największe bogactwo...

tom_aszw
Posty: 43
Rejestracja: 16.10.2013, 15:39

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: tom_aszw » 21.11.2013, 20:58

jestemzbandy pisze:Jak wygląda sytuacja w Lubaczowie?
jest kilka osób, które jeżdzą czasem na Wisłę , na Legię. Nic innego sie w miasteczku nie dzieje.

nowodebianin
Posty: 11
Rejestracja: 23.11.2013, 14:42

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: nowodebianin » 23.11.2013, 14:51

Hoolss. Male sprostowanie :) flaga KKS nie zostala powinieta z magazynu, stracili ja po meczu :)
SW9KMK: Kolezanko/ kolego/siarkowcu/majdaniaku zacznij od porzadkowania swojego podworka a nie wypowiadasz sie nie majac pojecia o Nowej Dębie. Nowa Dęba nigdy nie byla fc Resovii. Częsc osob z SND dziala rowniez jako SSWND.

Gruby25
Posty: 2
Rejestracja: 24.11.2013, 12:57

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Gruby25 » 24.11.2013, 13:49

co ten majdaniak pisze? w Nowej Debie nigdy nie bylo fc Resovi, byl fc Siarki do pamietnego meczu Sokol Nisko_Stal Nowa Deba 2005/04,i byl to bardzo dobry fc,o ktorym bylo slychac.byl tez fc Stalowej i tu male sprostowanie nigdy zaden z chlopakow,ktorzy jezdzili na Siarke nie przerzucil sie na Stalowa! co nie ktorzy pisza bzdury nie majac pojecia o niczym,ze najpierw Siarka,potem Stalowa. flaga Kolbuszowianki nie zostala skradziona z zadnego magazynu!

Bolo Yeung
Posty: 1
Rejestracja: 23.11.2013, 15:57

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Bolo Yeung » 24.11.2013, 23:27

Nie wcale i w ogóle :)

pwmo-pwmo
Posty: 169
Rejestracja: 29.06.2007, 14:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: pwmo-pwmo » 25.11.2013, 18:43

Ktoś tu zapytał o Czarnych Połaniec więc odpowiem. Popatrz Kolego dokładnie na mapie, a dowiesz się że Połaniec jest w województwie świętokrzyskim więc raczej pytanie nie na miejscu i temacie ale... kiedyś kilka osób jeździło na Siarkę( był to fc Siarki, nieliczny ale dobry ), teraz praktycznie ruch kibicowski w Połańcu wygasł z niewiadomych mi do końca przyczyn!
ULTRAS SIARKA FOREVER

Brzozovia53
Posty: 25
Rejestracja: 23.11.2013, 18:10

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Brzozovia53 » 25.11.2013, 19:04

Bolo Yeung pisze:Nie wcale i w ogóle :)
Jedyna dobra informacja jaka udzieliłeś są liczby, które chluby nam nie przynoszą, resztę możesz wsadzić miedzy bajki

ppmi
Posty: 1
Rejestracja: 26.11.2013, 14:43
Lokalizacja: Tbg

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: ppmi » 26.11.2013, 14:47

@pmwo

Ruch kibicowski w Połańcu nie zamarł, wręcz przeciwnie powrócił i to w dobry stylu. Doping na wszystkich meczach u siebie w tej rundzie plus 5 wyjazdów. Jeśli chodzi o Czarnych i o Siarkę to powoli coś się odradza, kilka osób z Połańca Siarkę wspiera, w sumie jednostki wspierały zawsze (nawet bez ruchu kibicowskiego w Połańcu).

SW9KMK
Posty: 33
Rejestracja: 27.04.2010, 17:30

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: SW9KMK » 26.11.2013, 16:26

Do wszystkich krzykaczy z Nowej Deby, popytajcie sie w miescie starszych kolegow czy nie sympatyzowali za Resovia, bo wyglada na to ze nie znacie swojej histori. Po drugie nie pojawiajac sie na derbach u nas mowi samo przez sie i wygonienie was z mlynu do lasu przez nas u was na 1 derbach, wiec przestan sie osmieszac z jakims sprzetem CHONOROWY CHULIGANIE[quote][/quote]
I co najwazniejsze piszcie tu co chcecie bo tylko internet przyjmie wasze zale, fakty, choc to juz historia mowia same za siebie. Bez odbioru bo szkoda mi czasu na taka dziecinade.
Bachnat 3

nowodebianin
Posty: 11
Rejestracja: 23.11.2013, 14:42

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: nowodebianin » 26.11.2013, 19:16

Po pierwsze zakup sobie slowniczek bo widac, ze edukacja nie dotarla jeszcze na ten zascianek :) jeden typek a w sumie przerzut z nikim nie trzymajacy w ND to od razu FC ? haha za to wy byliscie zawsze i zawsze bez sprzetu :))) odetchnij spokojnie, wylacz neta i wyjdz.. juz po

SW9KMK
Posty: 33
Rejestracja: 27.04.2010, 17:30

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: SW9KMK » 27.11.2013, 01:39

Musisz byc pod spora presja skoro nie zalapales mojej ironii z 2XCH, tak jestesmy zasciankiem przeciez to Polska B a niektorzy mowia ze C, wy tez tam nalezycie mieszczuchy z okolicznych wiosek, spytaj sie mamy albo taty , ewentualnie dziadkow skad pochodza:))) My bylismy zawsze nawet jak mieliscie II druzyne ale przeciez ty nawet tego nie wiesz bo nigdy sie z miasta nie ruszasz i zawsze bylismy do przodu:) Teraz mozesz szczekac dalej na tym forum bo trudno ci dorownac z takim zenujacym poziomem, niech wyjdzie na twoje/wasze. Wez sobie pare Klono bo jest dosc popularny u was to sie uspokoisz troszke.
Bachnat 3

Gruby25
Posty: 2
Rejestracja: 24.11.2013, 12:57

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Gruby25 » 27.11.2013, 10:21

PP 21.04.2010 ilu was ku*** bylo? no ilu? skoncz pierdolic bzdury pamietasz jak jechaliscie na Siarka-Mielec jak plakaliscie w autobusie? nigdy zadnego starcia z nami nie wygraliscie.znany brudas i nozownik biegal z wami w koszulce anarchii wpuszczona w dresy i z nozem w rece,pamietasz jak rozjebalismy was po derbach? zostawiliscie waszych na katowanie, pamietasz jak jeden chlopak od nas poszedl do was na mlyn i spiewal z niego i nic mu nie zrobiliscie,

Ciballa
Posty: 15
Rejestracja: 16.04.2012, 21:38

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Ciballa » 28.11.2013, 15:37

Jak tam ruch kibicowski w Mielcu? Czy Stal posiada obecnie jakieś zgody?

bhbd88
Posty: 151
Rejestracja: 15.07.2009, 11:27

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: bhbd88 » 28.11.2013, 18:00

ruch kibicowski w Mielcu ma się dobrze, proponuję Ci kolego odwiedzić inne tematy w których masz zdjęcia i opisy, jak również informacje o zgodach. Ale akurat tym ostatnim Ci pomogę Stal Mielec ma zgodę z Sandecją Nowy Sącz, Czarnymi Jasło i Koroną Kielce.
Swoją drogą trzeba być delikatnie zagubionym w rzeczywistości, żeby zadawać takie pytania...

HeadhunterCFC
Posty: 76
Rejestracja: 05.10.2012, 16:06

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: HeadhunterCFC » 28.11.2013, 18:13

Ciballa pisze:Jak tam ruch kibicowski w Mielcu? Czy Stal posiada obecnie jakieś zgody?
Korona, Czarni Jasło i Sandecja

Stock80
Posty: 7
Rejestracja: 25.11.2013, 22:02

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Stock80 » 28.11.2013, 18:28

Hoolss pisze:Kolbuszowa jest większości przejęte przez Siarke ale jest tam kilkunastu ogarniętych a reszta nie ma pojęcia co to znaczy kibicowanie tą resztą są ci co dołączyli do FC KLB po meczu z KKS-SND. Większość w smyczkach twierdzi że kibicuje jak padnie propozycja walki o barwy to oddają bez bicia twierdząc że oni na poważnie się nie bawią. Mają flage swojego FC. Sytuacje w Kolbuszowej bardzo dobrze znam bo tam chodziłem do szkoły i tam pracuje i znam jednego starszego Siarkowca który już się nie bawi i mówił że jak zakładali FC to nie chcieli wiązać się z ZKS lub CWKS bo nie chcieli mieć nalotów na miasto.Podział w Kolbie: Siarka, KKS, Resovia, Stal( Kolejność nie przypadkowa)

Rzeszów nie do końca dzieli rzeka na lewej stronie jest dość mocne osiedle Piastów, Dąbrowskiego Staromieście i Baranówka 4( osiedle to dzieli się na 4 części reszta to Resovia) które są osiedlami większość za Stala. Pozostała większa część lewej strony to Resovia. Prawy Brzeg w większości należy do Stali. Jest dużo jednostek Resovii najwięcej pasiaków jest na Pobitnie i reszta rozlokowana jest na pozostałych osiedlach Nie dużą przewagą jest w Rzeszowie więcej Stali ale Resovia nadrabia FanClubami gdzię większość to większe miasta Sędziszów, Łańcut Brzozów, Boguchwała, i chyba najliczniejszy FC G ( Głogów i cała gmina)

W Mielecu tylko FKS dawniejszych czasach mieli swoje FC które składały się z wiosek położonych wokół Mielca. Teraz jeżdżą na mecze tylko pojedyncze osoby, ale wszystko wskazuje na to że już nie długo zaczną pojawiać się organizowane FC.
Dość specyficznie wygląda sytuacja na wioskach pomiędzy Rzeszowem a Stalową. Najdalej wysuniętym FC z okolic Rzeszowa jest Sokołów&Raniżów reszta wiosek na północ aż do Stalowej są położne wioski które sympatyzują ze Stalówką a jednocześnie mają między sobą kose. Wzięło się to wszystko od tego że dawno dawno temu jakiś chłop pojechał do dziewki sobie poruchać i go miejscowi dojebali bo nie chcieli żeby ktoś zalewał ich dziewczyny, później ten co dostał oklep zebrał kumpli i pojechali do tej wioski dojebać tych co dojebali jego. I tak wygląda sytuacja w prawie kilkunastu wioskach ale jak przyjdzie co do czego to każdy stanie murem za Stalówką.Podobnie jak na Reprezentacji :)

Rudnik - Orzeł kiedyś kontakty z mocnym z tych regionów Podlesiem

Leżajsk- kiedyś dobrze działali aktualnie mają kose z Nową Sarzyną

Nowa Dęba - Kiedyś liczny FC Stalówki. Mają kose z Kolbuszową i Majdanem Królewskim(Siarka). Kiedyś coś działali u siebie na Stali.N.D skroili nawet flage z magazynu KKS ostatnio przyjechali do Kolbuszowej w ok.60-70 głów nie rozumiem dlaczego Stalówka ma ich gdzieś...

Stalowej nie będę rozpisywał bo każdy wie jak jest.
Pierwszy tak obiektywny post dotyczący Podkarpacia. Jedyne zastrzeżenie, na Pobitnie może i były jednostki Resovii, ale teraz nie został tam już chyba nikt. Osiedle z małą liczbą fanatyków, ale za Stalą.

Stock80
Posty: 7
Rejestracja: 25.11.2013, 22:02

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: Stock80 » 28.11.2013, 18:30

Nie można edytować. Najsilniejszy FC Resovii to obecnie Boguchwała, a nie FC Głogów.

tygrys
Posty: 157
Rejestracja: 11.09.2009, 17:42

Re: Kibicowskie Podkarpacie

Post autor: tygrys » 29.11.2013, 23:20

pwmo-pwmo pisze:Ktoś tu zapytał o Czarnych Połaniec więc odpowiem. Popatrz Kolego dokładnie na mapie, a dowiesz się że Połaniec jest w województwie świętokrzyskim więc raczej pytanie nie na miejscu i temacie ale... kiedyś kilka osób jeździło na Siarkę( był to fc Siarki, nieliczny ale dobry ), teraz praktycznie ruch kibicowski w Połańcu wygasł z niewiadomych mi do końca przyczyn!
Wiem że w latach 90 skini z Połańca przyjeżdżali na gościnne występy do skinów tarnobrzeskich bo kiedyś w tym mieście odbywały się koncerty kapel skinowskich z całej Polski za sprawą jednego z tarnobrzeskich zespołów nacjonalistycznych (nazwy nie pamiętam) i pewnie stąd ta zgoda.Rzeszów i Kraków też przyjeżdżał (osobiście byłem tam kilka razy)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Adi1977, Adventurer, Bzyku45, danielmdc84, fiatbrava, lebeer, PLG6 i 81 gości