Sklep TMK Odzież uliczna, patriotyczna extreme-adrenaline Ins Fireworks twojeskarpetki noszecochce

Vlepki ...

ultras, hooligans, liczby, ciekawostki, informacje, opisy

Moderatorzy: Andrus, LechiaCHWM

Vlepki ...

Postautor: Eustachy » 26.02.2007, 20:44

Jak w temacie:)wklejac najnowsze edycje wlepek!
Eustachy
 
Posty: 559
Rejestracja: 26.02.2007, 20:13
Lokalizacja: Rzeszów

urodzenipatrioci

Postautor: o1933 » 26.02.2007, 20:50

IV edycja vlep OKOCIMSKIEGO (zostala wydana w tamtym tyg.)

Obrazek

zaintersowani vlepami moga w pchlim targu znalesc linka do aukacji allegro

pozdrawiam
Obrazek
o1933
 
Posty: 12
Rejestracja: 26.02.2007, 18:08
Lokalizacja: Brzesko

Postautor: K. » 26.02.2007, 22:13

2 seria vlepek fc Lecha z Bnina.

Obrazek

Zapraszam do aukcji. Mam nadzieje ze modowie sie nie obraza.
http://www.allegro.pl/item170222636_lec ... seria.html
K.
 
Posty: 10
Rejestracja: 26.02.2007, 19:07

Postautor: publos » 27.02.2007, 13:05

Nowa edycja vlepek Podbeskidzia

Obrazek

Projekty w lepszej rozdzielczosci:

http://ts.podbeskidzie.pl/index.php?pro ... a&pa=3_1_7
publos
 
Posty: 14
Rejestracja: 27.02.2007, 13:03

Postautor: uR'05 » 27.02.2007, 16:27

nowe vlepki Ruchu Wysokie Mazowieckie
Obrazek
Obrazek
znaczki Solidarności
Obrazek

projekty: http://www.vlepki.tk
uR'05
 
Posty: 3
Rejestracja: 26.02.2007, 18:17

Postautor: Mławianin Roku » 27.02.2007, 17:39

III SERIA VLEPEK MŁAWIANKI MŁAWA:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
DUMA ZAWKRZA
MKS MŁAWIANKA MŁAWA
Mławianin Roku
 
Posty: 14
Rejestracja: 27.02.2007, 12:54
Lokalizacja: Mława

Postautor: ADK » 27.02.2007, 22:49

Vlepki Apatora Toruń tyle, że osiedlowe - West Thorn

Obrazek
ADK
 
Posty: 44
Rejestracja: 27.02.2007, 22:33
Lokalizacja: Torun

Postautor: 1968 » 28.02.2007, 09:52

Vlepki Elany Toruń tyle, że osiedlowe - MOKRE :wink:

Obrazek
Toruńska Elana
1968
 
Posty: 472
Rejestracja: 26.02.2007, 19:49
Lokalizacja: Toruń

Postautor: CKOCD » 28.02.2007, 13:31

Obrazek
CKOCD
 
Posty: 58
Rejestracja: 28.02.2007, 09:06

Postautor: Adam_AG » 28.02.2007, 17:31

Wszytskie dotychczasowe vlepy dzielnicy Wielki Kack :)
I edycja:
Obrazek
II edycja:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
III edycja:
Obrazek
Adam_AG
 
Posty: 45
Rejestracja: 27.02.2007, 16:30

Postautor: Chonotu » 28.02.2007, 18:45

http://i16.tinypic.com/4hte9o8.jpg

Nowa edycja vlepek Górnika Łęczna

p.s. poprawione :wink:
Ostatnio zmieniony 28.02.2007, 22:57 przez Chonotu, łącznie zmieniany 1 raz
CHEŁMIANKA&GÓRNIK!!!
Chonotu
 
Posty: 137
Rejestracja: 27.02.2007, 13:41
Lokalizacja: Łęczna

Postautor: mr_who » 28.02.2007, 18:52

Nowa seria vlepek Motoru Lublin

http://motorlublin.com/img/zestaw_6.png
mr_who
 
Posty: 234
Rejestracja: 27.02.2007, 21:19

Postautor: turysta88 » 28.02.2007, 22:05

turysta88
 
Posty: 18
Rejestracja: 28.02.2007, 21:41

Postautor: Mati_1987 » 01.03.2007, 02:00

Obrazek
Bks Bielsko !
Mati_1987
 
Posty: 76
Rejestracja: 01.03.2007, 01:55

Postautor: Lechu » 01.03.2007, 11:11

Nowe vlepki Skawiny
Obrazek
Obrazek
Lechu
 
Posty: 7
Rejestracja: 27.02.2007, 12:44
Lokalizacja: Skawina

Postautor: miszaop » 01.03.2007, 11:54

ZALEW VLEP LESZKA TRWA!!!:)

NOWE FC SKOKI:

Obrazek


ORAZ NOWE ULTRASTYLE:)

Obrazek


OCENIAJCIE:)
Ostatnio zmieniony 02.03.2007, 01:24 przez miszaop, łącznie zmieniany 1 raz
miszaop
 
Posty: 53
Rejestracja: 26.02.2007, 20:35

Postautor: p1910p » 01.03.2007, 17:03

Fajne vlepki BKS-u ale o co biega z tym "my sie bawimy i was pierdolimy", czy moze ktos to przyblizyc??
p1910p
 
Posty: 23
Rejestracja: 26.02.2007, 18:45

Postautor: Mati_1987 » 01.03.2007, 17:30

hasło jest skierowane do szparek ochroniarek :)

Obrazek
Mati_1987
 
Posty: 76
Rejestracja: 01.03.2007, 01:55

Postautor: TomekRTS » 04.03.2007, 14:16

Obrazek

Pierwsza edycja vlepek Viretu Zawiercie.
TomekRTS
 
Posty: 136
Rejestracja: 04.03.2007, 13:59
Lokalizacja: Polska

Postautor: ptak » 04.03.2007, 20:05

Cracovia

Obrazek
ptak
ostatnie ostrzeżenie
 
Posty: 64
Rejestracja: 26.02.2007, 18:08

Postautor: klos » 05.03.2007, 13:37

Wymienie tylko te vlepki, ktore moim skromnym zdaniem sa warte uwagi...

Cracovia vlepki zgodowe - jak juz bylo napisane, fajne i proste, bez zbednych bajerow typu postacie z anime czy innych x-menow...

Gornik Leczna - zajebiscie mi sie podoba vlepka "Barwy miasta - kazdy w nich dorasta", fajny tez pomysl z "Chodz na mecz" i "Typy spod ciemnej gwiazdy" :)

Podbeskidzie - chwalone sa tu vlepki BKS-u, ale dla mnie sa one na jedno kopyto, natomiast u "Lechowstrzymywaczy" ;) mozna zaobserwowac fajne pomysly, a szczegolnie rozpierdolila mnie vlepka z PZPN i pocztowka :lol: Fajne tez z tym "Idzie, idzie" ;) i "Nas nie pozrywacie" :) Swietna vlepka z herbem.

Motor Lublin - moze nie sa jakos specjalnie pomyslowe, ale graficznie bardzo fajne. Z tych najlepszych wyroznilbym "Bylismy tu" z odciskiem palca, a takze "Motorowcy", "RKS Motor Lublin", vlepka zgodowa ze Slaskiem i caly pierwszy rzad :wink:

BKS - tak jak pisalem przy Podbeskidzu, wszystko robione w tym samym stylu, przez co ciezko wyroznic jakas wiodaca vlepke, mi do gustu przypadlo "Wojwonicy Poludnia" i "Fanatyczna strona miasta".

Z ostatniej serii zaprezentowanej przez Cracovie podoba mi sie tylko "100 lat historii, ktora stala sie legenda".

Pozostale vlepki innych klubow przecietne.
klos
 
Posty: 80
Rejestracja: 05.03.2007, 12:14

Postautor: nikomu nieznany... » 05.03.2007, 14:52

Wlepki Miedzi, które wyszły dzisiaj... Na razie projekty, ponieważ fotką nie dysponuję:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek
Ostatnio zmieniony 05.03.2007, 22:31 przez nikomu nieznany..., łącznie zmieniany 1 raz
Na chuj mi, ku***, Twoje kwiaty...
Na chuj mi, ku***, Twoje łzy...
Na chuj mi, ku***, te dramaty...
Na chuj mi, ku***, jesteś Ty???
nikomu nieznany...
 
Posty: 170
Rejestracja: 27.02.2007, 15:35

Postautor: hace » 05.03.2007, 19:41

http://img2.freeimagehosting.net/uploads/bde38588d2.jpg
mini edycja, nakład 2500 sztuk, 5cmx5cm.
Ostatnio zmieniony 05.03.2007, 21:43 przez hace, łącznie zmieniany 1 raz
Gryf Słupsk
hace
 
Posty: 27
Rejestracja: 26.02.2007, 18:10

Postautor: Jurand ze Spychowa » 06.03.2007, 22:18

Nowe osiedlowe vlepki Ruchu Radzionków, Fan Club Rojca.

Obrazek
Jurand ze Spychowa
 
Posty: 1276
Rejestracja: 26.02.2007, 20:17
Lokalizacja: Spychów

Postautor: gg » 06.03.2007, 22:58

I edycja vlep Nafty Jedlicze:


Obrazek
Obrazek
gg
 
Posty: 19
Rejestracja: 27.02.2007, 17:32

Postautor: Łukasz_Gwardia » 08.03.2007, 19:32

7 edycja vlepek Gwardii Koszalin

Obrazek
Łukasz_Gwardia
 

Postautor: LFCK » 08.03.2007, 23:32

Obrazek
Obrazek
KKS RODŁO
LFCK
 
Posty: 33
Rejestracja: 07.03.2007, 21:32
Lokalizacja: Kwidzyn

Postautor: Skowron_GOPLANIA » 09.03.2007, 16:04

I edycja vlepek Goplanii Inowrocław

Obrazek
Skowron_GOPLANIA
 
Posty: 17
Rejestracja: 09.03.2007, 15:52
Lokalizacja: INOWROCŁAW

Postautor: miszaop » 09.03.2007, 16:24

Nowa edycja wydana przez grupe RB:

Obrazek


NAPłYW NOWYCH VLEP LECHA TRWA:D
miszaop
 
Posty: 53
Rejestracja: 26.02.2007, 20:35

Postautor: -Z- » 09.03.2007, 16:49

Obrazek
Prawie jak Unia Tarnów :lol:
-Z-
 
Posty: 465
Rejestracja: 26.02.2007, 17:52

Postautor: raster » 09.03.2007, 17:49

1 vlepka anty ksg zrobiona przez dzielnice Szobiszowice.
Obok vlepka o wymiarach 7 na 7 żeby każdy mógł se wyobrazić rozmiar tej vlepy :wink:

http://www.bodzio39.webpark.pl/leczenie3.jpg
"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań"
raster
 
Posty: 144
Rejestracja: 26.02.2007, 20:52
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: GórnikZabrze » 09.03.2007, 18:18

Vlepka Piasta ładna, ale śmieszy mnie jedna sprawa... Na największej vlepce, zamiast pokazać miłość do Swojego klubu, pokazaliście Waszą nienawiść do Nas... Widocznie bardziej zależało Wam pokazać wszystkim, że bardziej nienawidzicie Górnika, niż kochacie Piasta.

A tak poza tym: http://i17.tinypic.com/3yrfyuq.png :wink:

Lech Poznań - bardzo ładne vlepy, tak trzymać
Goplania Inowrocław - przeciętnie
Kwidzyń - trochę lepiej niż niż Goplania ale też średnio
Gwardia Koszalin - bardzo fajne vlepy, ale za mało ich
Wisła Płock - bardzo fajna edycja, będzie trzeba się zaopatrzyć
Nafta Jedlicze - dają rade
Ruch Radzionków - ładna vlepka, ale tylko jedna
Gryf Słupsk - ładne
Moja jedyna miłość, to Górnik!
GórnikZabrze
 
Posty: 8
Rejestracja: 09.03.2007, 18:04
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: gunekbaf04 » 09.03.2007, 22:27

gunekbaf04
 
Posty: 1
Rejestracja: 26.02.2007, 19:28

Postautor: CRACOVIA ZABIERZÓW » 09.03.2007, 23:27

3 Edycja FC Zabierzów
http://i15.tinypic.com/2s8p7c9.jpg
CRACOVIA ZABIERZÓW
ban
 
Posty: 5
Rejestracja: 06.03.2007, 22:29

Postautor: Paiatzzo » 10.03.2007, 01:25

Fajne Lecha, zwłaszcza dolny rząd. Chociaż jak ktos wcześniej nie widzial projektów czy samych vlepek to na pierwszy rzut oka moze nie dojrzec co to za ekipa ;) Chodzi mi o to że napisy nieco się zlewają z resztą. Można przymknać na to oko bo akurat na tych Lecha jest niewiele kolorów.
Stali też ciekawe. Tutaj też się napisy zlewają. W tym przypadku jednak jakos ianczej to wyglada, chyba dlatego że projekty są ... takie... mniej wyrafinowane. Tutaj jest inny styl niz w przypadku Lecha i mimo wszystko uważam ze napisy powinny byc bardziej wyraziste. No i troche mnie osobiscie razi jedna rzecz - Zagubieni w Mielcu ? :D
Goplania - nic nowego, nic odkrywczego - wszystko znane i oklepane motywy. Ogólnie to wcale nie jest źle - srednia krajowa myśle (chociaż moża naciagane bo ta ostatnio nieco podskoczyła :) ).
Nafciarze solidnie, nie ma się do czego przyczepić.
Na vlepach z Koszalina to jacyś spawacze tam są czy jak ?
Ten wybryk Craxy myśle ze śmiało można usunąć. Nie sądzę zeby to coś mogło być jakąkolwiek edycją - a jeśli tak jest to naprawdę mi przykro.
HOLY SHIT
Paiatzzo
 
Posty: 103
Rejestracja: 26.02.2007, 18:54


Postautor: KR » 10.03.2007, 21:05

Ostatnio na allegro można spotkać vlepki Gnojownika drukowane prze osobę niezwiązaną z kibicami Gnojownika, która bez naszej zgody drukuje vlepki. (!)

http://www.allegro.pl/item171734024_gno ... wlepy.html

Prosimy o niekupowanie takich vlepek, ponieważ taka osoba robi to z chęci zarobku a z Gnojownikiem nie ma nic wspólnego.
HOOLIGANS GNOJOWNIK KURZESZYN
KR
 
Posty: 33
Rejestracja: 10.03.2007, 17:21
Lokalizacja: wypoczynkowa

Postautor: sataranLKS_LOMZA » 11.03.2007, 02:56

sataranLKS_LOMZA
 
Posty: 2
Rejestracja: 11.03.2007, 01:37
Lokalizacja: LOMZA

Postautor: drizzt8 » 12.03.2007, 14:43

2 edycja vlep Olimpii Elbląg
Obrazek
drizzt8
 
Posty: 25
Rejestracja: 06.03.2007, 14:03
Lokalizacja: Elbląg

Postautor: afycyb » 13.03.2007, 12:19

Nowa edycja vlepek GKS'u Tychy.


http://i3.tinypic.com/4h7ksn7.jpg
afycyb
 
Posty: 10
Rejestracja: 13.03.2007, 11:29

radicalfans

Następna

Wróć do Kibice

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: 071, Biało-Niebieski1928, Brygada1964, divide1908, Hakuna, luker.m, Pango, pestycydy, whiskey, wojtek60 i 191 gości